Постојат неколку работни места и кариери кои би биле одлични за креативните луѓе.
1. Фото стилист - Подготвувањето на сцената за снимање е една од најважните работи кога се работи за комерцијалната фотографија. Без разлика дали работите хонорарно или како дел од тим, оживувањето на вашата визија е достигнување кое е и иновативно и задоволувачки.
![](/uploads/articles/how-to-amp-up-your-cooking-skills.jpg)
2. Готвач - Подготвувањето на вкусни оброци бра сериозно знаење и импровизација. Со тестирањето на различни состојки и учењето како се вклопуваат заедно, вие може да креирате ваши уникатни рецепти. Плус, презентацијата многу е важна и тоа значи дека можете и тука да бидете креативни.
3. Софтверски инженер - Да се биде софтверски инженер вклучува редици и редици на кодови и постојана употреба на компјутерот. Но не постојат многу други професии каде една идеја, како на пример веб страна, дизајн или апликација, доаѓа до живот пред вашите очи.
![](/uploads/articles/decorating (1).jpg)
4. Дизајнер за ентериери - Постои причина зошто клиентите би ве побарале за да ги декорирате нивните домови или канцеларии: вашето креативно искуство. Ќе мерите димензии на соба, креирање на палети од бои и ќе купувате мебел секојдневно. Потребите на вашите клиенти ги креирате во прекрасен простор.
5. Писател - Постојат многу страни на оваа професија кои бараат креативност, без разлика дали сакате да бидете автор или новинар. Смислувањето идеи, пишувањето приказни или романи и осмислувањето наслови е важен дел од оваа работа. Како ја раскажувате приказната е исто така огромен дел од ова и овие денови, тоа значи вклучување слики, видеа, графици и друг вид на мултимедиа.
![](/uploads/articles/books.jpg)
6. Професор - Дури и ако не сте професор по музичко или театар, да се биде во училница/амфитеатар бара креативност и иновативност. Смислување на начини за учениците и студентите всушност да засакаат предмети како математика, физика или литература не е лесно и бара планирање кое е и едукативно и забавно.
7. Соработник за маркетинг - Ова може да е единственото место каде размислувањето „надвор од кутијата“ не е само клише. Смислување маркетинг кампања за компанија или продукт е тешко и бара оригинални стратегии. Успешните маркетинг кампањи кои остануваат врежани во главата на потрошувачите се најчесто препишувани на најдобрите креативци.
![](/uploads/articles/marketing_associate_rep.jpg)