Промовирани огласи »

Во Јужна Кореја, компаниите веќе ги заменуваат работниците со роботи. 

Во јануари е усвоен Закон за работни односи, којшто им овозможува на судовите да ги казнуваат директорите или високите менаџери на компании доколку работниците бидат повредени или убиени на работа. Новиот Закон предвидува и затворски казни, и тоа ги натера компаниите да вложуваат во роботи. Компаниите сега,  бараат начин да имаат што помалку работници или воопшто да немаат човечки кадар во погоните.

Низ нашата историја, секогаш наоѓавме начини да останеме во чекор. Автоматизацијата е следниот потфат во тој процес, изјави Ким Јонг-рае, извршен директор на компанијата „Спифокс“.

Се додава дека јужнокорејските фабрики имаат недоволно висок степен на безбедност. И претходно, бројни истражувања предвидуваа дека во иднина многу професии ќе одат во историја, затоа што обврските ќе ги обавуваат роботи. 

foto freepik.com

Промовирани огласи »

Денес, во просториите на Бизнис Академија Смилевски беше потпишан пријателски меморандум за соработка меѓу KARIERA.mk и БАС со цел доближување на можностите за обуки, пракси и вработувања на студентите од оваа образовна институција.

Во наредниот период, најавени се одлични активности за запознавање на студентите со можностите кои ги нуди KARIERA.mk со цел полесно интегрирање на студентстската маса на пазарот на труд. 

Oд октомври, кога очекуваме повторно враќање на студентите во клупите со физичко присуство, најавени се и обуки за правилно пишување на CV и мотивациско писмо како и запознавање на студентите со МојаКАРИЕРА картичката која нуди одлични шанси за вработување кај младите.

Ваквите соработки, се од исклучително значење за нашиот сервис бидејќи на нашите компании клиенти им се потребни млади професионалци кои се спремни да зачекорат во светот на бизнисот веднаш по завршувањето на своите студии, или уште подобро за време на нивните студии во форма на практична работа при која ќе се стекнат со вештини кои ќе им бидат од големо значење во целиот процес на вработување - Зорица Бужаровска Бошковска, генерален директор на KARIERA.mk

Меморандумот за соработка беше официјално потпишан од страна на Проф. Д-р Маја Кузмановска, директор на Бизнис Академија Смилевски и Зорица Бужаровска Бошковска, генерален директор на KARIERA.mk

Промовирани огласи »

Во САД е спроведено истражување за потребите и желбите на 500 претставници на таканаречената генерација Z, на возраст од 18 до 24 години. Еве какви се резултатите:

Многупати се пишувало за милениумците и за генерацијата Z, како и за помладите работници кои се обидуваат да го променат пазарот на трудот, нивните идеи, иницијативи, но и услови/барања.

Родените помеѓу 1997 и 2012 година, се против традиционалните професии и сакаат да се занимаваат, односно сакаат да се занимаваат само со иновативни професии. Од друга страна, точно е дека оваа генерација сака компаниите во кои работат да разберат кои се нивните приоритети и зошто бараат повеќе, а потоа да отворат работни места кои ги исполнуваат очекувањата на младите (и идните) работници.

Со цел да се спречат различните митови кои кружат за нив, поврзани со работата, во САД е спроведено истражување за потребите и желбите на 500 претставници на генерацијата Z, на возраст од 18 до 24 години.

Целта беше да се открие што сака генерацијата Z и како компаниите можат да излезат во пресрет, со цел да се привлечат и задржат овие талентирани и креативни млади луѓе.

Истражувањето покажува дека платата на генерацијата Z е многу важна, бидејќи 61 процент од испитаниците изјавиле дека нивната плата и бенефиции се клучни.

Истражувањето ја истакна и далечинската работа, која се смета за предност кај помладата генерација.

Сепак, тоа не е пресудно за нив. Само 34% од испитаниците ја доживуваат работата на далечина како таква.

Изненадувањето е, можеби, уште една област што е важна за оваа генерација, а тоа е грижата за менталното здравје, бидејќи 51 процент од испитаниците го рангирале овој фактор меѓу 3-те најважни.

Значи, од ова заклучуваме дека работодавачите кои сакаат да вработат млади луѓе треба повеќе да внимаваат на менталното здравје и благосостојба.

Според студијата на Националниот институт за здравје, секој трет адолесцент, на возраст од 13 до 18 години, доживеал анксиозно растројство. Дополнително, бројот на самоубиства кај тинејџерите се зголемил за 56 отсто, меѓу 2007 и 2017 година.

Друга важна работа што ја сака генерацијата Z е платено боледување, како што е боледувањето посветено на грижата за сопственото ментално здравје. Очекуваат работодавачот да им понуди различни терапии и да ја нагласи рамнотежата помеѓу работата и слободното време.

Промовирани огласи »

Регулаторната комисија за енергетика и водни услуги (РКЕ) ќе предложи измени на правилата за снабдување со електрична енергија со кои Електродистрибуција ќе биде обврзана најмалку квартално, односно еднаш на три месеци да ги чита броилата на потрошувачите на електрична енергија наместо еднаш годишно, како што е сега.

Ова е договорено на денешната средба меѓу претседателот на РКЕ, Марко Бислимоски и народниот правобранител, Насер Зибери што се одржа во просториите на Народниот правобранител на барање на омбудсманот.

Повод за денешната средба е нашата иницијатива за начинот на отчитување на мерните единици кои беа причина за голем број на претставки изминатата година, а кои Народниот правобранител ги констатираше дека граѓаните се жалат на паушално фактурирани сметки за потрошена електрична енергија и неможноста истите да се плаќаат. Затоа покренавме иницијатива да ја видиме регулативата како тоа прашање е уредено и дали во таа насока може да се подобри состојбата за да може на граѓаните да им се олесни товарот кој им доаѓа како резултат на плаќање на сметките за потрошена струја, изјави Зибери по средбата.

Тој нагласи дека за оваа тема се одржаа две средби со РКЕ на кои, како што кажа, им било укажано дека операторот е должен најмалку еднаш годишно да ги отчитува струјомерите за што сметаат дека често пати претставува товар кој особено се појави како проблем при крајот на 2021 година кога дојде до зголемување на цената на електричната енергија. До омбудсманот во тој период пристигнале околу 90 поплаки. За тоа имало и реакции од здруженијата на граѓани кои се занимаваат со заштита на правата на потрошувачите, а и РКЕ упатила апел до граѓаните да поднесуваат приговори за сметките што ги добиле во тој период.

Во разговорите со РКЕ дојдовме до заеднички став дека правилата треба да претрпат промени во овој дел и да стане обврска операторот да ги отчитува броилата најмалку квартално што значи четирипати во годината, а по потреба и почесто. Сметаме дека тоа ќе придонесе граѓаните да не добиваат постојано фактурирани сметки без увид во реалната состојба на струјомерите и реалната потрошена електрична енергија, потенцира Зибери.

Бислимоски денешниот настан го оцени како одличен пример на соработка на две независни институции за олеснување на проблемите на граѓаните.

РКЕ пристапи кон измена на правилата за снабдување со електрична енергија со што операторот на дистрибутивниот систем – Електродистрибуција најмалку четири пати во текот на годината да ги отчитува броилата со дополнителна препорака особено редовно тоа да го прави во текот на зимските месеци кога имаме и најголем број на поплаки пред се поради тоа што граѓаните ја користат електричната енергија за загревање. Во таа насока се и останатите измени кои ги правиме на тарифниот систем со воведувањето на блоковите кои предвидуваат блоковите да не бидат фиксни, туку да зависат од бројот на денови на отчитување на броилата, прецизира Бислимоски и додаде дека граѓаните од тој аспект ќе бидат безбедни.

Најави дека ќе се разгледа и можноста да им се олесни плаќањето на граѓаните на сметките за струја за да имаат рамномерни трошоци во текот на целата година преку тоа што ќе им дадат можност вкупно потрошената струја за една година да ја плаќаат на 12 еднакви рати, односно по иста сума месечно наместо да имаат пикови во текот на зимската сезона кога висината на сметките е најголема.

Врз основа на трошоци кои биле во претходната година доколку сакаат граѓаните за следната година трошокот од претходната ќе може да им се подели на подеднакви 12 месечни рати. Тоа е со една единствена цел да има рамномерен и предвидлив трошок во текот на целата година, истакна Бислимоски и посочи дека за тоа ќе биде отворена дебата и ќе има состаноци со Електродистрибуција за да нема пикови кога граѓаните се греат на струја, а во летните месеци да доаѓаат ниски сметки.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »