Промовирани огласи »

Возилата што повеќе загадуваат и се постари да плаќаат повисока цена за регистрација. Ова е една од мерките кои се разгледуваат за намалување на аерозагадувањето, пренесува Алфа.

Единствената официјална информација е дека сите автомобили ќе добијат еколошки лепенки кои ќе бидат во различна боја и ќе покажуваат кој автомобил колку загадува.

Со тоа на полесен начин би се селектирале сите оние кои треба да бидат исклучени од сообраќај при енормно загадување на воздухот. Молк за тоа колку би чинеле техничките прегледи за мерење на загадувањето на секој автомобил а и самите лепенки.

Според последните податоци на Државниот завод за статистика на македонските патишта, заклучно со крајот на 2015-та година, имало вкупно 383.833 регистрирани автомобили. Најголем дел од нив, 261.470, се произведени пред 2002-та година односно се постари од 15 години! Што  би значено дека доколку би стапил во сила законот за повисоки давачки на постарите возила повеќе од половина од луѓето ќе мораат да плакаат повисока цена за регистрација.

Покрај поскапата регистација на постарите возила, предвидено е менување на табличките на такси превозниците, сите таксисти ќе треба да добијат жолти регистрации со што би се одвоиле од останатите автомобили.

Промовирани огласи »

Неуспехот, за претприемачите, е неизбежен. Ова може да дојде во некоја помала форма на загуба, како губење на договор поради конкуренцијата или некоја поголема загуба, како неможност да се плати кирија за просторот. 

Најдобрите претприемачи не се дефинираат преку нивните неуспеси, туку преку начинот на кој се справуваат со истите. Навигацијата на тешките ситуации како екстерно, така и интерно е од суштинско значење да се биде успешен претприемач. Кога сте соочени со неуспех, искористете ги овие 6 совети за подобро справување со ситуацијата: 

1. Бидете подготвени - Не е потребно веднаш да смислувате планови за спасување на ситуацијата доколку е возможно. Психичката подготвеност за неуспехот е многу поважна. Ако имате постојано позитивни очекувања, кога нештата ќе тргнат по лош пат, може да биде многу потешко да застанете стабилно на две нозе. 

2. Не донесувајте емотивни одлуки - Многу е лесно да се донесат емотивни одлуки веднаш од кога нешто негативно се случува, но скоро никогаш не е правилно. Дури и ако значи дека ви е потребно време за да прифатите што се случува, искористете го. Донесувањето рационални одлуки е многу подобро отколку донесување одлуки засновани на емоциите. 

3. Цврста мрежа на поддршка - Опкружете се себеси со пријатели, фамилија и ментори кои може да бидат огромна поддршка за време на овие тешки времиња. Можеби да се чувствувате осамено во овој период, но имањето на ваков тип на луѓе околу вас може да направи да се почувствувате важни надвор од работното место и да ви воздигне духот. 

4. Реевалуирајте ја вашата ситуација - Неуспехот е одлична можност за да ја реевалуирате вашата ситуација. Треба да се прашувате зошто не успеавте, како се чувствувате во врска со тоа и кој е вашиот следен чекор. Дали е поради вашата нецелосна посветеност на работата и дали воопшто се грижите за тоа што што го работите. 

Неуспехот може да е знак дека тоа што го работите не е за Вас. Да се биде искрен со себеси може да ви заштеди енергија, време и среќа. Заборавете на тоа колку сте инвестирале претходно и фокусирајте се на сегашноста, евалуирајте ја ситуацијата од денешен аспект и тоа може да ви помогне со следните чекори. 

5. Не го поврзувајте неуспехот со вашата личност - Еден од најтешкиот дел од неуспехот е неповрзувањето на ситуацијата со Вас како личност. Ако вашата компанија пропадне, лесно е 100% да се обвинувате себеси како личност, но не секогаш е така. Секој од нас греши и неуспехот е дел од животите на луѓето. 

Ако дозволите да сте премногу поврзани со неуспехот,  тоа ќе направи многу потешко да се справувате со целата ситуација. Наместо тоа, разберете и ја препознајте го неуспехот и продолжете да го живеете својот живот, знаејќи дека се движите напред. 

6. Учете од неуспехот - Ако постојано грешите на истото место, никогаш ништо не сте научиле од своите грешки. Ова е периодот кога треба да се и себеевалуирате, дали е потребно дополнително да вложите во своето знаење за грешките да не се повторат. Тешко е да се постават прашањата во оваа фаза затоа што одговорите можеби нема да ви се допаднат, а се клучни за да продолжите да се движите напред. На овој начин, ќе го спречите повторното правење на истите грешки. 

Промовирани огласи »

Очекувањата кога работите со клиенти од повисок профил од вообичаено може да биде многу поразличен од останатите групи, како и разбирањето на нивните потреби кое ќе ви помогне да успеете. Подготовката е клуч за успех при работењето со овој вид на клиенти. Некои од стратегиите кои можете да ги употребите се следните:

  • Дискрецијата и приватноста е најважни 

Клиентите од висок профил ја ценат дискрецијата и почитувањето на нивната приватност. Ниту еден од овие клиенти не сака неговите или нејзините лични информации на различни странци. Особено е важно никогаш да не разговарате со новинарите и медиумите за идните планови на клиентот. Ова може да ви биде почетна точка на водење и да ја искористете како продажна точка. Преку разбирањето на важноста на приватноста на вашиот клиент, вие ќе изградете репутација на доверлив и веродостоен бизнис. 

  • Времето е пари 

Овие клиенти имаат многу обврски и не сакаат да го губат своето време. Комуницирајте само кога е навистина потребно и тоа е најдобро да го завршите наутро, бидејќи во текот на денот се потешко е да одвојат време за Вас. Исто така, поврзете се со вашиот клиент претходно за да ја проверите достапноста и да сте свесни за нивниот распоред. Менаџирањето на нивните очекувања е од суштинско значење за целата ваша врска. 

  • Не постои традиционален распоред

Тие очекуваат Вие да сте достапни 24/7 како што тие патуваат и може да бидат во друга временска зона кога ќе ве побараат. Како што веќе заклучивме, клиентите од висок профил имаат многу обврски и може да ве бараат кога ќе се тие слободни, понекогаш и во текот на ноќта. Тие не престануваат да работат и очекуваат дека и вие ќе бидете достапни за разговор кога тие имаат минута, две за тоа. 

  • Предвидете ги нивните потреби 

Бидете активни слушатели. Обрнете внимание на тоа што тие го бараат. Исто така, фаќајте забелешки за некои информации кои клиентот можеби не очекува да ги запомните. На овој начин, кога ќе е вистински момент, ќе се докажете и пред себеси и пред клиентот дека навистина го слушате и сте му/и посветен. Исто така, водете сметка за сите видови алергии, нешта кои не се допаѓаат и непријатни моменти. Особено е важно да не згрешите кога се работи за овие чувствителни теми, бидејќи не е потребно многу за да се изгуби довербата. 

  • Клиентите од висок профил бараат вредност

Само бидејќи се успешни, тоа не значи дека овие видови клиенти не ги вреднуваат парите. Тоа значи дека тие не сакаат да ги трошат своите пари непотребно и се во потрага по услуга која им одговара. Спротивно од популарното верување, овие клиенти не се комплицирани, само се во потрага по некој кој го разбира нивниот начин на водење бизнис. 

Промовирани огласи »

Едно од централните правила на бизнис вмрежувањето е едноставно, но мора постојано да се повторува: не се поврзувајте со луѓето само кога ви е потребно нешто. Императив е да се грижите за вашите врски и да се поврзувате со луѓето, за кога ќе дојде време да навистина имате потреба, да не биде непријатна ситуација за двете страни. 

Дури подобро, може и да помагате на другите. Ако запознавате луѓе на конференции или на други настани, на која следи замена на бизнис картички и покани за поврзување преку LinkedIn, како може да искористите најмногу од платформата? Прочитајте некои од стратегиите во продолжение кои можете да ги искористите: 

Персонализирајте го пристапот - Кога барате да се поврзувате со некој на LinkedIn, лесно е да се искористи моделот кој го нуди мрежата. Но, ако сакате да оставите впечаток, тоа е последното нешто што сакате да го направите, затоа што нема да ве одвои од другите или да му/и даде причина на другата страна да се поврзи со Вас. Претставете се, кажете нешто за тоа зошто нивната работа или бизнис ве интересира, малку за тоа што Вие нудите и потоа заблагодарете им се за нивното време. 

Обновувајте го профилот секојдневно - Не сакате да го користите LinkedIn само кога сте во потрага по нешто. Останете поврзани постојано, прегледувајте го вашето резиме со секое ново искуство и коментирајте на објавите кои луѓето ги споделуваат. Третирајте го вашиот профил како да е профил на извршен директор. 

Бидете комплетни - Ако сакате да оставите најдобар впечаток, не заборавајте да го потполните вашиот профил целосно, од сертификати до специфични вештини. Кога некој го прегледува вашиот профил, сакате да им дадете најјасна слика од вашето искуство. 

Подржувајте ги вашите колеги - Не заборавајте да ги внесете вашите вештини, но едноставен и ефективен начин да останете активни на платформата е да ги охрабрете и подржете вештини на вашите поранешни и сегашни соработници. Не го правете ова само од пристојност, искресноста и специфичноста за тоа што ги прави одлични во нивната работа се рефлектира добро на нив и зборува за вашата способност да бидете тимски играч. 

Повеќе
КЛИКНИ