Промовирани огласи »

Најавата на Европската унија за новиот стандард за издувни гасови Еуро 7 за возилата во патниот сообраќај предизвика голема бура. Тој би се применувал од 2025 година, а целта е дополнително да ги намали емисиите на штетни гасови од новите возила. Конкретно, тоа значи инвестирање во нови технологии и покачување на цената на автомобилите за неколку илјади евра.

Тоа нема да биде преголем проблем за купувачите на BMW X5 или Mercedes S класа, но за нас кои имаат плафон Dacia Sandero Stepway или сличен модел, дополнителни две илјади евра од цената на овој автомобил ќе бидат голем трошок.

Затоа, Volkswagen и BMW го користеа германскиот портал за автомобилската индустрија Automobilwoche како платформа за да го изразат своето длабоко несогласување со новите планови на Европската унија. Тие се остро против оваа одлука и се на мислење дека трансферот на нова технологија е неостварлив за толку краток период под пристојни комерцијални услови, пишува „Ревија ХАК“.

Во BMW се на мислење дека нормата Еуро 7 е инструмент за порано завршување на производството на автомобили на бензин и дизел, бидејќи очигледно се смета дека производителите на автомобили ќе ја следат линијата на најмал отпор и ќе се откажат од моторите со внатрешно согорување. Европската комисија ги претстави своите предлози за стандардот Еуро 7 во ноември. Границите за автомобилите треба да бидат само малку пониски отколку според стандардот за емисии Еуро 6, кој е во сила од 2015 година. Сепак, треба да се мери во проширена форма на тестови кои ги земаат предвид параметрите како што се ладниот старт и кратките патувања кога емисиите на штетни гасови (CO2, NOx…) се многукратно повисоки.

На квалитетот на воздухот не му помога ако ги мериме издувните издувни гасови на нов мотор со внатрешно согорување со полн гас со коњска приколка во прва брзина на планински премин на Алпите – извести Volkswagen малку со потсмев. Тие заклучија дека најдобриот начин за намалување на емисиите е да се развие електричната мобилност, но ова може да биде проблем ако треба да ги префрлат сите свои ресурси на исполнување на нормата Еуро 7 и разни хомологации.

Промовирани огласи »

ВАН ХООЛ МАКЕДОНИЈА ДООЕЛ Илинден е белгиски реномиран производител на автобуси, лоциран во Технолошко Индустриската Развојна Зона – Скопје 2, во Бунарџик/Илинден. Секојдневно работи на усовршување на својот производствен процес и успешно чекори кон реализација на своите цели. Затоа константно го надоградува својот тим.

Во моментов се активни следниве работни позиции:

ИНЖЕНЕР ЗА ФИНАЛНА ИНСПЕКЦИЈА
ИНЖЕНЕР ЗА ВЛЕЗНА ИНСПЕКЦИЈА
ИНЖЕНЕР ЗА ЗАВАРУВАЊЕ
ИНЖЕНЕР ЗА ДИЗАЈН И КОНСТРУКЦИЈА
ХИГЕНИЧАР ВО ОДДЕЛ ФАРБАРА
БРАВАР
АВТОЛИМАРИ/МОНТЕРИ - КАРОСЕРИЈА И ПАТОС
СТОЛАРИ
АВТОЛАКИРАЧИ – ФАРБАРА
ЕЛЕКТРО ИНСТАЛЕРИ - ПОДВОЗЈЕ И СКЛОПОВИ
ЕЛЕКТРИЧАРИ
ЗАВАРУВАЧИ
ИНСТАЛАТЕР НА ПРОЗОРЦИ
ИНСТАЛЕРИ/ОПШТИ МОНТЕРИ - ЗАВРШНА ДОРАБОТКА
ФАРБАР/ПРИМПРЕМАЧ – ФАРБАРА
АВТОЛАКИРАЧИ – ФАРБАРА
МОНТЕРИ ЗА ГРЕЕЊЕ, ЛАДЕЊЕ И КЛИМАТИЗАЦИЈА - ПОДВОЗЈЕ И СКЛОПОВИ
ТЕХНИЧАРИ ЗА ГРЕЕЊЕ, ВЕНТИЛАЦИЈА И КЛИМАТИЗАЦИЈА – ТЕХНИЧКА КОНТРОЛА
МЕХАНИЧАРИ - ПОДВОЗЈЕ И СКЛОПОВИ
МАШИНСКИ ТЕХНИЧАРИ - ТЕХНИЧКА КОНТРОЛА
ЕЛЕКТРО ТЕХНИЧАРИ - ТЕХНИЧКА КОНТРОЛА
ЕЛЕКТРО ИНСТАЛЕРИ - ЗАВРШНА ДОРАБОТКА

Се уште сте невработени? Останатите активни работни позиции можете да ги најдете ТУКА!

Промовирани огласи »

Граѓаните на Швајцарија на референдум ќе одлучат дали сакаат да го задржат плаќањето во готово, соопшти денеска здружението „Слободно швајцарско движење“ (FBS), откривајќи дека собрало доволно потписи за организирање јавното изјаснување.

Во многу економии низ светот готовинското плаќање полека испаѓа од употреба, бидејќи електронските плаќања стануваат стандард за трансакции во дигитализираните општества, што ѝ го олеснува на државата да ги следи постапките на своите граѓани, наведува здружението.

Здружението сака швајцарскиот закон за валути, што регулира како централната банка и владата управуваат со понудата на пари, да додаде одредба дека секогаш во оптек мора да има „доволно количество“ банкноти или монети.

ФБС соопшти дека собрала повеќе од 111.000 граѓански потписи за поддршка на референдум за ова прашање, десет илјади повеќе од пропишаниот минимум од 100 илјади.

Според швајцарскиот систем на директна демократија, доколку добие поддршка од гласачите, предлогот ќе стане закон, иако владата и парламентот мора да одлучат за неговото спроведување.

Јасно е дека… отфрлањето на готовината не само што ги покренува прашањата за транспарентноста, едноставноста или безбедноста… туку носи и голем ризик од тоталитарен надзор, изјави претседателот на ФБС, Ричард Колер, на веб-страницата на групата.

Според него, Швајцарија треба да ја преземе главната улога во одбраната на готовината во Европа, бидејќи инсистирањето на такви гаранции во ЕУ би вклучило „речиси невозможен“ процес за добивање дозволи од сите 27 земји-членки. 

Промовирани огласи »

Регулаторната комисија за енергетика и водни услуги на Република Северна Македонија донесе Одлука со која се врши намалување на малопродажните цени на нафтените деривати во просек за 1,16% во однос на одлуката од 6.2.2023 година.

Референтните цени на нафтените деривати на светскиот пазар во споредба со претходната пресметка бележат намалување во просек: кај бензините за 2,271%, кај дизелот за 4,708%, кај екстра лесното масло за 4,532% и кај мазутот за 0,836%.

Курсот на денарот во однос на доларот во изминатиот период по кој беа формирани цените со претходната пресметка е повисок за 0,104%.

Малопродажната цена на ЕУРОДИЗЕЛ (Д-Е V) се намалува за 2,50 ден/лит.

Малопродажната цена на Екстра лесното масло за домаќинство на (ЕЛ-1) се намалува за 2,00 ден/лит.

Малопродажните цени на бензините ЕУРОСУПЕР БС-95 и ЕУРОСУПЕР БС-98 и на Мазутот М-1 НС не се менуваат.

Од 9.2.2023 година од 00:01 часот максималните цени на нафтените деривати ќе изнесуваат:

Моторен бензин​​ЕУРОСУПЕР БС – 95​​​ 82,00 (денари/литар)
Моторен бензин​ ​ЕУРОСУПЕР БС – 98​​​ 84,00​ (денари/литар)
Дизел гориво​​​ЕУРОДИЗЕЛ БС (Д-Е V)​ ​ 76,00 (денари/литар)

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »