Промовирани огласи »

Како и најголемиот дел од успешните индивидуалци, претприемачите и директорите се експерти во будењето на најдоброто во себе и во луѓето околу нив. Меѓутоа, за разлика од сите други, тие мора да сносат огромна количина на одговорност за доброто на другите луѓе. 

Тоа се луѓето кои се осигуруваат дека компанијата функционира одлично и е подготвена да се прилагоди на било какви непланирани активности кои може да го забават моменталниот тек на нештата. Целиот овој притисок за дејствување - да се биде одговорен, фокусиран води до менталитет кој е ориентиран кон развојот и креира огромен успех. Меѓутоа, тоа не секогаш е едноставно и во многу наврати, на претприемачите и директорите им е потребен ментор, тренер, обучувач. Во продолжение, прочитајте неколку карактеристики кои сите претприемачи и директори треба да ги знаат за обуките, тренинзите и личниот развој. 

  • Тренингот функционира кога ќе го пронајдете вистинскиот тренер (и кога сте подготвени да ја напуштите комфор зоната)

Да, ќе биде потребно да го пронајдете вистинското совпаѓање. Но повеќе од тоа, ќе биде потребно да имате желба да ја напуштите вашата комфорна зона. Целиот ваш ден се состои од тоа што вие го давате најдоброто од себе во секоја ваша интеракција. Тренинзите се поразлични од ова.

Целта не е да го погодите секој одговор - целта е да размислувате. Да ги погледнете нештата со нови очи кои немаат поврзаност со продуктивноста и перформансот. Тоа е потешко. И не е едноставно, туку бара време, енергија и доверба. 

  • Менталитетот кој го користите како професионалец не е оној кој ви е потребен за личен развој 

Кога му пристапувате на личниот развој со идејата за продуктивност, ја пропуштате поентата. Го отстранувате личниот дел од таа равенка и единствено што конзумирате е раст. 

Личниот развој бара трпение, предавање и поврзување. И тука се работи за вашата способност да ги оставите нештата отколку поцврсто да почните да работите на истите. Одлична споредба е со возењето автомобил - овде не се работи за поцврсто држење на воланот додека не ги чувствувате дланките повеќе. Вие веќе сте одличен возач. Тренингот е за да научите како да ги оставите нештата и да му верувате на GPS-от во вас самите. 

  • Искусување на непријатни и нејасни емоции 

Верувањето во процесот значи дека ќе искусите нејасни и непријатни емоции, но се уште ќе верувате дека тоа ќе доведе до позитивни резултати иако не можете да ги забележите. Понекогаш личниот развој се случува во само еден момент. Верувајте му на процесот и резултатите ќе се појават кога ќе сте подготвени. 

  • Не постои развој без акција

Кога зборувате за начини на личниот развој и не ги имплементирате, вие ја избегнувате одговорноста за доброто на вашите емоции. И тоа е разбирливо, вие веќе имате огромна одговорност, но и за ова постои збор - избегнување. 

Избегнувањето не секогаш значи дека не стоите на она што го зборувате, туку само значи дека се уште сте во подготвителната фаза. И тоа е во ред. Но, зборувањето и акцијата се две различни карактеристики - едното од нив ве спречува да остварите вистински промени. 

  • Подобрување на професионалниот перформанс и личното задоволство 

Да, резултатите од обуките за личниот развој ќе го подобрат вашиот перформанс на работното место. Ќе имате поголема концентрација, фокус, мотивација и ќе бидете подобри во секоја следна интеракција. Но, најважниот дел од личниот развој е личното задоволство, чувството на автентичност кое доаѓа од тоа да се биде поврзан со себеси и другите на начин кој дава вистинска вредност. 

Промовирани огласи »

Дали некогаш се чувствувате како да „чекорите на јајца“ додека сте на работа? Вашите мислења не се важни, исплашени сте од правење грешки и и кулутрата е онаа на страв и заплашување. Многу возможно е ако си доаѓате дома и постојано му/и се жалите на вашиот партнер за работата и можеби почнувате да чувствувате физички симптоми на стрес, време е да признаете дека вашата работа е ужасно, токсично место. Ако не сте сигурни, во продолжение прочитајте за каква токсична работна средина станува збор. 

1. Вашиот менаџер е опсесивен контролор 

Оваа личност микроменаџира до последниот детал. Ситуациајта е неподнослива и загушлива, бидејќи тој или таа сака контрола врз одлуките. Тој или таа не верува на тимот и не делегира обврски, не постои простор за групно дискутирање или изнесување мислење затоа што лидерскиот страв е автократки. Мотото е - послушај ги своите наредни и обезбеди извештај назад. 

2. Луѓето ја играат играта на обвинување 

Многу е веројатно дека сте ја слушнале изреката „За секој прст што го посочувате, има три свртени накај Вас.“ Во компанија која има токсична работна средина постојано ќе наидите на луѓе кои немаат лична одговорност и постојано си ја префрлаат вината. Ако ова е вашата компанија или вие сте на средина од бојното поле, најдобро е да се издигнете над тоа - Посочете го специфичното однесување, не го персонализирајте прашањето (бидете објективни), комуницирајте јасно со докази и документирајте се што е кажано или посочено. 

3. Не можете на никого да верувате 

Во насилна култура на компанија, не е безбедно да споделувате информации. Преживувањето на работните места од овој вид е од ден за ден, со постојана присутност на непредвидливото. Верувањето на вашите соработници е ризично, бидејќи тие може да се вашите непријатели. Верувањето на вашиот менаџер е корпоративно убиство. Обновете го вашето CV доколку ова е случај затоа што големи се шансите да сте оставени сами на себе. 

4. Озборувањето е убиец на моралот 

 Незадоволни работници, кои не се согласуваат со насоките во кои се движи компанијата или не го добиле планираното унапредување - припаѓаат во оваа група. Бидете внимателни со нив, бидејќи овие луѓе имаат навика да го шират својот отров и да ве полнат и Вас со негативна енергија. 

5. Внимателни со лицемерието 

Дали сте забележале соработници кои ќе се умилкуваат на менаџерите за да добијат заслуги, најчесто на ваша штета? Тие се оние луѓе кои ќе излезат од своите патишта за да станат приајтели со менаџерскиот тим и да ги манипулираат, со цел добивање подобар третман. Третман како тренинзи, плус слободно време или посебни бенефити за кои никој друг не знае. Бидете внимателни со колегите кои поминуваат повеќе време од потребното со своите менаџери. 

6. Луѓето се третирани како број 

Од сениорска менаџерска перспектива, вработените се гледани како работни пчели и се само објекти или трошоци отколку потреба. Постои многу мала грижа за нивната среќа или за добробитието на овие вработени лица. Многу малку се и доказите за сочуство од лидерите, како и емпатија кон вработени. 

Промовирани огласи »

Од МВР информираат дека почнувајќи од вчера (13-ти јануари) на неопределено време и само за викендите, ќе биде воспоставен патничкиот железнички сообраќај меѓу Република Македонија и Република Грција, кој досега беше во прекин.

Во текот на работните денови, пак, експресните возови од Гевгелија кон Солун и обратно нема да сообраќаат, туку начинот на превоз на патниците ќе се одвива како и досега со автобуски превоз.

Промовирани огласи »

Македонците се повеќе користат пакет услуги од операторите, наместо да се претплатуваат на една мобилна или фиксна линија, или да користат само интернет или дигитална телевизија, покажуваат последните податоци на Агенцијата за електронски комуникации (АЕК).

Заклучно со вториот квартал лани се регистрирани 2.022.678 претплатници во мобилната телефонија,  речиси 27.000 помалку споредено со вториот квартал во 2016 година кога имало 2.049.170, се наведува во информацијата на АЕК за состојбата на пазарот за електронски комуникации.

Гледано по оператори, на крајот на второто тримесечје во 2017 година  на Македонски телеком отпаѓаат 47,97 проценти од вкупниот број протплатници,  на оне. ВИП 49,57 проценти, а на „Лајкамобајл“ 2,46 проценти. Во вториот квартал 2016, пак, состојбата била поникава, односно оне.ВИП имале 51,02 процента, а Македонски телеком 48,98 проценти.

За шест илјади е намален бројот на фиксни линии, односно во вториот квартал лани  имало 360.804, а во второто тримесечје во 2016 година оваа бројка изнесувала 366.575.

Податоците на АЕК покажуваат зголемување за 1,15 проценти на претплатниците на услуги врзани во пакет,  кои во вториот квартал лани изнесувале 329.910,  а во истиот квартал во 2016 година 326.160.

Значителен раст, од 83,61 проценти, има кај пакетот ТВ, интернет, фиксна телефонија и мобилна телефонија, а постојано се намалува бројот на оние кои користат пакети  со ТВ и интернет, ТВ и фиксна телефонија, интернет и фиксна телефонија, како и пакет со ТВ, интернет и фиксна телефонија.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »