Промовирани огласи »

Меѓународно училиште Скопје е компетитивна образовна установа каде што учениците ги развиваат своите таленти и потенцијали. Воедно нуди средина што ги урамнотежува академското постигнување и креативноста и совршено ги поврзува теоретските вредности со прагматичното размислување.

Моментално се отворени следниве работни позиции:

ADMISSIONS OFFICER
ENGLISH TEACHER
HEAD OF ADMISSIONS
HIGH SCHOOL PRINCIPAL

Се уште невработени?! Сите останати работни позиции ќе ги најдете ТУКА.

Промовирани огласи »

КОЛИБРОВЦИ ВЕ ПОКАНУВААТ НА ЗАБАВНА ДРУЖБА ВО СКОПСКАТА ЗООЛОШКА ГРАДИНА!

Во сабота на 08.04.2023, во 11:00 часот KARIERA.mk Ве очекува на заедничка дружба во Скопје Зоо! За прв пат организираме настан за најмалите со програма која ја подготвија Колибровци, веселите птички од нашето лого!

За секој наш млад гостин имаме специјален подарок KARIERA.mk боенка, а за родителите информации за опции за вработување и кариерен развој!

Се гледаме во зоолошка во сабота на работилница за најмалечките исполнета со смеа, забава и креативност!

Промовирани огласи »

Ако размислувате да го промовирате вашиот бизнис или да комуницирате со вашите клиенти, тогаш ви треба стратегија за односи со јавноста. Стратегијата за односи со јавноста ќе ви помогне да ја насочите вашата комуникација кон вистинската публика и вистинските публикации во вистинско време.

Еве неколку причини зошто ви е потребна ПР стратегија.

Најдете ја вашата целна публика.

Кога креирате ПР стратегија, размислете за целната публика која сакате да ја добие вашата порака. Ова е важен чекор за да се осигурате дека вашата порака ќе има најголемо влијание. Без да ја пронајдете вашата целна публика, вашата порака нема да биде примена од вистинските луѓе и вашите ПР активности нема да бидат многу успешни.

Најдете ги вашите клучни пораки.

Еден од првите чекори за креирање ПР стратегија е да ги креирате вашите клучни пораки. Клучните пораки се основните точки што сакате вашата целна публика да ги слушне и разбере преку вашите ПР активности.

Фокусирајте се на вистинските медиуми.

Откако ќе ја одредите вашата целна публика и вашите клучни пораки, сега можете да размислите за тоа со кои публикации и новинари треба да контактирате. Најдобрите публикации се оние што ги чита вашата целна публика. 

Одредете ја вашата цел.

Важно е секогаш да имате цел за вашите ПР активности. Со одредување на вашата цел ќе имате јасна цел за вашата ПР стратегија и ќе го максимизирате успехот на вашите ПР активности. На пример, вашата цел може да биде да постигнете зголемување од 25 проценти во продажбата за производот X за три месеци.

Подобра комуникација.

Кога имате ПР стратегија ќе биде полесно да ги пренесете вашите цели и активности. На пример, можете да му кажете на вашиот клиент што точно ќе правите за него и кога.

Доколку ги следите и правилно ги имплеметирате овие совети, резултатите од истите секако ќе доведат до успех и позитивен импакт за вашата компанија во иднина.

Промовирани огласи »

Воведувањето на вонредната состојба поради ковид-19, ограничувањето на движењто и затворањето на дел од продавниците беа само поттик за развој на онлајн продажбата во Македонија. Потрошувачите се ориентираа кон купување преку интернет со цел да заштедат време и пари, но има и голем број негативни искуства со овој начин на пазарење.

Според податоците објавени на почетокот на 2023 година за безготовински платежни трансакции на виртуелните места на продажба на Народната банка на Република Северна Македонија во првите девет месеци од 2022 година вкупната вредност на онлајн трансакциите реализирани во земјата и во странство со домашни и странски картички, изнесува 25.3 милијарди денари. Но, овие трансакции се реализирани кон фирми кои се регистрирани и правата на купувачите се заштитени, па доколку има проблем, купувачот има право да го замени или врати производот.

Постојат голем број онлајн продавници, кои воопшто не се регистрирани како правни субјекти, а своите производи најчесто ги рекламираат преку социјалните мрежи, по што истите ги доставуваат со брза пошта, а исто така бараат да им се плати во готово, иако купувачот нема можност да се увери дека му е доставен вистински производ.

На интернет може да се пронајдат голем број продавници за облека, мебел, но и други производи, но и голем број несовесни продавачи кои испраќаат производи што се различни од тоа што го рекламираат, а потоа „исчезнуваат“ затоа што граѓаните не можат да ги контактираат. Секојдневно има поплаки за онлајн измами, а тоа го потврдуваат и коментарите во Фејсбук групата „Ѕид на Измами и Прашања за Иксуства од Онлајн Продавници“.

Купувачите најчесто се жалат дека не го добиле тоа што го порачале, односно добиваат идентичен модел на тој што се рекламира, а често добиваат и расипани и нефункционални производи, по што се обидуваат да го заменат производот, но наместо да бидат услужени, најчесто се блокирани од страна на несовесните продавачи кои ги има во сè поголем број.

Целиот текст прочитајте го на skopjeinfo.mk

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »