Во денешната економија, луѓето се највредната карактеристика на една компанија и губењето на талентирани вработени може да биде екстремно скапо. Лазло Бок, потпретседателот на Секторот за човечки ресурси на Google и автор на новата книга „Работата е одлична!“ во едно панел интервју се изјаснува дека најголем дел од компаниите не знаат како да ги задржат своите најквалитетни ресурси, луѓето.
„Луѓето не остануваат поради парите,“ вели Бок, забележувајчи дека повеќе од една третина од првите вработени во Google се уште се вработени во Google.
Според Бок, луѓето остануваат во една компанија поради следниве две причини:
1. Квалитетот на луѓето со кои работат
„Поради ова, вработувањето и целиот процес на вработување е многу важен“, објаснува тој. Google поставува високи стандарди за секој кој го вработува. Без разлика дали аплицирате за административен асистент или за сениор инженер, секој кандидат е набљудуван од неговиот потенцијален претпоставен, потенцијални колеги, комисија за вработување и на крајот, Генералниот директор на Google, Лери Пејџ.
2. Корисноста од нивната работа
„Луѓето сакаат да направат нешто повеќе од само пари“, вели Бок. „Луѓето сакаат да работат нешто што има одредена вредност, што е значајно.“ Дополнително на ова, споделувањето на чувство на цел на вашите вработени има огромни бенефиции. Тој открил дека кога се способни да ја поврзат нивната работа со нешто значајно, нивото на продуктивност се зголемува за пет пати повеќе.
Интересни се останатите бенефиции по кои Google e надалеку познат - бесплатни гурмански оброци, масажи како и хемиско чистење, кои е одлично за една фирма да ги овозможува, но не се пресудни.
„Вистината позади сите тие бенефиции е дека всушност тие не ги задржуваат ниту привлекуваат луѓето,“ според Бок. Додека бенефициите може да овозможат зголемена ефикасност, чувство на култура во компанијата како и добредојдена и пријатна атмосфера, тој верува дека на крајот на краиштата, овие бенефиции нема да го променат мислењето на вработениот кој е одлучен да ја напушти компанијата.