Disney почнува да губи дел од својата магија како што клиентите се спротивставуваат на зголемените цени. По тивкото зголемување на цените за билетите и другите услуги во тематските паркови Disney World и Disneyland, клиентите почнаа да го намалуваат своето трошење. Во извештајот за заработка за вториот квартал во 2024 година, Disney откри дека, иако приходите во тематските паркови во САД се зголемија за 3% на годишно ниво, оперативниот приход во секторот се намали за 6%.
Disney тврди дека се соочува со повисоки трошоци поради инфлацијата и забележува „умереност на побарувачката на потрошувачите“ во своите тематски паркови. Главниот финансиски директор на Disney, Хју Џонстон, рече дека компанијата забележува промена во однесувањето меѓу клиентите со ниски и високи приходи, при што потрошувачите со пониски приходи чувствуваат стрес, додека потрошувачите со високи приходи патуваат повеќе на меѓународно ниво. Меѓународните тематски паркови забележаа зголемување на приходите од 5% и зголемување на оперативниот приход од 2%.
Зголемен број потрошувачи низ целата нација чувствуваат дополнителен стрес врз своите паричници поради рекордната инфлација и повисоките трошоци за живот. Кон крајот на 2023 година, Disney ги зголеми цените во Disneyland и Disney World, а во февруари објави повисоки цени за билетите за 2025 година. Според анкета на LendingTree, 24% од посетителите и 45% од родителите кои ги посетуваат тематските паркови на Disney западнале во финансиски долгови за да ги покријат трошоците за своите патувања.
Линк од оргиналната вест.