Промовирани огласи »

Работата од дома не е повеќе табу тема. Всушност, станува се почесто за многу луѓе - благодарение на технологијата која ја прави возможна комуникацијата и соработката со било кого во светот.

Додека работењето од дома може да биде многу добро, може да биде особено негативно искуство доколку не сте подготвени. Тоа е разбирливо ако овој стил на живот ви е нов. Прочитајте во продолжение неколку совети за зголемување на продуктивноста доколку работите од дома. 

1. Бидете свесни кога сте најпродуктивни - Тајната во работењето од одма лежи во сознанието кога сте најпродуктивни. Не секој е подготвен да праќа мејлови и целосно да работи пред 8 часот наутро. Оваа информација за себеси ќе ви осигура поголема продуктивност и поквалитетна работа. 

2. Денот нека ви биде како традиционален работен ден - Ова не значи дека морате да почните да работите во 9 наутро и да завршите во 5 попладне. Сепак, заклучивме дека можеби ова да не е најпродуктивното ваше време.  Ова значи дека ќе е потребно да одржувате постојан распоред кога започнувате со работа и кога завршувате. 

3. Научете вистински да работите со вашата тастатура - Ова може да ви се чини како мал проблем, но може да ви заштеди време, да ја зголеми вашата продуктивност, да ја подобри вашата ефикасност и да го намали уморот во вашите раце. Ова е значаен факт кога пишувате секојдневно. 

4. Користете алатки кои функционираат најдобро за вас - Комплетирање на листа за работи кои треба да ги завршите, комуницирање со клиентите па дури и блокирање на секој вид на дистракција може да ви биде од помош. Трикот е да го пронајдете вистинскиот микс на алатки кои функционираат за вас. 

5. Поставете временски рок за социјалните медиуми и проверката на мејл - Освен ако вашата работа не вклучува постојано присуство на социјалните медиуми, одберете конкретно време за да ги проверите вашите социјални медиуми и мејлови. Ако не, постојано ќе бидете деконцентрирани кога ќе примете нотификација. Најголемиот дел од успешните луѓе ги проверуваат своите профили на социјалните медиуми во одредено време. Прегледувајте ги наутро, за време на вашата пауза за ручек и на крајот од денот. 

6. Закажување состаноци - Во реалноста, закажувањето на состаноци може да биде многу корисно бидејќи тие се брз и ефективен начин или за да се реши еден проблем или да се креира еден процес. Наместо да комуницирате постојано преку мејл или преку телефон со клиентот, организирајте едночасовен состанок. На овој начин, ќе го завршите вашиот проект порано. 

7. Следете го правилото на две минути - Ако постои задача која може да биде завршена во две минути или помалку, тогаш извршете ја веднаш. Не го трошете вашето време или енергија да ги запишете овие задачи. Направете ги веднаш за вашето време и енергија да биде искористено за поважна работа. 

8. Користете соодветни паузи - На вашиот мозок му се потребни микро паузи во текот на денот. На овој начин ќе си го добиете фокусот назад за потребната работа. Подобрите паузи вклучуваат активности во кои луѓето уживаат. 

Промовирани огласи »

Со големо задоволство Вип ја најавува новата услуга за сите корисници на пакетот HBO Premium со која од денеска имаат пристап до HBO видеотеката, промотивно 3 месеци без претплата и добиваат можност да гледаат повеќе од 4.000 наслови на најсовремени филмови и серии од HBO продукцијата, и тоа кога и да посакаат.

Промотивно, сите корисници кои ќе склучат нов или ќе обноват договор за Vip Комбо, добиваат гратис интерактивна телевизија и 3 месеци бесплатно пакет HBO Premium, вклучувајќи ја и целосната HBO видеотека.

По завршување на промоцијата, пакетот HBO Premium ќе продолжи да се наплатува 299 денари месечно.

Услугата HBO On Demand е достапна за сите Vip Комбо корисници кои користат уред за интерактивна телевизија и имаат активирано HBO Premium пакет. Покрај услугата HBO On Demand, пакетот HBO Premium ги вклучува и телевизиските канали HBO, HBO2, HBO3, HBO HD, HBO2 HD, HBO3 HD како и услугата HBO GO.

Понудата е достапна во Скопје, Битола, Прилеп, Кочани, Гостивар, Радовиш, Куманово и Велес, на локации каде постои техничка можност.

Повеќе информации за новата услуга можете да добиете на www.vip.mk или со јавување во Контакт центарот на Вип на  077 1234. 

Промовирани огласи »

Од 1-ви јануари следната година ќе плаќаме поскапа вода, леб и гориво.

Претставувајќи го буџетот за 2018 година, Министерството за финансии соопшти дека за три и пол денари ќе се зголеми акцизата на дизел горивата. Со оглед на тоа што станува збор за гориво кое најчесто го користат дистрибутивните и воопшто транспортните компании извесно е дека тоа ќе донесе поскапување на основните прехранбени продукти како што е лебот односно брашното, овошјето и зеленчукот.

Имено, експертите укажуваат дека првичните пресметки велат дека акцизата ќе има големо влијание врз домашниот буџет, а со тоа ќе се зголемат трошоците на секое семејство кое поседува дизел автомобил Ако во просек месечно по возило се троши околу 70 литра дизел гориво, со зголемување на акцизата ќе треба да се одвојат месечно дополнително 245 денари, а на годишно ниво, тоа би изнесувало речиси 3.000 денари или околу 50 евра.

Истовремено, Регулаторната комисија за енергетика најави промени на цените на водата за пиење односно нови регулирани тарифи за местата со над 10.000 жители, што најверојатно ќе донесе и поскапување на водата во одредени делови од Македонија.

Промовирани огласи »

Потребни ви се работници, но не се радувате премногу на целиот процес на проаѓање преку сите CV-a и мотивациони писма од апликанти кои многу веројатно не го прочитале описот на работното место? Во најдоброто сценарио, вработениот ќе регрутира збир на таленти од најквалификуваните кандидати со висока способност и желба за работата. 

Традиционално, ова вклучува преглед на огромна листа и податоци и одбирање на најдоброто, 10 проценти од оние кои аплицирале. Потоа е остатокот од процесот - телефонски интервјуа, тестови за способност и лице-в-лице интервјуа. Како ќе ги привлечете најдобрите ако е потребно да поминете низ цел овој истоштувачки процес? 

Така што ќе започнете да оформувате врски и односи со потенцијални кандидати пред да имате потреба да пополните место во најбрз можен рок. Во продолжение, прочитајте неколку совети од тимот на KARIERA.mk за да ги осигурате најдобрите кандидати за вашата компанија. 

1. Искористете ги професионалните и социјалните мрежи

Клучната вештина која ви била потребна за развој на вашата кариера на почетокот е се уште од суштинско значење за вработување на најдобрите таленти. Единствената разлика е дека сега имате цврста мрежа на контакти од индустријата во која работите. Имате мрежа на која може да се обратите кога ви се потребни работници кои ќе се вклопат најдобро во вашата компанија. 

Не само тоа, имате пристап и до мрежите на вашите вработени. Да се биде дел од професионална мрежа е помошта кон вашите идни професионални и ширењето на нивниот пристап до работни можбости и ресурси преку препораки. Вработените ќе бидат среќни да ви помогнат да ги привлечете вистинските кандидати. Охрабрете ги вашите вработени да ја градат својата професионална мрежа, да бидат дел од конференции, групи од индустријата во која работите и слично. Одлично би било и ако Вие ги покриете трошоците бидејќи на долг рок, вас ќе ви се исплати. 

Охрабрете ги вашите вработени да испратат мејл на потенцијален кандидат во нивната мрежа за кои тие сметаат дека ќе се вклопи добро во културата на вашата компанија. Најголемиот дел од компаниите и регрутерите ги користат социјалните медиуми како алатка за вработување: 

  • 85 % од регрутерите користат LinkedIn
  • 55 % од регрутерите користат Facebook
  • 47 % од регрутерите користат Twitter

2. Вашата веб страна е примарната алатка за регрутирање

Работобарателите извршуваат целосно пребарување за компанијата за која аплицираат на ист начин како што тоа го прават регрутерите. Работобарателите, особено ново дипломираните работобаратели, најверојатно го прегледуваат вашиот сајт моментално и вие пропуштате едноставно и ефективно регрутерско решение. Вашата веб страна веќе содржи корисни информации за работобарателите, како што се проекти на кои моментално работите и како вашите вработени се ценети во компанијата и во заедницата. Она што е возможно да ви недостасува е „отворена врата“ за да ги охрабрите талентите да допрат до вашата компанија. 

Она што е потребно вие да направите е инвестирање време во презентација на вашиот тим, вашата компанија. Бидете креативни со овој пристап, разговарајте со вашите постоечки вработени, дозволете им да опишат зошто ја сакаат работата и зошто сакаат да работат за вашата компанија и тоа прикажете го на потенцијалните кандидати. 

3. Описот на работното место не е листа

Да, можете да ги прикажете основните критериуми и потребни вештини, но дали тоа е доволно за да го привлечете најдобриот кандидат? Помогнете им на кандидатите да се видат себеси во улогата на ваш вработен, на работната позиција. Користете описи како „како изгледа ден во животот на еден наш вработен?“ или „еден ден во животот на наш вработен кој може да бидете вие?“. 

Опишете ги дневните задачи детално, како и реалните можности со кои најверојатно ќе се соочи вашиот вработен. Опишете ја културата на компанијата и работната средина, бидете креативни! Описите на работните позиции кои се целосно како листи креираат граници помеѓу компаниите и кандидатите. Наместо тоа, помогнете им на можните кандидати да се видат себеси во улогата и во можната работна позиција. 

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »