Промовирани огласи »

Од денеска имаме зимско сметање на времето. 

Часовникот вратете го еден час наназад. Летното сметање на времето во 2022 година завршува на 30 октомври во 03:00 часот, така што со поместување за еден час наназад, времето во 03:00 часот се смета како 02:00 часот.

Експертот за спиење Ејприл Мајер, вели дека поместувањето на часовникот влијае на нашите модели на спиење, што може да направи да се чувствуваме многу уморни и да ја влоши нашата концентрација. Ова може да трае со недели затоа што луѓето се будат порано откако ќе се смени часовникот.

  

Промовирани огласи »

Речиси три четвртини од европските потрошувачи ги намалуваат секојдневните неопходни работи, вклучително и храната, за да врзат крај со крај во услови на влошена криза и зголемени трошоци за живот.

Новото истражување покажува дека 71 процент од потрошувачите на шест клучни пазари во Европа веќе направиле значителни промени во начинот на купување бидејќи се борат со инфлацијата достигнувајќи нивоа невидени во последните четири децении.

Извештајот на ИРИ, компанија за анализа на податоци и истражување на пазарот, исто така откри дека 58 отсто од потрошувачите веќе изјавиле дека го намалиле купувањето на основните артикли, а 35 отсто од нив влегле во лични заштеди и подигнале заеми за плаќање сметки.

Јасно е дека подготвеноста на потрошувачите да трошат страда и тој тренд веројатно ќе се влоши - со веројатност за понатамошни нагло зголемување на цените со оглед на високите трошоци за влез и променливата цена на енергијата - рече Ананда Рој, потпретседател на ИРИ.

Блумберг пишува дека зголемувањето на цените на храната, горивото и енергијата ги еродира буџетите на домаќинствата ширум Европа, додека прекинувањето на гасот од Русија ги принудува домаќинствата и индустријата да се подготват за потенцијални прекини на струја во оваа зима. Довербата на потрошувачите ширум континентот останува блиску до рекордно ниско ниво и се зголемуваат стравувањата дека еврозоната се движи кон рецесија.

Сериозниот „инфлациски замор“ со кој се соочува просечниот европски потрошувач принудува низа „приспособувања на однесувањето“ кои не се забележани од строгите 1970-ти и 1980-ти - рече Рој.

Тие вклучуваат прескокнување оброци, префрлување на синџири за намирници со попуст, купување артикли со етикета за попуст, како и застарена стока.

Додека производите надвор од сезоната што се достапни во текот на целата година може сè уште да бидат достапни за богатите купувачи, опсегот што се нуди во средниот и долниот крај на синџирите на супермаркети ќе стане „значително потесен“.

 Промените не се случуваат само во неделната трговија. Нешто повеќе од половина од Европејците во студијата на ИРИ - во која беа анкетирани 3.000 потрошувачи - рекоа дека планираат да го намалат купувањето на храна, а 47 отсто рекоа дека помалку ќе јадат надвор во ресторани, барови или кафулиња.

Без знаци за паѓање на инфлацијата во блиска иднина, трговците на мало и потрошувачите ќе мора да продолжат да се прилагодуваат.

Има некои тешки одлуки за клиентите, а трговците и брендовите ќе мора внимателно да размислат како ќе одговорат на потребите на клиентите - посочи Рој.

ФОТО: EPA/TOLGA AKMEN

Промовирани огласи »

Џенерал Моторс, кој се натпреварува со автомобилската компанија на Маск, соопшти дека „привремено го паузирала“ платеното рекламирање на Твитер за да ја процени целокупната ситуација.

Сепак, компанијата во соопштението рече дека ќе продолжи да работи со услугата за грижа за корисници на Twitter.

Работиме со Твитер за да ја разбереме насоката на платформата под нивната нова сопственост, рече портпаролот Дејвид Барнс.

„Џенерал моторс“ можеби не е изолиран случај, бидејќи двајца директори за рекламирање изјавија за „Њујорк тајмс“ дека нивните клиенти укажале дека може да се откажат од бизнисот со Твитер доколку на поранешниот претседател Доналд Трамп му биде дозволено да се врати на социјалната мрежаа.

Арун Кумар, главен директор за податоци и технологија во IPG, една од „големите четири“ рекламни агенции, рече дека нивните клиенти не се сосема сигурни што да направат по купувањето на Твитер од Маск.

Ставот е горе-долу дека ќе почекаме и ќе видиме. Огласувачите сè уште ја делат истата загриженост за умереноста на содржината што постоеше порано.

Ова доаѓа откако повеќе корисници на Твитер пријавија губење на следбеници 44 милијарди долари вредното преземање кое беше завршено во четвртокот.

Официјалниот профилна музејот Аушвиц во Полска, вели дека „се забележува чуден пад на бројот на следбеници“ - околу 2.500 помалку отколку во четвртокот навечер.

Синоќа изгубив некои следбеници. Не сум сигурен дали тоа беше чистење на ботови, за што се сомневам затоа што Маск сака ботови, па се прашувам дали некои луѓе го напуштиле Твитер и ги затворилепрофилите - напиша друг корисник на оваа мрежа, додека другите реакции се дека следбениците „паѓаат како муви“.

Изгубив неколку стотици следбеници преку ноќ. Добредојдовте на Твитер, Илон! - напишаа тие.

Сепак, други велат дека „чистката“ всушност трае веќе некое време.

На почетокот на овој месец, кога Маск одлучи да продолжи со плановите да го преземе Твитер, американскиот конгресмен Мет Гаец рече дека изгубил 16.000 следбеници, додека Шерил Аткинсон рече дека изгубила околу 6.000 за неколку часа.

Илон Маск, најбогатиот човек на светот со нето богатство од повеќе од 210 милијарди долари, го заврши купувањето на Твитер во четвртокот по долготрајна правна битка и месеци неизвесност.

ФОТО: EPA/JUSTIN LANE

Промовирани огласи »

Германскиот автомобилски гигант Фолксваген (VW) ќе произведува само електрични автомобили.

Компанијата со тоа се обврза да го преземе овој потег во првиот период од зацртаната цел, која беше поставена за периодот 2033-2035 година.

Во следната деценија VW ќе го намали бројот на понудени модели и ќе ја зголеми профитната маржа за сите масовни марки – Volkswagen, SEAT и Skoda и комерцијалните возила – на 8 проценти до 2025 година, изјави извршниот директор Шефер.

Ројтерс наведува дека коментарите на Шефер ги повторуваат оние на другите високи менаџери во компанијата, кои исто така ги истакнаа плановите за рационализирање на производството и подобрување на продуктивноста додека групата се бори да доминира на пазарот на електрични возила.

Премиум брендовите на VW како Audi и Porsche ги зголемија резултатите на Групацијата во првата половина од годината, при што Audi забележа скок во оперативната добивка за 51 отсто, а Porsche 22 отсто, во споредба со падот од 8 отсто за другите марки на Volkswagen.

Во првата половина од годинава е остварена оперативна маржа од 5,6 отсто, наспроти 3,4 отсто во истиот период лани.

ФОТО: EPA/SASCHA STEINBACH

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »