Промовирани огласи »

Извршниот директор на компанијата за електрични автомобили Tesla Motors неодамна ги претстави соларните ќерамиди коишто според неговата визија би требало целосно да ги заменат конвенционалните црвени ќерамиди кои денес ги забележуваме на скоро секоја градба.

Покрај нивната способност на генерираат енергија, тие се разликуваат во однос на останатите ќерамиди по својата цена. Имено, и покрај тоа што станува збор за сосема нов пронајдок, како што најавија од компанијата, цената на соларните ќерамиди ќе биде значително поевтина од оние обичните. Така, потрошувачите нема да заштедат само на енергија, туку и на првичната инвестиција за да се добие таа енергија.

Тоа Маск го нарече дополнителен бонус за оние кои ќе се одлучат да ги инсталираат овие соларни плочки на своите кровови. Тие, не само што изгледаат естетски поубаво во однос на старите, туку и имаат способност да генерираат струја.

Според него, основното прашање кое секој човек треба да си го постави е едноставно, на тоа прашање следува и уште поедноставен одговор. “Дали сакате да купите ќерамиди кои изгледаат многу подобро, траат двојно повеќе и се многу поевтини од обичните ќерамиди“ е прашањето кое тој го постави.

Ваквите паметни ќерамиди се очекува да се појават на пазарот при крајот на оваа година.

Промовирани огласи »

Промовирани огласи »

Дали се сеќавате на рекламата од iPhone - Има апликација и за тоа?

Постојат многу апликации кои се достапни за нас. Апликации за банкарски процеси, фотографија, исхрана и секако, игри. Може да се каже дека постанавме општество водено од апликации. И ова не е лоша работа. Апликациите може навистина да ни помогнат во нашиот личен и професионален живот. 

Додека апликацијата може да не обезбеди со одредена количина на информации и уживање, луѓето се се уште клучна ставка во еден бизнис. Пример, не може да се поврзат два бизниси единствено поради една апликација. Да, постоењето на апликацијата може да биде добро, но луѓето се тие кои се поврзуваат и го креираат кредибилитетот на една компанија. 

Компаниите мора да го имаат овој факт на ум кога е успешна сезона. Секако, обезбедени финансии за креирање или апдејтирање на одредена апликација е одлично нешто. Ако вашите конкуренти имаат апликација и вие немате, тоа е нешто за кое треба сериозно да размислете. Ако не сте ја обновиле вашата апликација со години, време е да одлучите што ќе содржи следната верзија. 

Но, организациите не треба да развиваат апликации со исклучување на услугата кон потрошувачите. Вашите апликации може да се одлични, но ако услугата кон корисниците не ви е одлична, успехот на апликацијата ќе биде многу низок. Успешноста на бизнисот зависи од исто надополнување на квалитетот на апликацијата со квалитетот на тимот кој е задолжен за промовирање на истата. 

Промовирани огласи »

Светот во кој живееме се почесто ја нуди идејата за започнување свој бизнис, до точката каде денешните деца веќе размислуваат да бидат идниот Илон Маск или Марк Цукенберг. Како резултат инженерите, дизајнерите и маркетерите влегуваат во светот на претприемништвотот уште од мала возраст. 

Додека младите основачи ги имаат сите ветувања потребни за да отворат сопствена компанија, има некои искуства и информации кои едноставно не можат да бидат заменети. Новите основачи треба да поминат огромен број на часови преминувајќи преку својата наивност, како што ги преценуваат нивните шанси за успех додека ја потценуваат количината на работа пред нив. 

1. Губење на фокусот

Без јасна цел, создавачите можат ненамерно да се одделат од нивната почетна визија. Почетниците претприемачи често се дефокусирани од нови идеи, без разлика дали доаѓаат однадвор или внатре во компанијата. Меѓутоа, позрелите претприемачи учат да кажат „не“ на 99% на идеите кои ќе го дефокусираат нивниот тим. Прекумерното работење на вашите вработени со искористувањето на премногу можности и ширење на ресурсите е рецепт за катастрофа. 

Како создавач, вие сте филдерот кој е одговорен за блокирање на цела врева која доаѓа од надворешниот свет кој може да го исфрли од курс вашиот тим. Неизбежно е да се појават многу можности кои изгледаат ветувачки на почетокот, но може да причинат голема штета на долг рок. 

2. Обидот „се си правам сам/а“

Голем дел од почетниците претприемачи не успеваат да сфатат дека создавањето на една компанија не е работа за една личност. За да се биде успешен, Вие мора да научите да бидете лидер и да ги охрабрувате другите да ви помогнат да ја остварите мисијата на компанијата. Наместо да се обидувате да бидете секаде главни, инвестирајте во добар тим кој ќе подобрува заедно со вашиот бизнис. Може да го направите поразличен вашиот тим со тоа што ќе вработите луѓе да ја вршат работата која вие не ја знаете. Вашите почетни вработувања ќе ја креираат културата на вашиот тим за годините што доаѓаат и ќе бидат клучни за одлучување на судбината на бизнисот. 

3. Нестрпливост

Достигнување на било кое ниво на успех во бизнис светот е преку ниво на среќа или нешто подопирливо, многу напорна работа. Нема кратки патишта кои може да ги преминете за да поминете преку години на неуспех, упорност и постојана работа кои се неопходни ако еден претприемач сака да биде успешен. Единствениот начин за да се разликувате е да ги надминете во работата сите останати играчи во купот. 

Некои луѓе креираат компанија за задоволството да бидат сами свои газди и да ги поставуваат своите работни часови. Додека ова може да биде вистина за стабилна компанија, реалноста на водењето на високо-растечка компанија е дека компанијата е вашиот шеф. Вие сте оставени на милост и немилост на потребите на компанијата. Без разлика дали е два часот по полноќ, пожар во петок навечер со кој мора да се справите или жалбите од одреден потрошувач, мора да бидете таму за вашиот тим кога и да сте им потребен. Бидете подготвени за долго патување, затоа што успесите преку ноќ се само мит креирани од луѓето кои единствено посакуваат да бидат претприемачи, но никогаш не стануваат. 

 

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »