Промовирани огласи »

Изреката „за секој прст што го вперуваш, три веќе има вперено во тебе“ особено се однесува на менаџментот. Кога моралот на тимот е на ниско ниво, се зголемува бројот на побарани откази и луѓето избегнуваат контакт со очи со Вас, тогаш можеби е време да прифатите дека проблемот е до Вас. 

Кое и да е одговорното лице што ја има привилегијата да ја држи титулата менаџер, вашиот прв приоритет е да се биде целосен познавач на најчестите причини зошто вашите најдобри луѓе си одат од вашата фирма. 

1. Менаџерите кои ги малтретираат своите вработени

Ефектите од малтретирање на работното место се високи и го чинат многу бизнисот. Како можете со сигурност да кажете дека работите за претпоставен кој ве малтретира? Овој вид на сопственик не е строг менаер кој ви нуди конструктивен критицизам кој има за намера да ви помогне со вашиот перформанс; наспроти тоа, тие користат само деструктивен критицизам кој има за цел да ве исплаши и понижи како човечко суштество (многу често и пред вашите соработници) и ве напаѓа на лично ниво наместо да ја критикува вашата работа. 

2. Менаџери кои не даваат позитивни критики

40% од претпоставените, сопствениците и менаџерите никогаш не даваат позитивни критики на своите вработени. Ова е значаен проблем бидејќи желбата на менаџерите да даваат позитивен фидбек е најсилниот показател за тоа дали тие ќе бидат ефективни, искрени комуникатори.

3. Менаџери кои ја земаат заслугата за работата на вработените 

Значаен дел од вработените исто така, се изјаснуваат дека земањето на заслугите од страна на менаџерот е нешто за кое вреди да се размислува за отказ. Дел од нив го класифицираат ова однесување како најлош вид на однесување на еден претпоставен. 

4. Менаџери кои немаат грижи за балансот работа-личен живот на своите вработени

Иако флексибилните часови и работа од дома се повеќе се присутни во општеството, за најголемиот дел од вработените, менаџерите се тие кои ја диктираат и контролираат количината на работа и работните часови. Како резултат на ова, личните животи на вработените доста често се на мета, прекувременот работење е многу честа појава, работа за време на викенд и 24/7 можност за работна комуникација. Последица на ова е стресот кој го создаваат сите овие фактори и кој е прв причинител за проблеми со здравјето на вработените

Како може да се реши овој проблем? 

Платата е важна, меѓутоа добрите работници се суштински мотивирани. Вашата работа како сопственик, претпоставен или менаџер е рационално да се поврзете со нив, да им ги обезбедите ресурсите кои им се потребни за да успеат и да направите да се чувстуваат вредно и почитувано како човечки суштества. Кога ќе го направите ова, ќе им дадете огромен број на причини да се разбудат наутро и да поседуваат желба за да придонесат кон завршување на значајна работа.

Промовирани огласи »

Што е она што го сакаат вашите клиенти, како вашите клиенти размислуваат и како тие се поврзуваат помеѓу себе - сите овие информации постојано се менуваат. Секоја година во дигиталната ера, гледаме растење и опаѓање на социјалните платформи, менување на трендовите и менување на желбите на потрошувачите кои го обврзуваат онлајн маркетигн светот постојано да еволвира, да се развива. 

Невизуелни искуства - Никој не очекувал дека индустријата за „паметните звучници“ ќе се развие како што се разви во 2017 година. До 2022, овие звучници се очекува да бидат дел од домовите на повеќе од 55% од жителите на САД, а веќе се продадени повеќе од 20 милиони само оваа година. Луѓето почнуваат да се поврзуваат со овие уреди како дел од нивната рутина, секојдневниот живот преку користењето гласовни наредби и слушање на резултатите. Потрошувачите се почесто бараат да се поврзат со уреди кои не бараат никаков визуелен надзор или физички напор и ова ќе има огромно влијание на тоа како маркетерите комуницираат со нив. 

Капитализација на апликациите - Денес постои апликација за се. Да, постојат огромен број на различни апликации кои се појавиле во последната деценија, но сега, потрошувачите се потпираат на одредени апикации - како што мапи, апликации за транспорт и апликации за оценување, како дел од секојдневниот живот. Многу е возможно дека во 2018 ќе гледаме се поголема капитализација на апликациите - се повеќе брендови кои ќе купуваат огласи и ќе се договараат за да постигнат изложеност на високо популарни апликации. 

Микро моменти - Google ги дефинира микро моментите како секој еден момент кој го поттикнува потрошувачот да го искористи неговиот мобилен многу брзо без ралика дали сака да научи нешто, да оди некаде, да направи нешто или да купи нешто. Во 2018, брендовите кои ќе потрошат најмногу време обидувајќи се да научат, разберат и капитализираат овие микро моменти ќе бидат оние кои ќе имаат највисоки шанси за успех. Ова бара многу подлабоко демографско истражување и интензивна мобилна стратегија, но со денешните алатки, може да биде полесно да се постигне сето ова. 

Индивидуални комуникации - Интернетот е многу прометно место и затоа е лесно да се загубиме во истиот. Токму затоа се повеќе потрошувачи го вреднуваат персонализираниот пристап, индивидуалното искуство, вклучувајчи и еден-на-еден комуникација со брендот. Сосема е очигледно дека само еден-на-еден пристапот не е издржлив, но токму затоа се повеќе брендови се свртуваат кон chatbots (прозорец за разговор) како поефективна и поисплатлива алтернатива. Овие прозорци за разговор секој ден стануваат се повеќе интелигентни и популарни, како и кај потрошувачите, така и кај брендовите. До крајот на 2018, chatbots ќе станат и неоппходен дел од една компанија ако сакате да им дадете персонализирано искуство на вашите потрошувачи. 

Промовирани огласи »

Во 2018 потрошувачите се во потрага на брендови и клиенти кои се насочени кон персонализирање, тие сакаат компании кои се поверодостојни и помалку фригидни во однос на компаниите од минатото. Не е тајна дека креирањето на содржина може да одземе многу време, да чини многу и скоро невозможно да е совршено. Она што многу бизниси го прават моментално е им дозволуваат на малиот тим кој го имаат да креираат содржина со која читателите ќе се чувствуваат опуштено. 

Три начини за да изградете релевантно онлајн присуство

  • Поврзете се со вашата публика на природен начин 

Ако сте присутни во онлајн светот и гледате како изгледаат објавите на вашите потрошувачи, може да забележите дека изгледаат сосема различно од она што Вие типично објавувате. Ова не значи дека е потребно да заборавете да бидете професионални и да се спуштите неколку нивоа подолу од вашата првична цел. 

Едно можно сценарио е објавување на начин кој е помалку насочен кон продажба и наместо тоа, изгледа како нешто што е објавено на пријателски начин за да се добие поголема база на лојални потрошувачи. 

  • Држете се до своите принципи и дозволете им на вашите следачи да се придружат 

Постојат многу риби во морето, како Вие се одвојувате? Еден одличен начин е да го поврзете вашиот бренд со причина која е важна за Вас и која е релевантна за вашиот бренд. Пример, златара која ги обучува бездомните жени и оние кои се соочиле со семејно насилство за изработката на накит и им овозможува на овие жени со платите кои ги заработуваат, да застанат повторно на нозе и да ги издржуваат своите семејства. 

Ова е одлично бидејќи вие одвојувате за општото добро и исто така, поврзувајќи се со причина која им е блиска на многу луѓе. Секоја продажба, во случајот со златарата, овозможува поддршка за овие жени и ги исполнува и нивните и целите на златарата во исто време. 

  • Зборувајте им на вашите потрошувачи како да сте пријатели 

Дали имате проблем со тоа потрошувачите да ви одговорат повратно на вашиот одговор? Можеби ако вашите одговори им зборуваат на луѓето на начин на кој би можеле да се поврзат, отколку единствено зборувањето, вие ќе забележите подобри резултати. Прашувањето отворени прашања ќе им дозволи на вашите следбеници да се чувстуваат како да се дел од нешто, не само како минувачи. 

Некои идеи кои би можеле да ги употребите - разговарајте од каде се, споделување на нивниот омилен GIF или поставете им прашање за во која боја да биде вашиот следен производ. Најголемиот дел од корисниците на социјалните медиуми сакаат да бидат дел од нешто поголемо од себе, дозволете им! Исто така, не бидете исплашени да им дадете повратен одговор. Никој не сака да биде оставен извисен, вратете, заблагодарете се на нивните коментари. 

Кога ќе почнете да ги имплементирате овие промени, ќе забележите зголемување на бројот на лојалните потрошувачи. Сигурно е дека ви било пријатно да ги претворите вашите пријатели во потрошувачи, но дали можете да ги претворите потрошувачите во пријатели? 2018 е одлична година за да ја тестирате оваа теорија. 

Промовирани огласи »

Советот на министри на Босна и Херцеговина на денешната седница го утврди текстот на предлог договорот со Владата на Македонија, за условите при патувањето на државјаните од двете земји, со што би се проширила економската соработка во областа на туризмот и културата.

Во соопштението од владината седница се посочува дека на тој начин, ќе се олесни патувањето на граѓаните од Македонија и Босна и Херцеговина со преминување на границите со биометриски пасоши или со биометриска лична карта и престој во една од земјите до 90 дена во период од 180 денови.

Како што јави ФЕНА, предлог-договорот со Извештајот од преговорите ќе биде доставен до Претседателството на Босна и Херцеговина, а за негов потписник од босанска страна е определен министерот за надворешни работи Игор Црнадак.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »