Промовирани огласи »

Позитивните односи на работното место се составен дел од успехот во кариерата. Кога градите односи на работното место ќе забележите зголемување на продуктивноста и целокупното задоволство од работењето. Односите на работното место се интеракциите што ги имате со вашите колеги. 

Добрите односи на работното место имаат тенденција да ги имаат следниве карактеристики:

  • Доверба: 

Способноста да им верувате на своите соработници и чувството дека можете да се потпрете на нив е важна карактеристика кога градите врски на работното место.

  • Прифаќање:

Прифаќањето и разбирањето на нивната и вашата улога во односите на работното место е важен елемент.

  • Тимска работа: 

Поединците кои работат добро во тимско опкружување, го прават својот фер дел од работата и даваат кредит кога треба, имаат тенденција да за посилни работни односи.

  • Отворена комуникација: 

Отворената комуникација е клучна за секоја врска, вклучително и за работното место. Поттикнувањето отворена комуникација, поставување прашања и запознавање со вашите соработници е еден од првите чекори кон градење на позитивни работни односи.

За градење позитивни односи на работното место е потребно време. Секојдневните работни обврки може да го отежнат наоѓањето време за да комуницирате со другите членови на тимот. Со изнаоѓање време за развој на односите, ќе ви биде полесно да комуницирате и да ги запознаете вашите соработници.

Може да поминете  време со нив на ручек, во текот на првите 10 минути од вашиот работен ден или додека ја напуштате канцеларијата на крајот од денот. Можете дури и да ги искористите првите 10 минути од состанокот да биде време кога сите ќе воспоставите контакт едни со други. Покрај тоа, многу работници излегуваат после работното време или  одат на тимски настани што можат да бидат одлични за градење односи на работното место.

Промовирани огласи »

Се менуваат 9 члена од законот за издавање на лична карта. Собранието денес го усвои предлогот за измените на законот да се носат по скратена постапка, по што комисиите ќе го разгледуваат и ќе биде ставен на гласање пред пратениците.

Со измените се ревидира членот 8 од законот, при што се предвидува дека доколку граѓанинот го промени живеалиштето или податоците од личната карта во тој случај мора во рок од 15 дена да побараат менување на живеалиштето и издавање нова лична карта, а притоа е потребно граѓанинот да приложи документ со кој ја докажува промената.

За продолжување на личната карта отсега граѓаните кои го смениле живеалиштето во полиција ќе мора да носат и имотен лист, а за промена на други податоци соодветен доказ, предвидуваат измените на Законот за лична карта.

Имено, со постојната состојба голем број на граѓани не ја менуваат личната карта иако смениле живеалиште, се до истекот на важечката лична карта. Со ова се оставаше можност и за избегнување на одредени законски обврски, но и непрецизни евиденции за издадени лични карти, кои се водат од страна на Министерството за внатрешни работи.

Со Законот за личната карта е предвидено дека барањето за издавање на лична карта граѓанинот го поднесува лично во МВР според подрачјето на кое граѓанинот има живеалиште. При практичната примена на законот се утврди потребата да им се овозможи на граѓаните барањето да го поднесат во МВР според местото на престојување. При конципирање на ова решение се имаа предвид сè, интересите на граѓаните, но се имаше за цел и заживување на престојувалиштето, како законска категорија – се вели во предлог-измените на Законот за лична карта.

Понатаму, во законот се додава и решение според кое член од семејството може да поднесе барање за издавање на лична карта за лице не може да го поднесе лично од оправдани здравствени причини и при тоа во прилог на барањето треба да достави документ со кој се докажуваат оправданите здравствени причини заради кои барателот не може да дојде лично.

Се воведува и решение во случај кога бездомник за првпат поднесува барање за издавање на лична карта, земањето податоци за биометриските карактеристики за бездомникот се врши во присуство на службено лице од центарот за социјални работи. За бездомник се смета граѓанин кој нема место и адреса на живеење и средства со кои би можел да ја задоволи потребата од домување.

На граѓанин над 65 години живот му се издава лична карта со трајно важење – се вели во предлог-измените. 

Промовирани огласи »

Скопје, 05.09.2023 Шпаркасе Банка АД Скопје ги известува сите квалификувани студенти, дека вчера започна процесот за подигнување на наменските студентски Visa картички за субвенциониран оброк, како и Vibe on пакетот за млади, во Скопје.

Квалификуваните студенти за субвенциониран студентски оброк, можат да ја подигнат картичката согласно дефинираниот распоред на банката поделен по различни датуми и различни градови низ државата.

Во претстојниот период, сите квалификувани студенти, кои аплицирале за субвенциониран студентски оброк и ги очекуваат следните насоки за да ги подигнат своите картички, ќе добијат навремено SMS известување за точното време и место на подигнување на картичките.

Шпаркасе Банка АД Скопје потсетува за важните чекори, коишто мора да се комплетираат пред да се подигне картичката. Од банката посочуваат за правилото најдоцна 24 часа пред подигнување на студентската Visa картичка, секој квалификуван студент, мора да биде регистриран на активната онлајн платформа на Шпаркасе Банка и да ги ажурира своите податоци, https://netbanking.mk/studentPortal. Со ажурирањето на податоците во склоп на втората фаза, се преминува кон брзо и непречено комплетирање на сите законски процеси со цел издавање на картичката и подигнување на истата.

Шпаркасе Банка, на сите студенти, кои аплицирале за користење на субвенциониран студентски оброк, им овозможува користење на бесплатен Vibe on пакет за млади, којшто вклучува бројни придобивки. Со овој пакет е овозможено бесплатно отворање и одржување на платежна сметка, бесплатно добивање и користење на платежна картичка, бесплатно S-Banka мобилно банкарство преку кое може да се плаќа во движење, да се следи состојбата на сметката, да се подигнуваат средства од АТМ без провизија на сите АТМ-и на ниво во Групацијата, без разлика каде и да се наоѓа студентот. По навршување на 25 години и/или губење на статусот студент, овој бесплатен пакет за млади, автоматски преминува во редовен S-пакет, дел од тековната понуда на банката.

За сите прашања или дополнителни информации, што се поврзани со наменската студентска Visa картичка за субвенциониран студентски оброк, студентите можат да се обратат на [email protected], или на https://sparkasse.mk, како и на телефонскиот број 02/308-7360.

#ВерувајВоИднината

Промовирани огласи »

Иако последиците од пандемијата можеби играат улога, едно е јасно: не можете да го игнорирате менталното здравје на вашите вработени.

Ако мислите дека вашата работна сила е ослободена од здравствени проблеми, размислете уште еднаш. Само депресијата ја чини американската економија 210 милијарди долари годишно, а работодавците носат половина од таа цена. 

Каков е процесот на надминување на бариерите?

Препознавањето на потребата за решавање на проблемите во менталното здравје е клучно, но постојат бариери за спроведување на ефективна стратегија. Меѓу нив се:

  • Неподготвеноста на вашите вработени да зборуваат отворено за менталното здравје може да ги попречи вашите напори. Треба да ги смирите стравувањата дека работниците ќе се соочат со пречки во кариерата ако споделат информации за личен проблем со менталното здравје.
  • HR професионалците се соочуваат со предизвик да ги решат проблемите за менталното здравје на вработените додека ги штитат личните информации. 
  • Недостаток на регулатива со која се бара бизнисот да се справи со менталното здравје спречува некои лидери да спроведуваат програми.

3 стратегии за грижа за менталното здравје

Постојат многу стратегии што лидерите можат да ги спроведат за да негуваат грижа за менталното здравје, вклучително и: 

  • Објавување информации од ресурсите за ментално здравје

За оние од нас што се враќаат во канцеларија, постери со позитивни пораки за ментално здравје во вашите канцеларии и / или работни места е лесен начин за поддршка на благосостојбата на вашите вработени.

  • Проценете ги здравствените придобивки на вашиот бизнис

Осигурете се дека плановите што ги нудите вклучуваат услуги за ментално здравје и употреба на супстанции. Дали би биле корисни дополнителни услуги за намалување на влијанието на хроничните состојби како што е депресијата?

  • Вклучете ги информациите за менталното здравје во вашиот нов план за вработување

Кажете им на вашите вработени за ресурсите што ги обезбедувате од првиот ден. Нагласете ги сите придобивки за благосостојба или ментално здравје што им се достапни на вашите вработени. 

Усвојувањето на овие стратегии ќе помогне да се изгради психолошки безбедна основа за отворена комуникација за здравјето. Психолошката безбедност длабоко влијае врз работниците, што доведува до поголема отвореност кон повратни информации, зголемена продуктивност, креативно решавање на проблеми и посилни тимски врски.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »