Промовирани огласи »

Твитер е доста моќна платформа кога се работи за рекламирање на социјалните платформи. Без разлика дали никогаш не сте пробале рекламирање на Твитер или сте се обиделе, но не покажало успех, рекламирањето на оваа социјална мрежа е многу ефективно, но единствено ако ги практикувате овие правила.

1. Објаснете го вашиот продукт или услуга, но бидете прецизни

Огромен број на луѓе користат Твитер. Додека тоа оди во ваша корист, не можете да очекувате дека сите луѓе кои ќе дојдат во пресрет со вашата реклама ќе знаат за вашиот производ или услуга. Објаснете што точно вашиот е вашиот производ или какви услуги нудите пред да се впуштите во рекламирање или продажба. Запомнете дека Твитер има ограничување на зборовите и е дизајниран за корисници кои им се потребни информации на брз начин. Бидете кратки и јасни во објаснувањето со неколку кратки реченици или интересен дијаграм. 

2. Користете специфични повици за акција

Твитер е платформа на брзи разговори. Потребно е да бидете колку што е можно подиректни со вашите маркетинг тактики. Ако имате искуство во продажба или маркетинг, веќе сте запознаени дека повиците на акција (call-to-action) се одличен начин да се повикаат корисниците да го направат токму она што вие го очекувате. Но, бидејќи големи се шансите корисниците на Твитер да поминат брзо преку вашата објава, потребно е да има кажете точно што сакате да направат. Обидете се со „купете сега, регистрирајте се сега, аплицирајте“ и други начини кои повикуваат на акција во моментот. 

3. Поставувајте прашања 

Оваа тактика на маркетинг на социјални платформи се докажала дека го зголемува бројот на кликови на Твитер за 25%. Поставувањето прашања е многу ефективно бидејќи корисниците веќе не се чувствуваат како да им продавате нешто, туку како да се обидувате да се поврзете со нив преку разговор. Кога вашиот бренд е попријателски настроен, поголеми се шансите дека луѓето ќе ја погледнат вашата промоција. Самото додавање на „?“ може да направи огромна разлика. 

Рекламирањето на социјалните платформи е една од најефективните маркетинг тактики на денешниот пазар. Социјалните мрежи се преполни со потенцијални клиенти кои се подготвени да ја забележат вашата реклама. Бидејќи корисниците на Твитер ги сакаат нивните информации брзо, вие мора да смислите забележлив, моќен и интересен начин да ги поттикнете луѓето да ја погледнат вашата реклама. 

Промовирани огласи »

Капитација од 65 денари, а пациентите да плаќаат манипулативен трошок за посета на матичен лекар од најмалку 30 денари.
Ова се првичните барања на Здружението на приватни лекари за како што велат тие, примарното здравство да профункционира нормално. Барањето тие го доставиле до ФЗОМ и се’ уште чекаат на повикот за средба од страна на директорот на фондот.

Ваквото барање за подигнување на капитацијата и воведување на партиципација од 30 денари лекарите го оправдуваат со тоа дека матичните лекари немаат трошоци само за плати и потрошен материјал, туку и за кирија, софтвер, книговодител, фирмарина и сл.

Трошоците за живот се зголемуваат и затоа ние бараме поголем бод и од сегашниот 55, барем капитацијата да биде 65 денари. Исто и за манипулативен трошок, мора да се водведе бидејќи пациенти доаѓаат, ќе земат приоритетен упат и нема да идат на лекар. Повторно ќе дојдат, повторно закажување, повторно принтање и сето тоа го одземна времето и на лекарот и на здравствените работници и затоа мора рационално да се троши и времето за работа и здравствениот денари, вели Лилија Чолакова Дервишова, претседател на ЗПЛРМ.

Здружението бара и намалување на казните кон примарното здравство и зголемување на буџетите на приватните специјалисти кои работат со ФЗОМ.

Промовирани огласи »

Сте се нашле во следната ситуација: Влегувате во важна задача каде што треба да им претставите некои информации на вашите колеги. Сте ги подготвиле сите внимателно, по точки, ги предвидувате можните прашања. Почнувате да зборувате и ... веднаш по една минута вашиот шеф го прекинува и го менува предметот.

Ова е исклучително грубо и непрофесионално, но за жал тоа се случува се почесто и почесто. Затоа некои компании го воведуваат таканареченото 5-минутно правило.

Општо земено, станува збор за пократки состаноци, од кои секој треба да зборува максимум 5 минути и одлуките треба да се преземат брзо. Целиот ритуал, запазување на конференциска сала, пиење кафе и работа за еден час, останува во минатото.

Според претпоставените кои го поставиле правилото од 5 минути, тоа ја зголемило продуктивноста на тимот. Ги избегнува заедничките приказни, заштедува време, се фокусира на најважните работи.

Во исто време, сепак, има некои недостатоци. "Постои важен факт што треба да се пропушти во брзината, и колку подолгите состаноци го сочинуваат тимот - луѓето се прашуваа како нивниот викенд поминал со градење врски", вели извршен директор на компанијата Лин Спан.

Промовирани огласи »

Секое работно место доживеало ранливост кога се работи за своите вработени. Тимот може да се чини дека е изморен и неинспириран секојдневно и вие не можете да откриете зошто. Вие како сопственик на компанијата повеќе од сите сте запознаени со фактот дека несреќата на вработените е една од најлошите работи кога се работи за профитабилноста на компанијата и генералниот успех. Но и покрај ова, се уште постои шанса да ги вратите во живот вашите вработени. 

Искористете некои од следниве тактики за да ги усреќите вашите вработени без веднаш да ја покачувате платата.

  • Флексибилност на работното време

Додека некои работници уживаат во монотонијата, останатите, особено помладите вработени, се чувствуваат исцпрено од помислата да седат во едно исто виро, да ги прават истите задачи во истата временска рамка секој ден. Исто така, некои луѓе природно им е да бидат ранобудни, што може да не е одлика на други кои се попродуктивни подоцна во денот. Нудењето опции како „работа од дома во петок“ или пронаоѓањето на можност која им одговара на сите вработени може да направи значјани промени на работното место. Дозволувањето вашите вработени да доаѓаат во девет наместо во осум часот може да се покаже како многу добра одлука која веднаш ќе даде резултати. 

  • Креативни привилегии

Добрата плата секогаш може да ги усреќи повеќе вашите вработени, но многу компании го нудат тоа. Тоа е лесно, привремено решение. Но по некое време, вашите вработени може да најдат друга работна позиција исто така добро платена, но која нуди други привилегии кои ќе ги направат посреќни. Размислувајте креативно, понудете членство во теретана или фитнес клуб или часови по танцување или нудење на услуги како на пример креирање план за осигурување и многу други опции. Малите нешта во ваквиот случај, може да бидат многу продуктивни. 

  • Поврзување надвор од работното место

Општо познато е дека колку подобро се согласуваат вработените, толку подобро ќе се одвива целата работа. Вашите вработени не треба да бидат најдобри другари за да бидат посреќни, но доволно е да уживаат во своето друштво. Обидете се да ги изведете надвор од канцеларијата за да престанат да се гледаат помеѓу себе како „онаа личноста со која мора да се справувам на работа“.

  • Запомнете ги малите нешта

Оваа тактика може и ништо да не ве чини. Нешто како скромна прослава на роденден на ваш вработен или некој друг успех покажува дека вие се грижите за вашите вработени и како луѓе, не само како ваши вработени. 

Среќата на вашите вработени во основа, го води перформансот на вашиот бизнис. Бизнисите исто така, се повеќе се креативни и паметни околу тоа како да се поврзат и да ги задржат своите вработени, што значи дека и вие ќе треба да го направите истото доколку целите кон успехот. 

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »