Промовирани огласи »

Според извештајот на ОЕЦД (Организација за економска соработка и развој), со оглед на бројот на активната работна сила, бројот на жители и работните места, овие земји нудат најдобра перспектива за лицата кои бараат работа. Ова е редоследот на земји во кои е најлесно да се дојде до работа:

Исланд

Оваа земја има ист сооднос на вработени мажи и жени, но и најголем број на ново отворени работни места. Покрај тоа, во Исланд, повеќето луѓе работат две или повеќе работни места истовремено, со скратено работно време. Стапката на невработеност изнесува ниски 4 отсто.

Шведска
Втората по ред земја е Шведска каде стапката на невработеност изнесува околу 7,4%. Причина за малку поголемата стапка на невработеност лежи во големата помош за невработените.

Норвешка

Оваа земја е оценета како една од најперспективните во потрагата по работа и за жените и за мажите. Факултетските дипломи се сметаат за голема предност при вработување. Стапката на невработеност изнесува 4,39%.

Колумбија

Оваа земја е погодна за брзо вработување, но само за мажите, кои го сочинуваат поголемиот дел од активната работна сила, додека за жените е многу потешко да најдат работа. Стапката на невработеност е околу 9%. Единствената пречка? Понизок животен стандард.

Естонија

Поранешната комунистичка земја денес покажува развојни трендови и станува лидер на Источна Европа. Стапката на невработеност изнесува околу 6,2%. Останатите пет земји се следниве:

Русија, каде стапката на невработеност изнесува околу 6,2%.

Нов Зеланд, каде стапката на невработеност изнесува околу 5,25%

Швајцарија, каде стапката на невработеност изнесува околу 4,46%.

Финска, каде стапката на невработеност изнезува околу 9,5%.

Канада, каде стапката на невработеност изнесува околу 6,9%.

Промовирани огласи »

„До вработување се доаѓа со: Партиска книшка, врски, образование или напорна работа?“. 

Ретко кој ги пропуштил рекламите кои деновиве кружат низ Скопје и ги “скокоткаат“ политичките елити.

Прашањето (или поточно кажано рекламната-провокација) е дел од промо кампањата за емисијата „Само вистина“ на „Канал 5“ телевизија, која покрај автобусите како комуникациски канал ги користи и социјалните мрежи.

Copy-то, пак, кое навистина вроди со плод е „До кога политичарите ќе бегаат од дебата?”. Кога пред очи постојано ви кружи ова “прашање кое содржи и констатација“, ќе сфатите дека да, досега политичарите навистина долго ги избегнуваа политичките дуели и соочувањето со неистомислениците и опонентите. Оваа провокација очигледно беше сериозно забележана и од самите политичари, па ете, придонесе кон значителен чекор напред кон подобро веќе по една недела од кампањата.

Во студиото на „Само вистина“ предизборно се соочија скоро сите противнички кандидати за градоначалници, а изминатата недела имаше дебати, односно присуство од двете најголеми политички партии.

Гостуваа aналитичари, експерти и политиколози кои до вчера не ни помислиле да се појавуваат на телевизија. Острата реторика на веб и Out Оf Home кампањата на „Само вистина“ вроди со плод!

За поздрав е вложувањето во овој тип комуникација, вложувањето во промена на свеста кај политичарите и општо на медиумската сцена кај нас. За поздрав е одлуката да се “агитира“ за демократизирање и објективност. Се надеваме дека и останатите ќе го следат овој позитивен пример на дебатната емисија.

Извор: https://marketing365.mk/

Промовирани огласи »

Ерата на Apple како омилена компанија на Американскиот народ може да се приближува кон крајот. Според истражување спроведено од The Verge, Apple се наоѓа некаде на средината помеѓу Facebook, Microsoft, Google и Amazon кога се работи за инспирирање на страст и доверба кај потрошувачите. Apple се наоѓал позади Google во две категории и далеку позади Amazon, што добил позитивни одговори во скоро од секоја од наведените категории. 

Истражувањето, кои било извршено од 28 септември до 10 октомври и вклучувало 1520 луѓе како национален репрезентативен примерок. Добиените резултати покажуваат дека, иако се уште една од највлијателните компании на пазарот, испитаниците поретко покажале позитивни искуства од производите на Apple, а и во неколку случаеви имало и повеќе негативни мислења.

Она што зборува повеќе за моменталната ситуација на Apple се појавило во категориите на желба кон производот и социјално влијание. За желба. која била мерена преку прашањето колку на испитаниците би им било грижа ако компанијата исчезне утре, Apple била последна на листата, каде помалку од 40% од испитаниците одговориле дека би им било многу грижа. 

Фактите зборуваат дека и покрај постојаните докази за зачувување на приватноста на корисниците, рекордни приходи и вреднувања на производите како и репутацијата на самата компанија, Apple се чини дека била надмината од компании кои секојдневно ја зголемуваат својата вредност кај потрошувачите. Ниту Google или Amazon навистина се натпреваруваат со Apple кога се работи за одредени категории како десктоп компјутери и smart часовници, но и двете компании имаат доминатни позиции во области далеку порелевантни за нашето дигитално постоење

Промовирани огласи »

Сакате да почнете бизнис и да избегнете позајмување огромни кредити? Благодарение на интернетот, постојат повеќе онлајн бизниси кои што може да ги почнете со многу малку финансии или целосно без нив. 

1. Блогер - ако сте посебно наклонети кон една тема или предмет, почнете да блогирате. Има повеќе начини на кои може да профитирате ако создадете лојална публика и начинот на кој ќе го остварите ова е целосно да ја разберете темата за која пишувате. Комбинацијата од страст и знаење ви дозволува да се позиционирате како експерт за дадената тема и да привлечете лојални читатели.

2. Консултант за социјални медиуми - социјалните медиуми постанаа значаен дел за привлекување нови клиенти и промоција на вашиот бизнис, што бара целосно внимание за разлика од порано. Се уште постојат многу компании што ги нема на социјалнтие медиуми, што значи дека постои потреба од експерти по социјални медиуми на пазарот.

3. Консултат за оптимизација на пребарувачи (SEO) - Сопствениците на мали претпријатија  веќе имаат премногу одговорности на својот грб што немаат време да трошат на оптимизацијата на пребарувачи и сообраќајот на нивната бев страна. Бројот на непрофесионалните компании е далеку поголем отколку на квалитетните комапнии, што ако поседувате знаење и вештини, достапноста на клиентите е бескрајна.

4. Веб дизајнер - со порастот на онлајн бизнисите, има огромна побарувачка за хонорарни веб дизајнери кои се способни за создавање атрактивни и функционални веб страни за цена пониска од понудената на поголемите агенции. Еден совет за оние кои размислуваат да почнат со оваа кариера е да направите бесплатно неколку веб страни за локални бизниси. Ова ќе ви креира портфолио кои може да го користете за да работите со нови клиенти, а локалните бизниси може да ви бидат одлична реклама за вас. 

5. Хонорарен творец на содржини (content writer) - побарувачката за квалитетни писатели е се поголема заедно со нивните примања и ќе продолжи да расте и во текот на наредните години. Ако поседувате одлични вештини за пишување во комбинација со целосно разбирање на граматиката, доста наградувачка кариера може да почне само од вашиот лап топ и Интернет конекција. Постојат многу пазари каде може да го пронајдете вашиот иден работодавач.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »