Промовирани огласи »

Дали понекогаш чувствувате дека сте си поставиле премногу цели и дека сте преокупирани со вашата работа?

Да, премногу цели за постигнување, понекогаш, ако не и секогаш, ќе биде многу полошо отколку воопшто да се нема цел.

Зошто? Затоа што е подобро ништо да не преземаме отколку да се загубиме во џунглата на активности кои треба, а не можеме да ги спроведеме за да ги постигнеме поставените цели.

Пред да си дадете премногу задачи, прочитајте што прават премногу цели во ист момент.

1. Премногу цели создаваат конфузија – збунетост.
2. Премногу цели го отежнуваат процесот на приoритизација.
3. Целите бараат промени, а премногу цели ќе бараат премногу промени, што значи и премногу проблеми за вас и вашиот бизнис.
4. Премногу цели, бараат премногу активности, премногу активности бара премногу време, а имаме само 24 часа дневно, седум дена во неделата.
5. Премногу цели доведуваат до излегување од рамката на вршење на една работа во моментот.
6. Премногу цели доведуваат до дефокусираност.
7. Премногу цели доведуваат до нервоза кога ќе се појават „тесните грла” за нивното постигнување.
8. Премногу цели доведуваат до разочарување кога ќе се сфати дека ниедна од тие цели не се постигнува.
9. Премногу цели едноставно го рушат системот на поставување и користење на цели заради обезбедување на успех во вашиот бизнис.
10. Премногу цели создаваат непродуктивност во вашиот бизнис.

Понекогаш е добро да се направи план за целите кои треба да ги остварите во една недела однапред, за да имате преглед на се она што го планирате.

Наредниот пат кога ќе добиете идеја и истата треба да ја ставите во функција, размислете и за тоа колку други активности имате во истиот период за да може сите да бидат завршени на најдобар начин.

Промовирани огласи »

Вип со гордост објавува дека е првата компанија во Македонија носител на MAMFORCE стандардот што претставува признание за успешно спроведување на компаниските политики коишто ги земаат во предвид семејните потреби на вработените и овозможуваат баланс помеѓу професионалниот и приватниот живот.

Особено сум горд што од денеска Вип се стекнува со MAMFORCE стандардот. Тоа е уште една потврда дека за нас во Вип најголемиот и највреден капитал се вработените за кои со особено внимание и посветеност работиме на креирање и спроведување внатрешни политики кои овозможуваат постигнување баланс помеѓу приватниот и професионалниот живот и дека поседуваме стандарди коишто овозможуваат на вработените најдобри услови за работа во Македонија и дека Вип е најдобро место за нивниот професионален и личен развој. Како прва компанија во земјата која се стекнува со овој стандард, се надевам дека ќе бидеме пример и поттик што ќе го следат и другите компании, истакна Димитар Ковачевски, Извршен директор на Вип на доделувањето на MAMFORCЕ стандардот.

Процесот се спроведуваше преку ревизија во којашто се испитуваат работните услови на вработените со посебен акцент на прилагодувањето на работните услови на родителите со мали деца (работно место, работно време, дополнителни сервиси, поддршка од компанијата и колегите), можност од постепено враќање од породилното отсуство (скратено и флексибилно работно време, работа од дома, повремена работа од дома, можност за отсуство поради болест на дете), како и можност за понатамошно усовршување, напредување и родова еднаквост на највисоките управувачки позиции.

Во Вип има вкупно 1150 вработени. Просечната возраст во компанијата е 35 години што е показател дека станува збор за исклучително млад и професионален кадар регрутиран според компетенциите и професионалноста независно од верската, националната или припадноста на полот. Водејќи се според водечките принципи на компанијата, тим, доверба и агилност, Вип е компанија со висок степен на колегијална поддршка и отворена комуникација меѓу вработените, со кадар кој брзо одговара на сите предизвици на телекомуникацискиот пазар ставајќи ги секогаш корисниците на прво место.

Имплементацијата на проектот во Македонија е поддржана од Програмата за зголемување на пазарната вработливост (ИМЕ) на Швајцарската агенција за развој и соработка, имплементирана од Swisscontact и локалниот партнер Преда Плус. Здружението Конект е партнер и спроведувач на проектот во Македонија.

Промовирани огласи »

Многу е важен моментот помеѓу размислување за напуштање на работата и реалното давање на отказ. Тоа е многу тежок период кога повеќето се преиспитуваат, анализираат и сумираат-колку вредат и колку знаат, и што воопшто сакаат.

Тоа е исто така време кога вработените полека почнуваат да истражуваат што се нуди од работа и би сакале да привлечат внимание од работодавците..но не и фирмата за која моментално работите.

LinkedIn одлучи да ја олесни работата. Опцијата се вика “Open Candidate” (отворен кандидат) и ја има токму таа функција-ставање до знаење на работодавецот дека барате нова работа, додека истовремено таа информација е тајна за компанијата за која работите.

Кога ја изберете опцијата “Open Candidate”, можете да дополните и некои конкретни информации за видот на работа кој го барате и на која локација. Можете дури и да напишете краток текст односно порака за работодавецот.

Она што е важно е точно да напишете за која компанија моментално работите, инаку LinkedIn нема да може да ги скрие информациите ( од кој е потребно да се сокријат).

За да ја проверите оваа опција, отворете свој профил и кликнете на „Jobs“ (работи) на врвот. Потоа ќе најдете “Jobs you may be interested in,“ па кликнете на “Update career interests”. Потоа ќе видите на врвот слајдер со упатство  “Let recruiters know you’re open.“  На оваа опција засега можете да и пристапите само на десктоп компјутер, но и преку апликацијата LinkedIn.

Мини-истражувањето покажа дека оваа опција има успех-заинтересираните за нови позиции имаат повеќе шанси да бидат контактирани од работодавецот, а работодавците често им пристапуваат на кандидатите со опцијата “Open Candidate”.

Промовирани огласи »

МПЦ-ОА по бројните критики во јавноста дека Архиепископот г.г. Стефан купил скап глисер со кој плови по Охридското езеро излезе со реакција дека ваквите тврдења не се вистинити.

Епархијата со која раководи Архиепископот, вели дека пловниот објект кој се наоѓа на пристаништето во Калишта на е сопственост на МПЦ, туку на фирмата „Сис Тревал Груп“, а МПЦ отстапила простор за чување на глисерот.

Имено, очигледно е дека на информаторите единствена цел им е да нанесат штета на угледот и достоинството на Црквата, како и на личноста на Архиепископот. Но заради објективната јавност, ниту Скопската епархија ниту Калишкиот манастир немаат нарачано ниту, пак, платено каков било пловен објект. Во конкретниот случај, станува збор за пловен објект кој е сопственост на фирмата „Сис Травел Груп“, донесен на чување во манастирот Калишта, а од сопственикот на фирмата е дадена согласност и манастирот, по потреба, истиот да го користи, посочуваат од МПЦ-ОА. 

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »