Промовирани огласи »

КОЛИБРОВЦИ ВЕ ПОКАНУВААТ НА ЗАБАВНА ДРУЖБА ВО СКОПСКАТА ЗООЛОШКА ГРАДИНА!

Во сабота на 08.04.2023, во 11:00 часот KARIERA.mk Ве очекува на заедничка дружба во Скопје Зоо! За прв пат организираме настан за најмалите со програма која ја подготвија Колибровци, веселите птички од нашето лого!

За секој наш млад гостин имаме специјален подарок KARIERA.mk боенка, а за родителите информации за опции за вработување и кариерен развој!

Се гледаме во зоолошка во сабота на работилница за најмалечките исполнета со смеа, забава и креативност!

Промовирани огласи »

Ако размислувате да го промовирате вашиот бизнис или да комуницирате со вашите клиенти, тогаш ви треба стратегија за односи со јавноста. Стратегијата за односи со јавноста ќе ви помогне да ја насочите вашата комуникација кон вистинската публика и вистинските публикации во вистинско време.

Еве неколку причини зошто ви е потребна ПР стратегија.

Најдете ја вашата целна публика.

Кога креирате ПР стратегија, размислете за целната публика која сакате да ја добие вашата порака. Ова е важен чекор за да се осигурате дека вашата порака ќе има најголемо влијание. Без да ја пронајдете вашата целна публика, вашата порака нема да биде примена од вистинските луѓе и вашите ПР активности нема да бидат многу успешни.

Најдете ги вашите клучни пораки.

Еден од првите чекори за креирање ПР стратегија е да ги креирате вашите клучни пораки. Клучните пораки се основните точки што сакате вашата целна публика да ги слушне и разбере преку вашите ПР активности.

Фокусирајте се на вистинските медиуми.

Откако ќе ја одредите вашата целна публика и вашите клучни пораки, сега можете да размислите за тоа со кои публикации и новинари треба да контактирате. Најдобрите публикации се оние што ги чита вашата целна публика. 

Одредете ја вашата цел.

Важно е секогаш да имате цел за вашите ПР активности. Со одредување на вашата цел ќе имате јасна цел за вашата ПР стратегија и ќе го максимизирате успехот на вашите ПР активности. На пример, вашата цел може да биде да постигнете зголемување од 25 проценти во продажбата за производот X за три месеци.

Подобра комуникација.

Кога имате ПР стратегија ќе биде полесно да ги пренесете вашите цели и активности. На пример, можете да му кажете на вашиот клиент што точно ќе правите за него и кога.

Доколку ги следите и правилно ги имплеметирате овие совети, резултатите од истите секако ќе доведат до успех и позитивен импакт за вашата компанија во иднина.

Промовирани огласи »

Воведувањето на вонредната состојба поради ковид-19, ограничувањето на движењто и затворањето на дел од продавниците беа само поттик за развој на онлајн продажбата во Македонија. Потрошувачите се ориентираа кон купување преку интернет со цел да заштедат време и пари, но има и голем број негативни искуства со овој начин на пазарење.

Според податоците објавени на почетокот на 2023 година за безготовински платежни трансакции на виртуелните места на продажба на Народната банка на Република Северна Македонија во првите девет месеци од 2022 година вкупната вредност на онлајн трансакциите реализирани во земјата и во странство со домашни и странски картички, изнесува 25.3 милијарди денари. Но, овие трансакции се реализирани кон фирми кои се регистрирани и правата на купувачите се заштитени, па доколку има проблем, купувачот има право да го замени или врати производот.

Постојат голем број онлајн продавници, кои воопшто не се регистрирани како правни субјекти, а своите производи најчесто ги рекламираат преку социјалните мрежи, по што истите ги доставуваат со брза пошта, а исто така бараат да им се плати во готово, иако купувачот нема можност да се увери дека му е доставен вистински производ.

На интернет може да се пронајдат голем број продавници за облека, мебел, но и други производи, но и голем број несовесни продавачи кои испраќаат производи што се различни од тоа што го рекламираат, а потоа „исчезнуваат“ затоа што граѓаните не можат да ги контактираат. Секојдневно има поплаки за онлајн измами, а тоа го потврдуваат и коментарите во Фејсбук групата „Ѕид на Измами и Прашања за Иксуства од Онлајн Продавници“.

Купувачите најчесто се жалат дека не го добиле тоа што го порачале, односно добиваат идентичен модел на тој што се рекламира, а често добиваат и расипани и нефункционални производи, по што се обидуваат да го заменат производот, но наместо да бидат услужени, најчесто се блокирани од страна на несовесните продавачи кои ги има во сè поголем број.

Целиот текст прочитајте го на skopjeinfo.mk

Промовирани огласи »

Дали знаете дека автомобил кој е 10 или повеќе години стар, има повеќе од двапати поголеми шанси да заврши паркиран од страна на патот и повеќе од четири пати поголеми шанси да има потреба од влечење? Ова се податоци до кои дошла Американската Автомобилска Асоцијација по направена студија за издржливоста на постарите возила.  

Но, и поновите автомобили не се имуни на проблеми како што се дупнати гуми, испразнети акумулатори, снемување бензин и останати непредвидливи дефекти .

Затоа, асистенцијата на пат може да биде мудра одлука при осигурување на Вашето возило, без разлика дали се работи за постар или нов автомобил .

Новиот продукт „Помош на пат-SOS“, кој „УНИКА АД Скопје“ неодамна го промовираше на пазарот, нуди неколку начини на асистенција на пат која може многу да Ви помогне кога сте во неволја: 

  • Поправка на лице место (замена на гума, проблем со акумулатор, недостаток на гориво и сл.)  
  • Транспорт на возилото (Во случај да не може да се изврши Поправка на лице место на возилото, тоа се транспортира до најблискиот сервис, односно до 100 км.)  
  • Oбезбедување на заменско возило (Доколку е невозможно да се поправи возилото во рок од 24 часа и ако несреќата е настаната на дистанца повеќе од 50 км од живеалиштето на осигуреникот/возачот)  
  • Паркирање на возилото (Доколку најблискиот сервис е затворен во моментот кога е извршен транспорт на возилото, возилото се остава на заштитен паркинг до моментот на отварање на сервисот, но не повеќе од 2 дена)  
  • Хотелско сместување (Доколку е невозможно да се поправи возилото во рок од 24 часа, а престојувалиштето на осигуреникот/возачот е над 150 километри и не е возможно да се изврши транспорт на возилото)  
  • Продолжување на пат (Продолжување на патувањето на корисниците до местото на престојување, со користење на превоз преку воз или авионска економска класа) 
  • Tрошоци за такси возило (Продолжување на патувањето на корисниците до местото на престојување со користење на такси возило) 

Продуктот е резултат на соработка со „Europ Assistance“, која е водечка светска компанија за услуги од овој тип. Таа нуди мрежа на професионалци ширум светот со повеќејазична поддршка. Преку полисата „Помош на пат-SOS“ добивате достапност на нивната информативна служба 24/7 во земјите кои ќе ги одберете како покритие, на регионално ниво(Македонија, Албанија, Косово, Црна Гора, Србија, Босна и Херцеговина, Хрватска, Словенија, Грција, Бугарија) или на европско ниво (освен Азискиот дел на Tурција, Русија, Белорусија и Кримскиот полуостров) 

За повеќе информации може да го посетите нашиот веб сајтот www.uniqa.mk, или да се обратите  во некоја од нашите 45 експозитури .

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »