Промовирани огласи »

Во неодамнешна статија, авторот зборуваше за крајот на мандатите за враќање во канцеларија, споменувајќи го случајот на Dell каде повеќе од половина од вработените одлучија да останат на далечина дури и ако тоа значеше губење на можности за унапредување. Ова покажа дека аргументите за продуктивноста на далечинската работа веќе немаат значење, бидејќи луѓето ја избираат далечинската работа дури и на сметка на нивните кариери.
 

Со цел да се направи праведен компромис, авторот предлага сите вработени да се вратат во канцеларија само ако менаџментот се согласи да носи формална деловна облека секој ден. Овој предлог истакнува како аргументите за продуктивноста може да бидат двосмислени и да водат до различни заклучоци, без разлика дали тоа значи подобра соработка или зголемени трошоци за вработените.

Промените што ги донесе случајот на Dell покажуваат дека е време работодавците да се прилагодат на далечинското работење и да развијат хибридни модели кои функционираат за сите улоги во организацијата. Наместо да се аргументираат за продуктивноста на далечинската работа, потребно е да се прифати новата реалност и да се направат планови кои го поддржуваат овој нов начин на работа.

Линк од оргиналната вест.

Промовирани огласи »

Конкурсот за прием на студенти во студентските домови низ државава, кои се запишани на додипломски студии од втора до шеста година или се апсолвенти во учебната 2024/2025 година, завршува денеска на полноќ.   Од 15 јули, кога беше отворен конкурсот, до вчера попладне во Министерството за образование и наука пристигнале над 2100 електронски пријави. 

Студентите кои се пријавуваат на конкурсот пополнуваат електронска пријава и ја прикачуваат соодветната документација на интернет-порталот http://e-uslugi.mon.gov.mk  Во конкурсот се наведени документите потребни за аплицирање и начинот на пријавување.

Конечниот список за прием на студентите од втора и повисоките години ќе биде објавен најдоцна до 6 септември 2024 на огласните табли во студентските домови каде конкурирал студентот и на веб-страницата на Министерството. Приговорите по резултатите се доставуваат во самиот дом каде што аплицирал кандидатот во рок од 10 дена од денот на објавувањето на резултатите.

За оние што ќе бидат запишани во прва година на студии, аплицирањето ќе биде од 10 до 17 септември 2024. Конечниот список за прием на бруцошите ќе биде објавен најдоцна до 30 септември 2024 и рокот за приговор, исто така, ќе биде 10 дена од денот на објавувањето на резултатите.

Од МОН сметаат дека ќе има легла за кандидатите што ги исполнуваат критериумите наведени во конкурсот, согласно кој за студенти од втора до шеста година студии и за апсолвенти на располагање се вкупно 3269 места во сите домови во државава. 

Покрај нив, со конкурсот се предвидени и 1034 легла за бруцоши, за кои конкурсот ќе биде во септември, односно за сите студенти заедно на располагање се вкупно 4303 кревети во 11 студентски домови во Скопје, Битола, Охрид, Прилеп, Штип и Тетово.

Оваа академска година прием на студенти ќе нема во домовите „Стив Наумов“ и „Кузман Јосифовски-Питу“ во Скопје затоа што пролетта почна долго најавуваната реконструкција. Според планот, таа треба етапно да опфати девет државни студентски домови, а согласно договорот со изведувачот, реконструкцијата на овие два дома треба да заврши за една и пол година. 

Од МОН наведуваат дека доколку интересот и бројот на апликации го надмине расположливиот сместувачки капацитет, на заинтересираните студенти кои ќе се пријават на конкурс ќе им се понуди сместување во студентскиот дом „Томе Стефановски-Сениќ“, каде што вкупно се планирани 370 места.

Исто така, на располагање се и дел од ученичките домови кои не се пополнуваа целосно во изминатите учебни години, велат од МОН.

Промовирани огласи »

Исплатата на парите од „мој ДДВ“ нема да започне пред да има ребаланс на буџетот, појаснува директорката на УЈП Елена Петрова. Таа вели дека со сегашниот буџет не се предвидени средства за исплата и оти е неопходно да има ребаланс пред да започне исплата на парите за второто тромесечије.

Би сакала да појаснам дека не е започната исплатата на Мој ДДВ. Оваа информација беше погрешно пренесена. Исплатата ќе започне после ребалансот на Буџетот. Имено, средствата што во Буџетот за 2024 година биле испланирани од претходното раководство за исплата за Мој ДДВ во најголем дел се потрошени или, со други зборови кажано, не биле испланирани доволно средства за овие исплати за цела 2024 година, па треба да се обезбедат средства со ребалансот на Буџетот-објаснува Петрова во интервјуто за „Република“.

Промовирани огласи »

Во денешниот брзо променлив и конкурентен деловен свет, одржувањето на позитивен углед и ефективната комуникација со јавноста е од клучно значење за успехот на секоја компанија. ПР (паблик рилејшнс) стратегијата игра витална улога во овој процес, обезбедувајќи алатки и техники за управување со имиџот и репутацијата на компанијата. Добро осмислената ПР стратегија не само што помага во градењето на доверба меѓу клиентите, партнерите и инвеститорите, туку и овозможува брзо и ефективно справување со кризни ситуации. Преку правилна ПР стратегија, компаниите можат да ги истакнат своите уникатни вредности, да се позиционираат на пазарот и да обезбедат долгорочен успех.

Компаниите имаат потреба од добра ПР стратегија поради многу причини:

  • Изградба на углед и доверба: Добрата ПР стратегија помага во создавање на силен и позитивен углед, што е клучно за привлекување и задржување на клиентите, инвеститорите и вработените. Кога јавноста има доверба во компанијата, тоа создава стабилна и доверлива деловна средина.
  • Комуникација со јавноста: ПР стратегијата обезбедува ефективен начин за комуникација со различни целни групи, вклучувајќи ја и јавноста, медиумите, клиентите и партнерите. Ова вклучува пренесување на важни информации, лансирање на нови производи или услуги, како и управување со јавни настани.
  • Кризен менаџмент: Во случај на криза или негативен публицитет, добра ПР стратегија е клучна за брзо и ефективно управување со ситуацијата. Таа помага во минимизирање на штетата на угледот и брзо враќање на довербата на јавноста.
  • Позиционирање на брендот: Со соодветна ПР стратегија, компанијата може да го позиционира својот бренд на пазарот, истакнувајќи ги своите уникатни карактеристики и предности. Ова создава разлика меѓу компанијата и нејзините конкуренти.
  • Поддршка на продажбата: Позитивниот углед и препознатливоста на брендот што ги создава ПР стратегијата можат значително да ја зголемат продажбата. Довербата на потрошувачите во брендот често резултира со зголемување на побарувачката за производите или услугите.
  • Изградување на односите со медиумите: Ефективната ПР стратегија вклучува изградба и одржување на добри односи со медиумите, што е клучно за добивање на медиумско покривање и промовирање на позитивни приказни за компанијата.

Во целина, добра ПР стратегија не само што помага во изградбата на позитивен имиџ и доверба, туку и во постигнување на долгорочни деловни цели и успех.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »