Booking.com наспроти Airbnb е добро позната дебата во индустријата за резервирање одмори, а многу корисници се прашуваат која страница повеќе вреди. Во продолжение добрите и лошите страни на Booking.com и Airbnb за да ви помогнат да одлучите која платформа одговара на вашата деловна или одмор стратегија.
- Видови гости и очекувања на гостите
Airbnb и Booking.com привлекуваат уникатен тип на публика. Гостите на Airbnb се повеќе заинтересирани за автентични искуства.
Booking.com отсекогаш традиционално бил веб-страница за хотели, одморалишта и домови, а не за приватни изнајмувања за одмор или индивидуални соби.
Иако се промени во текот на последниве години и платформата привлекува се повеќе и повеќе имоти за изнајмување за одмор, гостите сепак се попребирливи.
Исто така, целните публики на двете страни се малку различни. Мнозинството корисници на Airbnb се милениумци кои ги ценат искуствата што можат да ги споделат со пријателите. Наместо стандардни хотели, тие бараат уникатни изнајмувања како тематска куќа, шумски кабини, јурти и замоци. Овие имоти нудат единствено искуство, достојно за Инстаграм сликање. Колку е поуникатна вашата куќа, толку подобро!
Booking.com општо допира до поширока публика од Airbnb, но има тенденција да привлекува позрели патници, како и семејства. Овие посетители повеќе се фокусираат на локацијата и удобноста и се уште повеќе загрижени за нивото на бучава. Ложите кои нудат појадок, ресторани на самото место и лесен пристап до транспорт најверојатно ќе им се допаднат повеќе.
Создавањето сметка на Airbnb е едноставно. На веб-локацијата на Airbnb, можете да кликнете „Регистрирај се“ и да креирате сметка за вашите краткорочни изнајмувања користејќи ја вашата адреса на е-пошта, телефонски број, сметка на Facebook, сметка на Google или Apple ID.
За да креирате оглас, се што ви треба е да ги пополните основните информации за вашиот имот, да додадете фотографии, да ја изберете вашата политика за откажување и вашата претпочитање за плаќање. Интерфејсот на Airbnb е исто така исклучително лесен за користење, кој содржи потсетници и совети за алатки кои помагаат да се направи процесот на креирање огласи многу побрз.
Создавањето сметка на Booking.com во суштина ги бара истите чекори како и на Airbnb.
Сепак, создавањето оглас на оваа страница е малку покомплицирано. Кога креирате оглас, ќе треба да истражите и изберете која политика за откажување одговара на вашиот бизнис, да поставите сметка со процесор за плаќање (освен ако не прифаќате плаќања во готовина) и да поставите прифаќање кредитна картичка на вашата сметка за гостите да можат да ги внесат своите детали .
Грижата и управувањето на двете од овие страници може да биде предизвик, а да не зборуваме дека одземаат многу време. Но постои софтвер како iGMS за да ја олесни употребата. iGMS ги извршува вашите секојдневни задачи за управување на автоматски пилот, надгледувајќи ги операциите и на Airbnb и на Booking.com вклучувајќи ги вашите резервации и цени за изнајмување на хотел или било каков вид на престој.
Иако Booking.com ни овозможува лесно да избираме својства врз основа на рејтингот, на Airbnb нема филтер за отстранување на наведените имоти кои имаат пониска оценка од она што ние би го барале.