Промовирани огласи »

Светот во кој живееме се почесто ја нуди идејата за започнување свој бизнис, до точката каде денешните деца веќе размислуваат да бидат идниот Илон Маск или Марк Цукенберг. Како резултат инженерите, дизајнерите и маркетерите влегуваат во светот на претприемништвотот уште од мала возраст. 

Додека младите основачи ги имаат сите ветувања потребни за да отворат сопствена компанија, има некои искуства и информации кои едноставно не можат да бидат заменети. Новите основачи треба да поминат огромен број на часови преминувајќи преку својата наивност, како што ги преценуваат нивните шанси за успех додека ја потценуваат количината на работа пред нив. 

1. Губење на фокусот

Без јасна цел, создавачите можат ненамерно да се одделат од нивната почетна визија. Почетниците претприемачи често се дефокусирани од нови идеи, без разлика дали доаѓаат однадвор или внатре во компанијата. Меѓутоа, позрелите претприемачи учат да кажат „не“ на 99% на идеите кои ќе го дефокусираат нивниот тим. Прекумерното работење на вашите вработени со искористувањето на премногу можности и ширење на ресурсите е рецепт за катастрофа. 

Како создавач, вие сте филдерот кој е одговорен за блокирање на цела врева која доаѓа од надворешниот свет кој може да го исфрли од курс вашиот тим. Неизбежно е да се појават многу можности кои изгледаат ветувачки на почетокот, но може да причинат голема штета на долг рок. 

2. Обидот „се си правам сам/а“

Голем дел од почетниците претприемачи не успеваат да сфатат дека создавањето на една компанија не е работа за една личност. За да се биде успешен, Вие мора да научите да бидете лидер и да ги охрабрувате другите да ви помогнат да ја остварите мисијата на компанијата. Наместо да се обидувате да бидете секаде главни, инвестирајте во добар тим кој ќе подобрува заедно со вашиот бизнис. Може да го направите поразличен вашиот тим со тоа што ќе вработите луѓе да ја вршат работата која вие не ја знаете. Вашите почетни вработувања ќе ја креираат културата на вашиот тим за годините што доаѓаат и ќе бидат клучни за одлучување на судбината на бизнисот. 

3. Нестрпливост

Достигнување на било кое ниво на успех во бизнис светот е преку ниво на среќа или нешто подопирливо, многу напорна работа. Нема кратки патишта кои може да ги преминете за да поминете преку години на неуспех, упорност и постојана работа кои се неопходни ако еден претприемач сака да биде успешен. Единствениот начин за да се разликувате е да ги надминете во работата сите останати играчи во купот. 

Некои луѓе креираат компанија за задоволството да бидат сами свои газди и да ги поставуваат своите работни часови. Додека ова може да биде вистина за стабилна компанија, реалноста на водењето на високо-растечка компанија е дека компанијата е вашиот шеф. Вие сте оставени на милост и немилост на потребите на компанијата. Без разлика дали е два часот по полноќ, пожар во петок навечер со кој мора да се справите или жалбите од одреден потрошувач, мора да бидете таму за вашиот тим кога и да сте им потребен. Бидете подготвени за долго патување, затоа што успесите преку ноќ се само мит креирани од луѓето кои единствено посакуваат да бидат претприемачи, но никогаш не стануваат. 

 

Промовирани огласи »

Компанијата за снабдување со топлина Балкан енерџи, воведе нова услуга „е-фактура“ со која сметките за потрошена топлинска енергија ќе може да се добиваат по електронска пошта.

Според комапнијата со користење на оваа услуга потрошувачите добиваат поголема можност за контрола на добивањето, плаќањето и електронското архивирање на фактурите. Со неа, појаснуваат, корисниците на услугите на Снабдување со топлина Балкан енерџи ќе бидат сигурни дека секогаш навремено ќе ги добиваат фактурите за топлинска енергија и ќе имаат можност навреме да ги платат, со што ќе ја избегнат каматата за задоцнето плаќање.

Од компанијата посочуват дека  одговорна компанија, во континуитет сите свои активности ги реализира според принципите за општествена одговорност и грижа за животната средина.

Компанијата работи на подобрување на квалитетот на услугата што е во интерес на потрошувачите, но и во интерес на подобрување на квалитетот на животната средина во Скопје“, велат од Снабдување со топлина Балкан енерџи.

Услугата е достапна за сите корисници кои ќе пополнат, потпишат и достават формулар-барање директно во најблиската подружница. Формуларот може да се најде на интернет страницата на Снабдување со топлина Балкан енерџи http://beg-snabduvanje.com.mk или во сите подружници на Снабдување со топлина Балкан енерџи

Промовирани огласи »

Колку добро ја познавате вашата конкуренција?

Во зависност од вашата индустрија или локација, пазарот може да биде презаситен со бизниси кои ги нудат истите услуги или ги нудат истите продукти како и вашата компанија. Не сите ќе успеат во својата дејност, порано или подоцна, една или две компании ќе се одвојат од толпата. 

Ако сакате да сте експерт во вашата работа, потребно е да ги научите ефективните вештини за анализа на конкуренцијата. Инаку, може да ризикувате да бидете во позадина од компании кои ги присвоиле овие стратегии пред вас. Не е лесно да се води бизнис, особено ако сте загрижени за соседната фирма која постојано ги зема вашите клиенти. 

Без разлика дали сте мала локална фирма или глобална компанија, неопходно е да ја анализирате вашата конкуренција. Доколку не сте го направиле ова претходно, во продолжение прочитајте неколку тактики како да го направите:

  • Идентификувајте ја конкуренцијата

Именувањето на конкуренцијата е прва работа која е потребно да ја направите. Дури и ако знаете кои се вашите конкуренти, напишите ги на лист, ништо нема да ве чини. Исто така, потребно ви е дефинирање само на директната конкуренција, онаа која се занимава токму со истите услуги или нуди исти производи како и вас, ни помалку ни повеќе. 

  • Која е вашата таргетирана публика?

Не претпоставувајте дека вашата таргетирана публика е иста како на конкуренцијата. Исто така не значи дека и треба да бидете сосема различни од нив, бидејќи тоа е нерационална одлука доколку е донесена без претходно истражување и може да ве воведе во уште поголеми проблеми. Дефинирајте ги следниве карактеристики за да го дефинирате вашиот таргет:

  1. Години
  2. Локација
  3. Приход
  4. Пол
  5. Брачен статус

Дури и ако сметате дека таргет групата ви е иста или слична со конкурентите, потрудете се прeку различна маркетинг стратегија да ја прикажете на начин за да се издвоите од нив.

  • Анализирајте ја нивната содржина

Да ги привлечете вашите потрошувачи на вашата онлајн платформа е еден предизвик, но што гледаат тие кога таму е сосема друг. Неколку нешта кои може да ги барате ва страната на вашата конкуренција се блогови, слики, видеа, кејсови, најчесто поставувани прашања итн. Направете споредба со вашата страна, тие моеж да имаат неколку карактеристики кои вие ги немате или обратно. Она што е важно да запомнете е да не се обидувате да бидете бледа копија. Искористете ги овие начини за да истражете подобро и истражуваното да го имплементирате на поинаков, креативен начин од конкурентите. 

  • Погледнете го нивното влијание на социјалните медиуми 

Сите бизниси треба да се присутни на социјалните медиуми. Без разлика дали сте почетници или искусни во бизнисот, би требало да сте активни на социјалните медиуми како што се Facebook, Twitter, YouTube, Instagram. Ако не, потрудете се барем да си направете профили на мрежите. На овој начин, ќе може да ги разгледате профилите на конкурентите. Колку се активни, колку често објавуваат постови и слично. Една интересна идеја која може да ја искористите е да почнете да ги додавате нивните следбеници. Овие луѓе очигледно се заинтересирани за вашата индустрија, можеби единствено да не знаат дека вие постоите. Бидете креативни и употребете некои од овие начини за подобро поставуање ваше на пазарот како и формирање предност пред конкуренцијата. 

Искористете ги сите овие начини за да го подобрите влијанието на вашиот бизнис во индустријата и секој од нив индивидуално, ќе придонесе до зголемување на профитот.

Промовирани огласи »

Мудрите секогаш споделуваат она што треба да се сподели, и секогаш укажуваат на грешките кои не треба да се повторат. 

ПРВА ДЕЛОВНА ЛЕКЦИЈА 

Само што завршила со туширање жената, мажот влегол во купатило, кога затропал некој на врата. По кратко натегање кој да отвори врата, жената попуштила, набрзина се завиткала во пешкир и отворила врата. Таму Перо, нивниот прв комшија. 

- Комшике, ќе ти дадам 800 евра ако го симнеш тој пешкир. 

Кратко размислувала, го разврзала пешкирот и застанала гола пред Перо. 

Перо и дал 800 евра и заминал. 

Збунета но и среќна заради приликата лесно да заработи толкави пари, жената се прибрала пак во пешкирот и се вратила назад. 

- Кој беше? - Перо. 

- Супер, ти спомна ли нешто за 800-те евра што ми ги должи? 

НАРАВОУЧЕНИЕ: Доколку важните информации ги споделите со своите акционери, можете да спречите евентуални штети. 


ВТОРА ДЕЛОВНА ЛЕКЦИЈА 

Додека се возел со својот автомобил, свештеникот здогледал калуѓерка покрај патот. Застанал, и понудил превоз, таа прифатила. 

Седнала покрај него и ги прекрстила нозете откривајќи ги своите прекрасни колена. 

По некое време, ја спуштил својата рака на нејзините нозе. Таа го погледнала и му рекла: 

- Оче, зарем не се сеќавате на 129-от псалм? 

Свештеникот длабоко се извинил, ја повлекол раката, но, по некое време, повторно му отишла раката накај калуѓерката. 

- Оче, зарем не се сеќавате на 129-от псалм? 

Тој уште еднаш се засрамил: 

- Проштевајте сестро, телото е грешно. 

Калуѓерката стигнала до манастирот а свештеникот продолжил до својата црква. Влегол и веднаш ја побарал Библијата за да се потсети на 129-от псалм. А тој гласи: 

- Оди напред и барај, продолжи и ќе го спознаеш врвот на задоволството. 

НАРАВОУЧЕНИЕ: Ако не си доволно информиран за работата со која се занимаваш, можеш да пропуштиш сјаjни прилики. 


ТРЕТА ДЕЛОВНА ЛЕКЦИЈА 

Продавач, службеничка и нивниот директор отишле на ручек и на масата во ресторанот виделе стара лампа. Ја протриле и од неа излегол духот: 

- Обично исполнувам три желби, а бидејќи вие сте тројца на сите ќе им исполнам по една. 

- Јас сум прва! - извикала службеничката. - Сакам да сум на Карбите, да возам глисер и да имам куќа покрај море. 

Пуф, веднаш исчезнала. 

Гледајќи во чудо што се случило, изрипал продавачот. 

- Јас сум сега! Јас сум сега!!! Сакам да сум на Тахити, да лежам на плажа со мојата лична масерка и да пијам коктели! 

Пуф, веднаш исчезнал. 

- Ти си на ред му рекол духот на директорот. 

- Сакам откако ќе завршам со ручекот, овие двајца да ги видам вратени во канцеларија. 

НАРАВОУЧЕНИЕ: Секогаш пуштете го шефот да зборува прв. 


ЧЕТВРТА ДЕЛОВНА ЛЕКЦИЈА 

Oрелот по цел ден седел на гранка и не правел ама баш ништо. Го видел тоа зајакот и го прашал: 

- Може ли и јас да седам така како тебе и цел ден ништо да не работам? 

Орелот одговорил: 

- Може, зошто да не? 

И зајакот седнал на земја под орелот и почнал да дреме. Ненадејно се појавила лисицата, скокнала на зајакот и го изела. 

НАРАВОУЧЕНИЕ: Ако сакаш да не работиш ништо, мора да седиш многу, многу високo. 


ПЕТТА ДЕЛОВНА ЛЕКЦИЈА 

Седи гавран на гранка со парче леб во клунот. Мине лисицата и сака да му го земе лебот, па го прашува: 

- Знаеш ли кој се тепал во шумата? 

Нема одговор 

- Знаеш ли што е ново во шумата? 

Нема одговор 

- Знаеш ли кого секса шефот? 

- Кого? Извикал гавранот и нормално му паѓа лебот од клунот и лисицата му го зема 

НАРАВОУЧЕНИЕ: Никогаш не прашувај кого секса шефот, за да не останеш без леб. 

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »