Промовирани огласи »

Приватните превозници од „Слобода превоз“ и „Макекспрес“ утре од шест часот ќе го блокираат сообраќајот во Скопје на десната лента на ул. „Илинден" на потегот од Владата до МИ-ДА, а околу 200 автобуси ќе бидат паркирани пред бараките на Град Скопје, најави директорот на „Слобода превоз", Ленин Јовановски.

Тој на денешната прес-конференција рече дека не е постигнат договор со градоначалничката на Град Скопје, Данела Арсовска и директорот на ЈСП Александар Стојковски за исплата на долгот што го побаруваат превозниците.

Утрешниот ден ќе покаже дали ќе има некаков исод или блокадата ќе продолжи и во текот на викендот и почетокот на следната недела, рече Јовановски.

Доколку и во меѓувреме нема резултати ќе бидат блокирани крстосниците кај ТВ Мавровка, Црвен Крст и ул. „Илинденска".

Промовирани огласи »

Германската економија со години не може да привлече доволно квалификувани работници, а овој проблем наскоро ќе стане поакутен со пензионирањето на бејби бумер генерацијата. Владата вчера претстави план со кој пошироко ги отвора вратите за работната сила од земјите надвор од Европската унија, јавува ДПА.

Според нацртот, странците повеќе нема да бидат ограничени само на професијата, па така, на пример, механичар ќе може да работи како магационер или полицаец како келнер.

При разгледување на апликацијата за работна виза, искуството ќе добие тежина, а преводот на квалификации на германски ќе изгуби важност за влез во Германија. Планот вклучува и иновативен систем за бодување за работници од трети земји, вклучувајќи ги и земјите од Западен Балкан.

Министрите се согласија за основните принципи, дека „критериумите можат да бидат квалификации, јазични вештини, работно искуство, семејни врски со Германија и возраст“.

Прашањето за бодување на небулозните категории на познавање на јазикот и семејните врски штотуку доаѓа на дневен ред на дискусија во трипартитната коалиција на канцеларот Олаф Шолц.

Очигледно, службите за странци поповолно ќе ја проценат способноста за интегрирање со претходните престои во Германија, работа кај германски работодавач, но и доколку кандидатот има роднини во Германија.

Нацртот сè уште не дефинира каков статус треба да имаат тие роднини, на пример, дали се вработени.

Полесната имиграција е дел од планираната реформа на законот за азил и миграција што министерката за внатрешни работи Ненси Фезер сака да ја иницира до крајот на годината.

Во петок, Бундестагот треба да гласа за таканаречената можност за право на престој, односно за отворање перспектива за престој за добро интегрираните странци кои подолго време живеат во Германија без безбеден статус.

Почнувајќи од 31 октомври 2022 година, секој што живеел во земјата најмалку пет години и не сторил кривично дело, треба да добие 18 месеци за да ги исполни условите за долготраен престој - тука се вклучени јазичните вештини и сопствените средства за егзистенција.

Фото: unsplash

Извор: блиц

Промовирани огласи »

Џек Ма, лидерот на кинескиот технолошки гигант „Алибаба“, подолго време се наоѓа во Јапонија. Американските медиуми објавија дека тој со семејството живее во Токио веќе неколку месеци. Ова е голема промена од неговите претходни патувања, кога патуваше низ целиот свет на средба со врвната светска елита.

Ненадејниот прекин во неговиот живот и работа дојде по жестокиот говор што го одржа во Шангај во 2021 година, кога изрази ставови за финансиските реформи што не им се допаднаа на регулаторите на владејачката партија.

Неговото присуство во јавноста е важно бидејќи директно влијае на вредноста на акциите на неговата компанија „Алибаба“ и нејзината ќерка „Ант“, па по овој говор во Шангај тие паднаа за 10 отсто.

Јавните настапи на Џек Ма

Малото село Тонглу беше првото место каде што ненадејно се појави по бурните настани и се обрати на видео од училиштето за важноста на образованието. Оваа посета беше подготвена во тајност и беше големо изненадување.

Првото патување надвор од Кина по ненадејното повлекување „во сенка“ пловеше во шпанските води минатата година, а подоцна беше објавено дека тоа е патување со деловни партнери за еколошки прашања во земјоделството и технологијата. Виден е и во Холандија, а неодамна и во САД, Израел и на јапонските скијачки центри.

Пред овие „мирни“ патувања, тој водел турбулентен живот. По неговата позната вечера во Давос, каде што ја собра светската елита, како Бил Гејтс, авионот на Ма полета за Бордо, каде што купи замоци и лозја. Тој продолжи со тоа темпо, а потоа се состана со тајландскиот премиер Прајут Чан-оча во април и израелскиот премиер Бенјамин Нетанјаху и јорданскиот крал Абдула Втори во мај, по што следеа посети на низа светски метрополи во текот на летото 2018 година. Податоците за летовите од Радарбокс и Flightradar24 сугерираат дека поминал повеќе од половина година надвор од Кина.

Брзиот раст на компанијата

Растот на империјата на Ма одеше рака под рака со развојот на Интернетот. Од стартап „гаража“, тој прерасна во платформа која секојдневно ја користат стотици милиони луѓе ширум светот.

Во Кина, неговата лична приказна стана модерна бајка за надминување на пречките и успех. Му требаа три години да помине тежок тест во земјата за да се запише на факултет. KFC го одби за работа во ресторан. На крајот на краиштата, годините што ги помина усовршувајќи го својот англиски јазик покажувајќи им на странците низ неговиот роден град му помогнаа да се издигне на универзитетот. Ма стана професор по англиски јазик, а потоа го основаше својот прв интернет старт-ап, China Pages, кој креираше веб-страници за бизниси, објави Фајненшл тајмс.

Во 1999 година, тој собра група пријатели во неговиот стан во Хангжу за да ја основа Alibaba, со цел преку Интернет да ги поврзе кинеските фабрики со клиентите ширум светот. Alipay започна да експериментира со QR-кодови кои дојдоа да го трансформираат секојдневниот живот во Кина со тоа што плаќањата со паметни телефони станаа сеприсутни. „Алибаба“ стоеше во центарот на сето ова; стана место за средната класа да купува стоки „онлајн“.

Така пораснало богатството и моќта на Џек Ма, кој имал поддршка од властите за неговата работа во тоа време бидејќи ширел кинеско влијание и придонесувал за економскиот развој на земјата.

Повеќе детали на Блиц.бизнис

Промовирани огласи »

 Денеска се навршува една година од стапувањето во сила на повторната забрана на пластичните кеси. Како и при првата забрана од 2013, и по забраната од 2021, употребата на пластичните кеси продолжи. Како да не постои законот и како да не постои проблемот на загадувањето со пластика, се наведува во соопштението од Иницијатива за ослободување од еднократна пластика.

Според Заводот за статистика, во 2021 година е произведено енормно количество од 5.800 тони пластични кеси и вреќи, односно секој ден по неверојатни 16 тони, а ваквото екцесивно производство и потрошувачка на пластични кеси со несмалено темпо, како што стои во соопштението, продолжи и оваа година.

Според Иницијатива за ослободување од еднократна пластика, единствениот позитивен исчекор што е направен е во однос на т.н. биоразградливи пластични кеси кои се продаваат на каса. – Иако продолжи употребата и на овие кеси, намалувањето е очигледно. Тоа се должи, покрај на цената што се наплаќа за нив, и на знаењето на граѓаните дека постои алтернатива за користењето пластични кеси, имено, платнените торби, се посочува во соопштението.

Но, ваквото подобрување, како што велат од Иницијативата, не се отсликува кај употребата на останатите пластични кеси. – По краткотрајното почитување на законот со пуштање во промет на хартиени кеси за овошје и зеленчук, набрзо следуваше враќање на забранетите пластични кеси, често придружено со трагикомичниот обид за изигрување на законот преку сечење на рачките. На овој начин, дури и се зголеми вкупното количество на пластични кеси, бидејќи ваквите кеси се непрактични, полесно се кинат, па многу граѓани едноставно ги фрлаат, создавајќи дополнително пластично ѓубре, се наведува во соопштението.

Од Иницијативата сметаат дека главната причина за кршењето на законот е непознавањето одржлива алтернатива на пластичните кеси при пазарењето овошје и зеленчук.

А таква алтернатива постои. Не мора да се купува овошје и зеленчук во пластични или хартиени кеси. Може за таа намена повеќекратно да се користат мрежи за овошје и зеленчук. Но, ваквите мрежи речиси воопшто ги нема на македонскиот пазар. Вината за ваквата состојба првенствено ја лоцираме кај Министерството за животна средина и просторно планирање, кое е должно, со парите што се добиени од продажбата на пластичните кеси, да преземе мерки, како за информирање на граѓаните за алтернативата со мрежите за овошје и зеленчук, така и за поттикнување на производство на овие мрежи, се посочува во соопштението.

Од Иницијатива за ослободување од еднократна пластика, истакнуваат дека проблемот на загадувањето со пластика е сериозен проблем.

Не се рециклира целата пластика. Глобално, само 9 отсто од пластиката се рециклира, а дополнителни 12 проценти се гори. Останатите 79 отсто се трупаат на ѓубриштата или завршуваат во водите. Кај нас процентите се многукратно попоразителни. Оттука, апелираме до граѓаните да го намалат своето користење на еднократна пластика, вклучително и пластични кеси, а од Министерството за животна средина и просторно планирање бараме да се ангажира да го обезбеди спроведувањето на законот со кој се забрануваат пластичните кеси и да покаже поголема активност во борбата против останатите видови еднократна пластика, се наведува во соопштението од Иницијатива за ослободување од еднократна пластика.  

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »