Кон средината на оваа недела, Google ги најави новите правила на Play Store за програмерите, чија цел е да ги решат проблемите со наметливите реклами, предупредувањата, VPN и други апликации. Google рече дека овие правила ќе стапат на сила во различни временски рамки за да им дадат доволно време на програмерите да направат промени во нивните апликации.
Американскиот технолошки гигант има за цел да ја подобри безбедноста на корисниците и искуствата со апликациите преку овие нови најавени правила за програмерите.
Рекламите во игрите може да бидат досадни, а Google сака да го подобри тоа. Ова правило ќе ги забрани сите реклами на цел екран што не можат да се затворат по 15 секунди. Рекламите за кои е потребна согласност, како што се наградените реклами во играта, може да ги надминат овие временски ограничувања.
За да ги елиминира апликациите што се направени како копии на постоечките апликации, Google се бори со неовластени апликации што подразбираат поврзаност со влади, компании и организации. На пример, апликациите не можат да користат национални амблеми и владини организации за да ги натераат луѓето да мислат дека тоа е официјална апликација. Слично на тоа, програмерите не можат да користат икони за да покажат дека се официјално поврзани со компанија, уметник или ТВ-шоу ако не се овластени да го прават тоа.
Google наскоро ќе ги забрани апликациите што се против општо прифатениот медицински консензус или здравствени совети што можат да им наштетат на корисниците. Примери на апликации кои се залагаат за неодобрени третмани, штетни практики како терапија за конверзија и дезинформации за вакцините може да се отстранат од Play Store, пишува Zimmo.
Гугл, исто така, објави промени во своите правила за реклами насочени кон деца и локален софтвер за да ја зголеми безбедноста за апликациите што ги користат децата, кои ќе стапат на сила на 1 ноември 2022 година.
Новите промени во политиката доаѓаат неколку дена откако Google ја спроведе својата политика за објавување безбедносни етикети за апликациите на 20 јули. Компанијата се надева дека овие нови правила ќе ги отстранат игрите и апликациите со наметливи реклами, дезинформации и дозволи за кршење на приватноста.
Извор: Блиц.рс