Промовирани огласи »

До крајот на годината нема да има дополнителен попладневен час на евтина тарифа за електричната енергија за домаќинствата, ова го соопшти денес претседателот на Регулаторната комисија Марко Бислимовски.

Иако во јавноста долго време се зборуваше за воведување на уште еден час од 13.00 до 16.00 часот наместо да биде како до сега до 15 часот, Бислимовки вели дека ако се направи тоа тогаш ќе треба да се скратат 2 часа од евтината тарифа навечер.

Анализите покажаа дека цените на берзата се евтини во периодот од 12.00 до 16.00 часот и може да се воведат дури четири часа евтина попладневна тарифа, наместо два како досега, но проблемот е во тоа што ноќните цени на берзата сега се многу високи и ќе треба да ја укинеме евтината струја од 22.00 до 00.00 часот, а луѓето веќе имаат стекнато свои навики и не сакаме да предизвикаме револт, рече Бислимовски.

Овој статус ќе остане до крајот на годината, а понатаму повторно ќе се разговара со ЕСМ и со ЕВН, најави првиот човек на РКЕ.

Промовирани огласи »

Сер Кир Стармер и министерот за здравство Весли Стритинг ја поддржаа употребата на инекции за слабеење како важни за подобрување на здравјето на луѓето и за NHS. Според нив, овие лекови би можеле да бидат „животна промена“ и да помогнат во намалување на товарот врз здравствениот систем, бидејќи дебелината значително го оптоварува NHS.

Болестите поврзани со дебелината го чинат NHS 11 милијарди фунти годишно, а развојот на дијабетес тип 2 дополнително троши околу 10 милијарди фунти годишно. Владата започна петгодишно испитување во Голем Манчестер за употреба на лекот Mounjaro, со цел да се истражи дали неговата употреба ќе помогне во намалување на недостигот на работна сила и користењето на NHS. Се очекува речиси 250,000 луѓе да ја примат оваа инекција во следните три години.

Сепак, експерти предупредуваат дека овој пристап може да биде нереален, со оглед на огромниот број луѓе кои би биле кандидати за третман, додека специјализираните служби можат да третираат многу помалку. Покрај инекциите, и понатаму останува важноста од здрава исхрана и физичка активност. NHS ќе треба да преземе конкретни чекори за превенција, наместо само да се фокусира на медицински третман на дебелината.
 

Промовирани огласи »

Dmor е вашиот доверлив партнер за технички таленти. Специјализирани во аутсорсинг на технички профили, тие нудат прилагодени решенија за привремени проекти и постојани позиции. Со својата експертиза, Dmor им помага на организациите да ги зајакнат своите технички капацитети и да ги подигнат тимовите на ново ниво. Откријте како тие можат да ја поддржат растот на вашата организација и да го поттикнат успехот во техничките потфати.

Работи по европски стандарди, За секој прифатен кандидат следува:

  • Покривање на трошокот за ВИЗА;
  • Лет од земјата на потекло до Белгија;
  • Сместување;
  • Работна облека;
  • Часовна плата од 18-20 евра нето со можност за напредување;
  • Автомобил + картичка за гориво;
  • Мобилен телефон + претплата;
  • На сметка на компанијата.

Моментално вработува:

TIG-MIG-MAG заварувачи – Белгија
Механичар – Белгија
Електромеханичар за индустриски машини - Белгија

Промовирани огласи »

Изградбата на победнички маркетинг тим е клучна за успешната реализација на вашата маркетинг стратегија. Добро организиран и балансиран тим од различни професионалци ќе ви помогне да ги постигнете маркетинг целите и да ја засилите конкурентската предност на пазарот.

Еве кои типови на професионалци се неопходни за создавање ефективен маркетинг тим:

1. Маркетинг менаџер (Marketing Manager)

Ова е клучната фигура која го води целиот маркетинг тим и ја поставува стратегијата. Маркетинг менаџерот го координира и управува секој аспект од маркетинг активностите, како планирање, поставување на цели, следење на перформансите и управување со буџетот. Оваа улога вклучува и одговорност за соработка со други тимови како продажба, дизајн и развој на продукти.

2. Стратег за содржина (Content Strategist)

Содржината е сржта на секоја добра маркетинг кампања. Стратегот за содржина ја дефинира темата, тонот и типот на содржини кои ќе се користат за ангажирање на целната публика. Оваа личност работи на планирање и создавање на блог постови, статии, видеа, инфографици, како и на управување со стратегијата за содржина на различни платформи (социјални медиуми, веб-сајт, е-пошта).

3. Дигитален маркетер (Digital Marketer)

Дигиталниот маркетер е одговорен за сите активности поврзани со онлајн промоција, вклучувајќи оптимизација за пребарувачи (SEO), маркетинг преку социјални медиуми, платени реклами (PPC), е-мејл маркетинг и анализа на податоци. Оваа улога бара силно техничко познавање на дигиталните алатки и способност за разбирање на однесувањето на клиентите на интернет.

4. Дизајнер (Graphic Designer / UX Designer)

Добриот дизајн е клучен за создавање привлечна и професионална визуелна комуникација. Дизајнерот ги создава сите визуелни елементи, од банери и реклами, до дизајн на веб-страници, социјални медиумски постови и други графички материјали. UX дизајнерите се фокусираат на корисничкото искуство, осигурувајќи дека сите дигитални платформи се интуитивни и лесни за навигација.

5. Маркетинг аналитичар (Marketing Analyst)

Оваа улога е критична за мерење на успехот на маркетинг кампањите. Маркетинг аналитичарот собира, анализира и толкува податоци од различни маркетинг платформи и активности, како веб-аналитика, повратни информации од клиентите и перформансите на рекламните кампањи. Овие податоци се користат за подобрување на стратегијата, оптимизација на буџетот и подобро разбирање на однесувањето на публиката.

6. Специјалист за социјални медиуми (Social Media Specialist)

Специјалистот за социјални медиуми управува со присуството на компанијата на платформите како Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter и други. Оваа улога вклучува креирање и објавување содржини, ангажирање со публиката, следење на трендовите и управување со платени реклами на социјалните медиуми. Способноста за креативност и брза адаптација на новите трендови е од суштинско значење за оваа позиција.

7. Копирајтер (Copywriter)

Копирајтерот е одговорен за пишување на текстови кои продаваат и ангажираат. Од слогани и реклами до текстови за е-пошта, блог постови и опис на продукти, копирајтерот игра важна улога во комуникацијата со потенцијалните и постоечките клиенти. Силните копирајтери знаат како да ги привлечат и задржат клиентите преку ефективни и влијателни пораки.

8. Специјалист за односи со јавност (Public Relations Specialist)

PR специјалистот работи на градење и одржување на позитивен имиџ на брендот преку медиумите и јавноста. Тој/таа координира прес соопштенија, интервјуа, организира настани и се грижи за градење на добри односи со новинари и инфлуенсери. Оваа улога е важна за зголемување на видливоста на брендот и справување со евентуални кризни ситуации.

9. Специјалист за односи со клиенти (Customer Relationship Manager - CRM)

Одржувањето на долгорочни односи со клиентите е клучно за секој бизнис. CRM специјалистот управува со комуникацијата со клиентите, следи како тие реагираат на кампањите и ги анализира нивните потреби. Оваа улога ја подобрува лојалноста на клиентите и осигурува дека маркетинг тимот ги разбира потребите на својата публика.

Изградбата на победнички маркетинг тим бара комбинација од различни таленти и експертизи. Тимот треба да биде флексибилен, креативен и аналитички настроен за да може да се адаптира на брзо менливиот пазар. Со правилно балансирање на овие улоги, вашиот маркетинг тим ќе биде подготвен да ги реализира вашите бизнис цели и да обезбеди раст и успех на брендот.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »