Промовирани огласи »

Германската компанија „Mercedes-Benz“ се соочува со повеќе од 300.000 тужби пред Високиот суд во Лондон од сопственици на возила со дизел мотори кои наводно се опремени со сомнителни уреди кои мамат тестови за штетни гасови.

Германскиот гигант е обвинет дека на клиентите им дава лажни информации за стандардите за емисија на штетни гасови, според СРНА.

Mercedes-Benz демантира дека на нивните возила се поставени спорните уреди кои можат да ги променат нивоата на штетни гасови.

Сметаме дека обвинувањата се неосновани и од тоа ќе се браниме, се вели во соопштението од компанијата.

Промовирани огласи »

Не постои човек на планетата кој е имун на стрес. Тоа е природна реакција дизајнирана да ви помогне да се соочите со опасните, заканувачки ситуации.Колку и да се паметни луѓето, ние не сме доволно еволуирани за да правиме разлика помеѓу физичките, опасни по живот предизвици и емоционалните.

Се сомневате во себе

Луѓето доживуваат стрес на работа кога има неусогласеност помеѓу барањата и ресурсите за справување со барањатa.

Мислите дека вашата работа е бесмислена

Кога не верувате во вашата работа или не можете да видите како вашите секојдневни задачи придонесуваат за поголемите цели на вашата компанија, не можете да извлечете радост од тоа. Колку помалку радост добивате од вашата работа, толку повеќе сте подложни на стрес - особено затоа што недостатокот на мотивација предизвикува побрзо снемување на пареата.

Не можете да се сетите на вашата последна победа

Повторно и повторно сте полни со идеи што не го купуваат лесно шефот, а може да ја изгубите мотивацијата, да ја нарушите вашата креативност и да ја отворите вратата за стресот да тече слободно. Не ви треба четирицифрено покачување за да се чувствувате како успешен, но нешто толку едноставно како добивање на кредит за вашата одлична идеја може да го активира центарот за наградување на вашиот мозок и да го компензира стресот.

Не спиете доволно

Ќе се подготвите за хроничен замор на работа, каде што заморот и стресот се хранат еден со друг. Тоа е затоа што мозокот прави грешки и станува помалку ефикасен кога е уморен.

Промовирани огласи »

Премиерот Димитар Ковачевски денеска рече дека, иако во перцепцијата на купувачите не изгледа така, цените на прехрамбените производи се намалени по два месеци субвенционирање на електричната енергија за компаниите од прехранбениот сектор.

Тоа се гледа и во маркетите, и цените на лебот и цените на млекото, и на месните производи кои што ги споменав се намалени од 7 до 12 отсто. Тоа ќе продолжиме да го правиме и во иднина, рече Ковачевски, кој додаде дека претходно ветено било на средбите со коморите дека ќе има намалување на цените во зависност од производите

Тој најави дека ако имало лани компанија која направила екстра-рпофит, таа ќе биде дополнително оданочена со Законот за солидарен данок кој веќе е испратен во Собрание. Истото мислење го сподели и министерот за економија Крешник Бектеши, кој дополни дека ако има такви фирми кои профитирале од кризата, тогаш дека тие ќе бидат дополнително оданочени.

Тоа беше нивно најголемо барање (на коморите), да ја субвенционираме цената на струјата, и ние тоа го исполнивме како Влада. Сега тие треба да го исполнат тоа што го ветиле. Доколку не, ако имаме случаи на кризни профитери, ние ќе имаме барање до пратениците, вклучувајќи ги и тие на опозицијата, да им излеземе во пресрет на граѓаните, затоа што тие се пари на нашите граѓани и на сите фирми кои плаќаат даноци, да го поддржат новиот Закон за солидарност за поддршка на антикризните мерки, наведе Бектеши.

И Ковачевски и Бектеши пред медиумите рекоа дека Државниот пазарен инспекторат ги контролира маржите во маркетите и дека има трговци кои работат без добивка на одредени производи.

Промовирани огласи »

Најавата на Европската унија за новиот стандард за издувни гасови Еуро 7 за возилата во патниот сообраќај предизвика голема бура. Тој би се применувал од 2025 година, а целта е дополнително да ги намали емисиите на штетни гасови од новите возила. Конкретно, тоа значи инвестирање во нови технологии и покачување на цената на автомобилите за неколку илјади евра.

Тоа нема да биде преголем проблем за купувачите на BMW X5 или Mercedes S класа, но за нас кои имаат плафон Dacia Sandero Stepway или сличен модел, дополнителни две илјади евра од цената на овој автомобил ќе бидат голем трошок.

Затоа, Volkswagen и BMW го користеа германскиот портал за автомобилската индустрија Automobilwoche како платформа за да го изразат своето длабоко несогласување со новите планови на Европската унија. Тие се остро против оваа одлука и се на мислење дека трансферот на нова технологија е неостварлив за толку краток период под пристојни комерцијални услови, пишува „Ревија ХАК“.

Во BMW се на мислење дека нормата Еуро 7 е инструмент за порано завршување на производството на автомобили на бензин и дизел, бидејќи очигледно се смета дека производителите на автомобили ќе ја следат линијата на најмал отпор и ќе се откажат од моторите со внатрешно согорување. Европската комисија ги претстави своите предлози за стандардот Еуро 7 во ноември. Границите за автомобилите треба да бидат само малку пониски отколку според стандардот за емисии Еуро 6, кој е во сила од 2015 година. Сепак, треба да се мери во проширена форма на тестови кои ги земаат предвид параметрите како што се ладниот старт и кратките патувања кога емисиите на штетни гасови (CO2, NOx…) се многукратно повисоки.

На квалитетот на воздухот не му помога ако ги мериме издувните издувни гасови на нов мотор со внатрешно согорување со полн гас со коњска приколка во прва брзина на планински премин на Алпите – извести Volkswagen малку со потсмев. Тие заклучија дека најдобриот начин за намалување на емисиите е да се развие електричната мобилност, но ова може да биде проблем ако треба да ги префрлат сите свои ресурси на исполнување на нормата Еуро 7 и разни хомологации.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »