Промовирани огласи »

Бројот на луѓе кои секојдневно го користат Фејсбук порасна на просечно две милијарди во декември - околу една четвртина од светската популација.

Поголемиот раст од очекуваниот помогна да се поттикне нов оптимизам за компанијата, која беше под притисок бидејќи нејзините трошоци растат и има пад на продажбата на реклами. Акциите на матичната компанија Мета пораснаа за повеќе од 15% во тргувањето по работното време, бидејќи шефот Марк Цукерберг ја прогласи 2023 година за „година на ефикасност“.

Тој рече дека е фокусиран на намалување на трошоците.

Сега сме во поинакво опкружување, рече тој, посочувајќи на приходите на фирмата, кои се намалија во 2022 година за прв пат во нејзината историја по години двоцифрен раст.

Не очекуваме дека тоа ќе продолжи, но исто така мислам дека нема да се врати на начинот на кој беше порано.

Мета, која исто така ги поседува Instagram и WhatsApp, најави големо реструктуирање минатата година, вклучително и намалување на канцеларискиот простор и укинување на 11.000 работни места или околу 13% од персоналот.

Фирмата, рече тој, дека тие потези ја чинеа 4,6 милијарди долари минатата година - погодувајќи ги нејзините профити, кои беа речиси намалени за половина. Сè уште му донесе профит од 23,2 милијарди долари за годината.

„2022 беше година со предизвици, но мислам дека ја завршивме со добар напредок“, рече Цукерберг. Во трите месеци до декември, фирмата соопшти дека приходот бил 32,2 милијарди долари, што е пад од 4% на годишно ниво.

Но, тоа беше подобро отколку што очекуваа многу аналитичари.

Мета ги вознемири инвеститорите минатата година кога го објави првиот пад на дневните корисници на Фејсбук во својата историја и сигнализираше дека ги фокусира инвестициите на виртуелната реалност, позната како метаверс. Но, во декември, бројот на корисници на страницата дневно беше зголемен за 4% во однос на претходната година, додавајќи корисници дури и во Европа, САД и Канада. Мета рече дека бројот на луѓе активни на сите нејзини апликации секој ден е зголемен за 5% од година во година.

Цукерберг рече дека компанијата напредува со својот видео производ - Reels - на кој е фокусирана додека се соочува со ривали како што е TikTok, за кој се заинтересирани, особено помладите корисници. Цукерберг рече дека тие напори почнале да се исплатат, а доларите за реклами почнале да ги следат корисниците на видеата. Инвеститорите ја искористија прогнозата на компанијата за пониски трошоци и посилни продажби од очекуваните во месеците што следат, помагајќи да се испрати акциите повисоко.

Компанијата, исто така, рече дека ќе потроши дополнителни 40 милијарди долари за откупување на акции, кои драстично паднаа минатата година поради сомневањата на инвеститорите за насоката на компанијата.

EPA-EFE/JOHN G. MABANGLO

Промовирани огласи »

Министерот за економија Крешник Бектеши денеска рече дека со Законот за инсолвентност, сите стечајни управници ќе мора да ги обноват своите лиценци.

Сите стечајни управители ќе полагаат испит, а тие што се над 64 години нема да имаат право. Сите моментално што имаат лиценци, ќе преполагаат, а тие што се на возраст над 64 години нема да имаат право да полагаат, рече Бектеши денеска како одговор на новинарско прашање.

Министерот рече дека, меѓудругото, ова се прави затоа што има многу стари стечајни управници кои се уште не ги расчистиле своите предмети.

Само во Северна Македонија се случило во последните години, стечајни управници, со должна почит, да ги има на 70 и над 80 години, да водат предмети милионски и да ги одложуваат тие предмети, а ние не сме повеќе во 90-тите години кога се направени приватизациите, ние сме во 21 век и ќе постапиме согласно одредбите од 21 век, додаде Бектеши.

Промовирани огласи »

Министерството за внатрешни работи ги информира граѓаните и правните субјекти, односно сопствениците на возила, на обврската дека заклучно со 12.02.2024 мора да извршат промена на регистарските таблички со ознаката “МК“ со ознаката “NMK“.

Имено, согласно член 27 став (1) алинеја 5 од Законот за возила („Службен весник на Република Македонија” бр. 140/08; 53/11; 123/12; 70/13; 164/13; 138/14; 154/15; 192/15; 39/16 и 161/19) и согласно член 28 од Правилникот за форма и содржина на образецот на барањето за издавање на пробните таблици, формата и содржината на регистарските таблици и на пробните таблици, како и начинот и постапката на нивно издавање („Службен весник на Република Северна Македонија” бр. 293/2020), сите сопственици на регистрирани возила се должни да ги заменат регистарските таблици кои ја содржат буквената ознака ,,МК”, издадени до денот на отпочнување со примена на овој правилник (15.01.2021 година), односно таквите таблички можат да се употребуваат најдоцна до 12.02.2024 година.

Промовирани огласи »

KARIERA.mk организира ексклузивна маркетинг работилница на 10.02.2023 во Skopje Marriott Hotel за сите маркетинг професионалци и ентузијасти! 

Предавач на работилницата ќе биде:

Еџе Озтурк Доган, Директор на Google Marketing Platform, Турција.

Еџе е технолошки консултант кој што во последните 12 години ја води Google Marketing Platform на Турскиот пазар каде што го овозможува подигнување на дигиталната зрелост во екосистемот преку програмски технологии за рекламирање. 

Таа е активен учесник и говорник во организации ширум индустријата како IAB и GARM водејќи се по мислите за дигитални технологии, како што е приватноста, заштитата на податоци и иднината на дигиталниот екосистем. Исто така таа е активист за промоција на различностите, фокусирајќи се на презентацијата на жените во  рекламно-технолошката индустрија. 

Во мај 2022 таа имаше TEDx talk во Скопје, на тема ,,Дигитална трансформација на мајчинството”  со цел зајакнување на родителите на модерниот свет кои што се под притисок и очекување на перфекционизам, додека механизмите за поддршка се намалени. 

Пред да се вклучи во Google, Еџе работела како директор за Performance Marketing во Garanti BBVA Payment Systems каде изградила и водела тимови за дигитален маркетинг. Пред ова, Еџе работела како Global Digital Marketing Manager на fintech startup и како Специјалист за социјални медиуми во дигитална агенција. Еџе по професија е индустриски инжинер и има мастер студии по информациски системи.

Доколку сѐ уште немате резервирано карта за настанот тоа може да го направите на следниот линк.

Со сигурност, оваа работилница ќе донесе многу знаења и одлично вмрежување меѓу пријавените учесници од познати компаниии од државата и регионот.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »