Промовирани огласи »

Просечната месечна исплатена нето-плата по вработен, во јули 2024 година, изнесува 40 961 денари покажуваат податоците на Државниот завод за статистика. Според ДЗС индексот на просечната месечна исплатена нето-плата по вработен во јули 2024 година, во однос на јули 2023 година, изнесува 112.9.

Ваквото зголемување се должи, пред сѐ, на зголемувањето на просечната месечна исплатена нето-плата по вработен во секторите: Образование (19.1 %), Финансиски дејности и дејности на осигурување (18.6 %) и Јавна управа и одбрана; задолжително социјално осигурување (16.7 %).

Намалување на просечната месечна исплатена нето-плата по вработен, во однос на претходниот месец, е забележано во секторите: Финансиски дејности и дејности на осигурување (9.9 %), Административни и помошни услужни дејности (5.6 %) и Трговија на големо и трговија на мало; поправка на моторни возила и мотоцикли (5.4 %).

Промовирани огласи »

Во денешното динамично работно опкружување, концептот на неплатени часови станува се познат и, за жал, се поретко оспоруван. Работниците во разни сектори, од корисничка поддршка до креативни индустрии, често се соочуваат со ситуација каде што прекумерната работа без надоместок не само што е заедничка практика, туку и очекувана. Овој феномен не само што влијае на професионалниот живот на поединците, туку и на нивното ментално здравје, продуктивност, и општото задоволство од работата.

Работењето неплатени часови стана нормален дел од многу работни средини поради неколку фактори:

  • Култура на труд: Во многу индустрии, особено во стартупи и креативни сектори, постои култура на посветеност и "играње на тим". Работниците можат да почувствуваат притисок да работат повеќе часови без надомест, за да покажат своја посветеност и да се усогласат со колегите.
  • Конкуренција: Во текот на економските кризи или во области со висок притисок за конкурентност, работниците често чувствуваат потреба да работат повеќе за да ја задржат својата позиција или да напредуваат.
  • Нејасни работни граници: Со појавата на дистанционата работа, границите помеѓу работното време и приватниот живот станаа пофлуидни. Ова може да доведе до работетењето надвор од редовното работно време, без формален надоместок.
  • Недостаток на правна заштита: Во некои земји или индустрии, закони за труд не се строго применуваат или работниците не се свесни за своите права, што може да доведе до ситуација во која неплатените часови се прифатливи.
  • Синдром на „суперработник": Некои работници чувствуваат потреба да работат над нивните обврски за да докажат своју вредност, што може да доведе до ирационално продолжување на работното време.
  • Проблеми со управување: Непостоење на добри менаџерски практики и лоша организација на работниот процес може да резултира во тоа што работниците да се чувствуваат принудени да работат дополнителни часови без компензација.

Сите овие фактори заедно може да создадат средина во која работењето неплатени часови стана очекувано, а не исклучително. За да се решат овие проблеми, потребни се иницијативи за промоција на балансот помеѓу работата и животот, правна заштита на работниците и подобри менаџерски практики.

Промовирани огласи »

Возачите во САД уживаат во значителен пад на цените на бензинот, со просечно намалување од 13% од април 2024 година, што изнесува околу 50 центи помалку по галон. Националниот просек сега е 3,20 долари за галон, а во 16 држави, цената на бензинот е дури и под 3 долари.
 

Причината за падот е намалената побарувачка за бензин по завршувањето на летната сезона на патувања, како и значителен пад на цената на суровата нафта. Ова ги надмина типичните сезонски намалувања на цените кои се јавуваат секоја есен.

Иако се очекува продолжување на падот на цените на бензинот, некои потенцијални фактори како урагани во Мексиканскиот Залив или економски пораст би можеле да го променат трендот.
 

Промовирани огласи »

Директорот на службата за општи и заеднички работи на Владата (СОЗР), Ивица Томовски, изјави дека со воведувањето на регистар за службени возила ќе се стави крај на злоупотребите на државните возила.

Во интервју за Сител телевизија, тој објасни дека сите државни и општински возила ќе бидат регистрирани во единствен систем и ќе добијат посебни регистарски таблици кои ќе се разликуваат од приватните.

-Со воведувањето на овој регистар ќе имаме целосна контрола врз возниот парк на државата, а возилата ќе добијат таблици во боја, слично како такси и дипломатските возила. Со ова, ќе исполниме уште едно предизборно ветување, рече Томовски, истакнувајќи дека новите мерки ќе помогнат за јасна разлика меѓу приватните и државните возила.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »