Промовирани огласи »

Патувањето до Солун, дали за прошетка и кафе, дали за шопинг, за викенд или поради каква било друга причина, од 14 декември, ќе биде поскапо за македонските граѓани, но и за сите што ќе влезат во Грција преку граничниот премин Богородица.

Со задоцнување од над три месеци, почнува со работа новата патарина во Грција, оддалечена на само 500 метри од границата со Македонија. Првиот одреден термин, 31 август, беше одложен неколку месеци и сега, од 14 декември, според официјалната министерска одлука, патарината започнува со работа, а во еден правец, за автомобили ќе чини 1,80 евра. Со ова, сите оние ќе влегуваат во Грција, без разлика која и да е нивната крајна дестинација, ќе мора да имаат дополнителни 3,60 евра, доколку нивното патување вклучува и враќање во Македонија.

И за до Солун, и за до Атина, и за која било летна дестинација, но и за кој било град во Грција, секое поминување на границата ќе значи и плаќање патарина во зависност од видот на возилото.

Според заедничката министерска одлука, потпишана од министерот за финансии и министерот за транспорт на Грција, на 14-ти овој месец се воведуваат четири нови патарини во северниот дел на земјата. Одлуката објавена во „Службен весник“, до која стигна „Нова Македонија“, детално ги одредува цените на наплатните рампи.

На патарината „Евзони“, која го носи името на граничниот премин кон Македонија, се предвидени цени од 1,30 до 6,30 евра во зависност од категоријата на возилото.

Најевтино е за мотори – 1,30 евро, автомобили, односно моторни возила со или без приколка со висина до 2,70 метри ќе плаќаат 1,80 евра, камиони и автобуси со помалку од четири оски со или без приколка и висина над 2,70 метри ќе плаќаат 4,50 евра, додека пак најскапо, 6,30 евра, е за камиони и за други возила со четири или повеќе оски со или без приколка и висина од над 2,70 метри.

Промовирани огласи »

Телекомуникациската компанија Вип ја започнува празничната новогодишна еуфорија и со задоволство најавува нова атрактивна промоција преку која на сите корисници им овозможува да ја дочекаат новата 2018 година со многу повеќе комуникација, подароци и изненадувања.

Со новогодишната промоција, сите корисници кои ќе ја изберат постпејд тарифата Vip Mobile L  добиваат зголемен 4G интернет од 10GB засекогаш, неограничени разговори и СМС пораки кон сите мрежи, како и можност да ја започнат новата година со нов смарт телефон по супер цена. Имено, сите нови корисници и сите оние кои ќе направат обнова на својот договор на овој тарифен модел ја добиваат можноста да го добијат ексклузивно Samsung Galaxy Ј3 2017 и тоа со месечна рата од 239 денари или Motorola Moto C 4G за само 1 денар и уште многу други смартфони.

Вип има изненадување и за корисниците на Vip Комбо со кое корисниците покрај можноста да ги комбинираат своите услуги и да заштедат, добиваат и празничен подарок и тоа полнач за телефон, слушалки или wi – fi рутер.  Сите Vip Combo корисници кои ќе склучат нов договор на 24 месеци добиваат можност да набават SMART телевизори по намалена цена, почнувајќи од 499 денари месечно.

Празничната сезона е време за дарување и уживање во неограничена комуникација со најблиските и затоа нашата намера е да ги разубавиме празниците за нашите корисници овозможувајќи им уште повеќе комуникација, можност да добијат атрактивни смартфони по најповолни услови и секако да добијат многу подароци. Новогодишната промоција на Вип е вистинска можност за сите да се израдуваат себеси или да им подарат нешто незаборавно на своите најблиски, а ние како компанија уште еднаш да ја потврдиме посветеноста да обезбедиме комуникација по најповолни услови, изјави Мислав Галер, Извршен директор во Вип.

За новата понуда која е промотивна и ќе важи ограничен период, повеќе информации можат да се добијат на www.vip.mk и во Центарот за грижа за корисници 077 1234.   

Промовирани огласи »

Регресот за годишен одмор или К-15 и оваа година ќе им следува на вработените во приватните компании од македонското стопанство. Фирмите коишто не го исплатиле во претходните 10 месеци ќе мораат тоа да го направат во ноември и декември, а во случај да не го исплатат предвидени се парични и затворски казни за работодавачите.

Висината на К-15 се одредува врз основа на податоците за износот на просечната нето и бруто плата по вработен исплатена во поселдните три месеци. Врз основа на овие пресметки, минатата година тој износ беше најмалку 8.909 денари – најмалку 40% од просечната нето плата, а најмногу до 13.116 денари – најмногу до 40% од просечната бруто плата по вработен објавена за последните 3 месеци.

Зголемувањето на минималнецот од 10.080 на 12.000 денари и постојаниот пораст на просечната бруто и нето плата по вработен во Македонија се двата фактори коо влијаат на тоа работниците на крајот од годината да добијат поголем износ за К-15 во однос на оној кој беше исплатен минатата година.

Нашата пресметка врз основа на податоците на Државниот завод за статистика (ДЗС) за движењето на просечната нето и бруто плата во месец јуни покажа дека износот на К-15 за секој вработен во Македонија треба да се движи во интервал од 9.123 до 13.403 денари.

Доколку истата пресметка ја адаптираме на најновите податоци на ДЗС за месец август, тогаш износот на К-15 за 2017 година би бил уште поголем во однос на бројките добиени за месец јули. Така, минималниот износ на к-15 би бил 9.164 денари (40% од 22.912 – просечна нето плата по вработен за август), а максималниот износ би изнесувал 13.470 денари (40% од 33.675 – просечната бруто плата по вработен за август.

Промовирани огласи »

Ако сте во потрага по работа или се обидувате да ја промовирате вашата компанија, многу е возможно да имате прашања за секторот маркетинг наспроти секторот односи со јавноста (PR). Овие две индустрии се многу различни иако често се сметаат како да се едно исто. Неколку од разликите ги набројуваме во продолжение:

  • Платен простор или бесплатно покривање 

Маркетинг - Компанијата плаќа за просторот за рекламирање. Вие точно знаете кога рекламата ќе биде пуштена на пазарот. 

Односи со јавност - Вашата работа е да добиете бесплатен публицитет за компанијата. Од конференции до објави во весници, вие сте фокусирани на добивање бесплатно медиумско покривање за вашата компанија и производот/услугата која ја нуди. 

  • Креативна контрола и недостаток на контрола

Маркетинг - Бидејќи вие плаќате за рекламата, вие ја поседувате креативната контрола за тоа што таа реклама ќе вклучува.

Односи со јавноста - Вие немате контрола за тоа како медиумите ќе ја презентираат вашата информација, ако воопшто се одлучат да зборуваат нешто за тоа. Медиумите не се обврзани да го покријат вашиот настан или да објават нешто за вас само поради тоа што вие сте им испратиле материјал.

  • Паметни потрошувачи 

Маркетинг - Потрошувачите знаат да го препознаат обидот за продажба кога читаат, гледаат одредена реклама. Потрошувачите разбираат дека компанијата платила за презентирање на пораката за продажба кон неа или него и нажалост, таа порака е гледана со огромна резерва. 

Односи со јавноста - Кога потрошувачите читаат објава од трета страна за вашиот продукт или настан кој Вие сте го организирале, тие гледаат нешто за кое вие не сте платиле и го гледаат со многу поинакви очи отколку платената реклама. На овој начин, кредибилитетот на една компанија може значајно да се зголеми. 

  • Специјални настани 

Маркетинг - Ако вашата компанија е спонзор за одреден настан, не би сакале да креирате огромна реклама давајќи си аплауз на сработената задача. Тука настапува вашиот сектор за Односи со јавноста.

Односи со јавноста - Ако сте спонзор на еден настан, може да испратите повик до медиумите и медиумите да го покријат настанот. Возможно е тие да ги откријат сите информации и целосно да го покријат настанот. 

  • Стил на пишување

Маркетинг - Купете го овој производ! Сега е моментот! Ова се реченици кои многу често се користат во маркетингот како мотивација за луѓето да го купат вашиот продукт или услуга.

Односи со јавноста - Вие единствено пишувате информативен текст и секој вид на реклама е одбиена од страна на медиумите. 

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »