Извршниот директор на Мајкрософт, Сатја Надела, има големи планови за следната година. Купува нови компании, а Нетфликс би можел да стане дел од големата групација на Мајкрософт.
Откако се приклучи на компанијата во 2014 година, Надела направи бројни аквизиции. Започна со стекнување на компанијата во вредност од 2,5 милијарди долари зад хит играта „Minecraft“. Подоцна, Microsoft го купи LinkedIn за 26 милијарди долари и развивачот на софтвер за препознавање говор и вештачка интелигенција Nuance за 20 милијарди долари.
Аквизицијата на Blizzard (ATVI.O) беше убедливо најголемото купување, со 69 милијарди долари.
Според регулаторите, конзолата Xbox и играта „Call of duty“ под ист покрив се едноставно загрижувачки и може да доведат до доминација на пазарот.
Двете компании се веќе тесно поврзани. Нетфликс го избра Мајкрософт за свој партнер за рекламирање за новата услуга за претплата поддржана од реклами. Претседателот на Мајкрософт, Бред Смит, исто така седи во одборот на Нетфликс. Една од причините зошто Мајкрософт е заинтересиран да го купи Netflix е затоа што сака да понуди услуга за стриминг на видео игри на повеќе уреди.
Нетфликс има свои големи планови за игри. Во 2022 година, компанијата предводена од Рид Хестингс го купи инвеститорот Spry Fox, нејзиното шесто внатрешно студио. Станувањето дел од империјата на Мајкрософт ќе ги зголеми тие амбиции. Пакетот за стриминг ТВ и игри не е тешко да се сфати.
Со пазарна вредност 13 пати поголема од онаа на Нетфликс на почетокот на декември, Мајкрософт може да си дозволи 1,8 трилиони долари за Нетфликс. Премијата од 30 отсто би го вреднувала претпријатието Нетфликс на речиси 190 милијарди долари. Сепак, би било тешко да се најдат значителни заштеди. И по оданочувањето на оперативниот профит од 8 милијарди долари што аналитичарите го проектираа за Нетфликс во 2024 година, имплицираниот поврат на инвестицијата ќе биде само половина од просечната цена на капиталот од 8 проценти, според аналитичарите на Морнингстар.
(Ројтерс)