Карактеристики
| Објавено во | Работа и бизнис - Услуги |
---|
| Локација | Скопје - Центар |
---|
| Тип | Друго |
---|
Опис на огласот
АГЕНТ ЗА ОДНОСИ СО КЛИЕНТИ - ОНЛАЈН РАБОТА ОД ДОМА
Со повеќе од 15 годишно искуство на полето, Insurance Supermarket оперира на
Америчкиот и Канадскиот пазар, овозможувајќи адмнистративна поддршка на
нашите клиенти. Нашите агенти од целиот свет работат од дома, извршувајќи административни задачи, вклучувајќи и директен телефонски контакт со нашите клиенти.
За оваа позиција, потребно е кандидатите да имаат добри комуникациски вештини, како и
соодветна Интернет конекција, според стандардите на нашата компанија.
Обврски и одговорности:
-
Процесирање појдовни и дојдовни повици, трансферирање на истите до соодветен канал
-
Квалификација на клиенти
-
Асистирање на клиенти во однос на прашања
-
Пополнување извештаи за клиенти и ( Word документи и Excell табели )
Услови:
Кандидатот треба:
-
Да има CPU: min 4000 score AMD/i5 или повеќе, со минимум 8GB RAM,
минимум Win 10/min macOS High Sierra
интернет конекција минимум 10 upload/ 10 download
-
Да биде во можност да работи по америчка временска зона (EST) - 40 часа неделно.
-
Да има одлично познавање и течно да зборува Англиски јазик
-
Да има способност за справување со приговори
-
Да има способност за убедување
-
Да има добри комуникациски вештини
-
Да биде способен за мултитаскинг
АПЛИЦИРАЊЕ НА SKYPE : https://join.skype.com/invite/aTXqvrrk8S4V