Промовирани огласи »

Земајќи го во предвид Решението за распишување на избор за претседател на Република Северна Македонија („Службен Весник на РСМ“ бр.37/24), како Решението за распишување на избори за пратеници во Собранието на Република Северна Македонија („Службен Весник на РСМ“ бр.37/24), Министерството за труд и социјална политика информира дека по донесената одлука на 14 владина седница – 24 април 2024 година (среда) и 8 мај 2024 година (среда) се прогласени за неработни денови за сите граѓани.

Како министерство препорачуваме до сите институции и работодавачите од приватниот сектор на територијата на Република Северна Македонија да ги спроведат заклучоците од Владата за неработните денови со цел секој граѓанин да може непречено да го оствари своето право на глас во избирачката единица во којашто е регистриран, велат од МТСП. 

Промовирани огласи »

Отидов да работам за компанија со норвешки капитал каде што најголемиот акционер е норвешката влада преку одредени фондови. Tаму не е прашањето дали компанијава функционира по национални легислативи и стандарди плус стандардите кој треба да се исполнат и се негуваат од страна на норвешка стандарди и елементи на усовршување допрецизирање. Ми даде до слика колку Македонија уште треба да работи на усовршување и надоградба и организациска култура, и гледање на преспективи каде што на пример, од Македонски услови и начин на водење на бизнис, не се толку грижата на животната средина, опкружувањето, околината, здравјето, безбедноста на работа е прво нешто што се прашува во тој аспект, потоа е бизнисот. - вели Александар Зарков - Генерален менаџер на Normak Investment Group



Промовирани огласи »

Во светот на малопродажбата, трудот е сè. Затоа, во Жито Маркети се посветуваме на неговото препознавање и наградување.

Со огромно задоволство ја објавуваме нашата нова иницијатива, "Направи Трансфер во Најдобриот Тим", кампања која ја отвора вратата за талентирани и вредни професионалци од малопродажниот сектор да станат дел од нашето растечко семејство.

Ние во Жито Маркети, веруваме дека нашиот успех се гради врз темелите на нашите вработени. Затоа, сме подготвени да ве наградиме со бонус од 30.000 денари, доколку поседувате искуство, лојалност, брзина, флексибилност и доверливост и ќе покажете извонредни резултати во првите месеци на работа.

Зошто Жито Маркети?

Бидејќи ние сме повеќе од само ланец на супермаркети. Ние сме заедница која инвестира во раст и развој на нашите луѓе, креирајќи средина каде што секој може да се чувствува вреден и инспириран да го даде својот придонес за компанијата. Ние нудиме конкурентни плати, одлични услови за работа и многубројни можности за напредување, со што овозможуваме нашите вработени да растат како професионалци и како личности.

Доколку сте подготвени за премин кон подобро и позитивно работно место, каде вашите придонеси се ценети и наградувани, придружете ни се. Оваа кампања е вашата шанса да направите значаен чекор во вашата кариера и да станете дел од тимот кој го поставува стандардот во малопродажбата.

Посетете ја нашата веб страница www.zito.com.mk  или јавете се на телефонскиот број 075 425 608 за повеќе информации.

Вашиот следен голем чекор во кариерата започнува тука, во Жито Маркети, каде што вистинските таленти се ценат.

Со нетрпение Ве очекуваме!

Промовирани огласи »

Добрата стратегија за односи со јавноста (ПР) е важен дел од успешното функционирање на бизнисот.

Еве неколку причини зошто компаниите треба да имаат добра ПР стратегија:

  • Градење на бренд

ПР помага во градењето и одржувањето на брендот на компанијата. Преку ефективна комуникација со јавноста, компаниите можат да го обликуваат и одржуваат позитивниот имиџ, што може да влијае на перцепцијата на пазарот за нивните производи или услуги.

  • Подобрување на репутацијата

Добрата ПР стратегија помага во градењето и одржувањето на позитивна репутација за компанијата. Ова може да им помогне да го зацврстат своето место на пазарот и да ја зголемат довербата на клиентите, инвеститорите и другите заинтересирани страни.

  • Комуникација со целната група

Преку ПР, компаниите можат да комуницираат со своите целни групи, вклучувајќи клиенти, инвеститори, вработени, медиуми и општеството како целина. Ова им овозможува да ги споделат своите пораки, вредности и иновации на начин што е прифатлив и разбирлив за нивната публика.

  • Кризно менаџирање

Добрата ПР стратегија може да им помогне на компаниите да управуваат со кризи и непредвидени ситуации. Преку брза и ефективна реакција, компаниите можат да ја намалат негативната реакција на јавноста и да го зачуваат својот интегритет.

  • Поддршка за маркетингот и продажбата

ПР може да биде силно средство за поддршка на маркетингот и продажбата. Позитивните медиумски настани, рецензии и препораки можат да им помогнат на компаниите да ги привлечат новите клиенти и да ги зголемат продажбите.

Сè во сè, добрата ПР стратегија им помага на компаниите да го формираат и одржуваат позитивниот имиџ, да ги заштитат од кризи и да им помогнат во растот на бизнисот.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »