Промовирани огласи »

Лондонскиот аеродром Хитроу соопшти дека ќе го ограничи бројот на појдовни патници на 100.000 дневно ова лето во обид да го олесни прекинот на линии додека се бори да се справи со зголемената побарувачка за авионски патувања.

Авиокомпаниите на најфреквентниот британски аеродром веќе одговорија на апелот на владата за намалување на капацитетот, но од Хитроу порачаа дека е неопходно да се оди чекор понатаму, пренесува Ројтерс.

Во соопштението се вели дека авиокомпаниите, персоналот за ракување со багажот и аеродромот заедно можат да се справат со 100.000 патници кои заминуваат, бројка што редовно се надминуваше во последните недели што резултираше со неприфатливо ниво на услуга.

Некои авиокомпании презедоа значителни мерки, но други не, и веруваме дека сега се потребни дополнителни активности за да се обезбеди патниците да имаат безбедно и сигурно патување - рече извршниот директор на Хитроу, Џон Холанд Кеј во денешното отворено писмо до патниците.

Тој додаде дека затоа аеродромот донел тешка одлука да воведе ограничувања на капацитетот од 12 јули до 11 септември.

Свесни сме дека тоа ќе значи дека некои летни патувања или ќе бидат преместени на друг ден, или на друг аеродром или ќе бидат откажани и им се извинуваме на оние чии планови за патување беа погодени - напиша тој.

Холанд-Кеј истакна дека прогнозите покажуваат дека и покрај оваа мерка, бројот на седишта на појдовните летови во текот на летото во просек ќе биде 104.000, што е за 4.000 над границата.

Според соопштението, околу 1.500 од планираните 4.000 дневни седишта веќе се продадени на патници, а од авиокомпаниите се бара да престанат да продаваат билети за летната сезона за да се ограничи влијанието врз патниците.

Промовирани огласи »

Колку автомобили имаме по глава на жител или поточно на 1000 жители?

 Британскиот портал за споредба на цените на осигурувањето Confused.com се занимаваше со тоа прашање и објави листа на европските земји рангирани по овој критериум.

Земјата со највисока стапка на сопственост на автомобили во Европа е малиот Луксембург, а Македонија е на дното на листата.

Луксембург има дури 681 автомобил на 1000 луѓе (0,68 автомобили по глава на жител). Луксембург е многу богат, со исклучително високи просечни приходи.

Ова може да биде причината зошто толку многу луѓе возат автомобили таму. На второ место е Италија со 663 автомобили на 1000 жители. Оваа земја има добро развиена и широко распространета патна мрежа, таа беше првата земја што разви автопатишта резервирани само за брз сообраќај.

Кипар е на третото место. Тоа е мала островска земја каде луѓето главно се потпираат на своите автомобили за да се движат наоколу.

Македонија е последна на списокот со 205 автомобили на 1000 жители, што е повеќе одраз на финансиската состојба на населението, отколку на волјата да се користи поеколошки алтернативен транспорт како јавен превоз или велосипед.

Списокот изгледа вака:

1. Луксембург 681

2. Италија 663

3. Кипар 645

4. Полска 642

4. Финска 642

6. Естонија 598

7. Малта 597

8. Германија 574

9. Австрија 562

10. Словенија 556

11. Чешка 554

12. Литванија 536

13. Португалија 530

14. Шпанија 519

15. Белгија 511

16. Грција 504

17. Холандија 499

18. Франција 482

19. Шведска 473

19. Велика Британија 473

21. Данска 455

22. Ирска 454

23. Словачка 439

24. Хрватска 425

25. Бугарија 407

26. Унгарија 390

27. Латвија 381

28. Романија 357

29. С. Македонија 205.

Промовирани огласи »

Вашиот бренд ја одразува репутацијата што ја имате кај барателите на работа, вработените и клучните засегнати страни, така што градењето кохезивен план за управување и одржување репутација ќе се исплати на повеќе начини.

Повеќе од кога било, луѓето се грижат за кого работат и како нивната работа влијае на компанијата и светот околу нив. Ако веќе не сте направиле, напишете ги основните вредности и изјавата за мисијата на вашата компанија. Ако поминало некое време откако сте ги создале вашите основни вредности и изјава за мисијата, размислете да ги прегледате за да се уверите дека одговараат на моменталната компаниска култура и визија за вашиот бизнис и бренд. За да ја победите вашата конкуренција, треба да ги знаете нивните силни и слаби страни.

Вашиот бренд во голема мера ќе ја одразува културата на вашата компанија, па ако имате лоша организациска култура, тоа лошо ќе се одрази на брендот и ќе влијае на сите аспекти на вашиот бизнис. Ако изградите силна компаниска култура, тогаш ќе ви биде полесно да ја одржите среќата на вашиот тим, а со тоа и брендот на вашата компанија.

Промовирани огласи »

Прекрасно е чувството кога партнерството се развива со многу љубов, посветеност и ќе добие форма која се преточи во започнување на традиција на кумство. 

Првиот кум на згрижувачко семејство во СОС Детско село е Нептун Македонија.

Настанот се одбележа во СОС Детско село каде што сите деца и згрижувачи ги пречекаа своите кумови со голема радост при што кумовите беа претставени од 20 вработени во компанијата Нептун Македонија заедно со нивниот бренд амбасадор Сашко Коцев.

Згрижувачкото семејство кое го има кумот Нептун Македонија го сочинуваат 5 деца до 14 години со згрижувачка Наташа, семејство кое со многу љубов се подготвуваше да го пречека својот кум и подготвија прекрасни цртежи кои ги подарија на вработените во Нептун Македонија. 

  

Подарокот од кумот е изразен во финансика донација за поддршка на згрижувачкото семејство за сите потреби кои ги имаат во една година. Финансиската ДОНАЦИЈА од кумот Нептун Македонија се акумулира преку кампањата: “НЕВЕРОЈАТЕН ПОПУСТ НА ГРИЖА, ЉУБОВ И ВНИМАНИЕ” која се спроведе во периодот од 10 до 31 мај во сите продажни објекти на Нептун Македонија. Се заблагодаруваме и на сите потрошувачи и клиенти на Нептун кои придонесуваат значително во СОС Детско село секогаш кога ќе ги посетат салоните на Нептун Македонија.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »