Промовирани огласи »

Американски лекари и медицински сестри од Националниот центар за здравствени истражувања препорачуваат да се дезинфицира тастатурата, барем еднаш дневно. Тие, исто така, препорачуваат миење раце пред и по секоја употреба на тастатурата. 

Научници од Австралија откриле дека тоалетната школка е почиста од тастатурата на компјутерот. 

Таа има педесет бактерии на два квадратни сантиметри, што не е многу, а на типична тастатура, особено онаа што ја делат повеќе луѓе, ситуацијата е 400 пати полоша.

Во една болница во Чикаго, е откриено дека високо отпорната бактерија MRSA на тастатурата може да преживее 24 часа.

Во болница во Холандија, проучувале стотици тастатури кои се користат, при што на 95 од нив се пронајдени стрептокока, стафилокока и други патогени. Се покажало дека тастатурите се највалканото нешто во целиот дел од интензивна нега.   

Промовирани огласи »

Се апелира до граѓаните коишто планираат претстојниот празник 1 Мај да го поминат во природа, особено на местата како што се: Парк –шумата Водно, Гази Баба, СРЦ Сарај, Езеро Треска, кањонот Матка и други излетнички места, да не палат оган на отворен простор и да не фрлаат отпад.

Воедно ги информираме граѓаните дека екипи на Градот и ЈП „Паркови и зеленило“ ќе бидат присутни и ќе вршат контрола на јавните површини и ги потсетуваме дека казната за палење оган на јавна површина е 200 евра, а за фрлање и оставање отпад 50 евра, соопштуваат од Градот.

Промовирани огласи »

Поднесена е иницијатива велосипедскиот паркинг да стане задолжителен за секој новоизграден објект. Ако паркингот за автомобили е задолжителен при изградба на објекти, зашто да не е и за велосипеди?

„Каде го чувате вашиот точак? На тераса? Во влезот од зградата? Во ходникот од домот? Во подрум? Ниедно од овие места не е наменето за чување точак.

Како го носите точакот до таму? Го носите во раце по скалите? Го качувате во тесниот лифт? Го носите низ тесната балконска врата? Знаете зошто сте приморани да го правите тоа? Затоа што моменталните закони и подзаконски акти не предвидуваат дека при изградба на каков било објект (дури и за станбен) треба да се обезбеди и паркинг за велосипеди. Ако со закон е задолжително да се обезбедат одреден број на паркинг места за автомобили, тогаш зошто да не важи истото и за велосипеди?

Тоа пред сè не е согласно потребите на луѓето кои домуваат или ги користат објектите. Луѓето имаат реална потреба од паркинг за своите велосипеди. Поради непостоењето на таа обврска, инвеститорите не се поттикнати да обезбедат ваков тип на паркинг, кој е еден од основите елементи на велосипедската инфраструктура во градот“, се вели во иницијативата на здружението „На точак“.

Според сите анкети кои ги има направено ова здружение, но и според релевантни анкети и истражувања во други земји, недостатокот на безбеден и лесно достапен паркинг за велосипеди ги демотивира луѓето да го користат велосипедот како редовно транспортно средство.

Доколку се стремиме велосипедот да биде користен како секојдневно превозно средство, велосипедскиот паркинг, безбедното паркирање на кратко време на соодветни држачи и безбедното складирање на подолго време во соодветни простории е една од темите кои треба сериозно да се адресираат со соодветни правила за проектирање.

Со оглед дека велосипедот зафаќа многу помалку простор од автомобилот (на само едно паркинг место за автомобил може да се паркираат комотно во едно ниво 10-12 велосипеди, а во нивоа или со вертикално поставување на соодветни држачи и повеќе), финансиските трошоци на инвеститорите ќе бидат незначително зголемени.

Меѓутоа покрај индивидуалната придобивка кај корисниците на тие вело-паркинг места, јавните придобивки ќе бидат многу поголеми.

Со поголемата достапност на соодветен паркинг за велосипеди и поголемото користење на велосипедот, ќе се влијае кон намалување на употребата на индивидуалниот автомобил што позитивно ќе влијае на: намалување на метежот, зголемување на безбедноста, подобрување на здравствената состојба на граѓаните..., пишува во предлогот на „На точак“.

Промовирани огласи »

Државјаните на земјите од Западен Балкан ќе мораат преку интернет во иднина од Европската унија да бараат дозвола за влез во Шенген зоната, иако визата не им е потребна и ќе треба да платат такса од седум евра, во рамки на мерките кои ЕУ ги воведува за многу построг надзор на надворешните граници на Унијата, информираат извори од ЕУ во Брисел.

Оваа одлука, која ја усогласиле амбасадорите на земјите на ЕУ, сега треба да ја потврди Европскиот парламент, а потоа и да ја усвои Советот на министри и од јануари 2021 гоидна ќе стапат на сила овие нови мерки во рамки на системот ЕТИАС.

Тоа ќе ги опфати сите државјани на земји надвор од Унијата, на кои не им е потребна влезна виза во шенгескиот простор на ЕУ, вклучително и Македонија.

После поднесување на барањето, патникот кој сака да оди во ЕУ во рок од 96 часа ќе добие одговор, бидејќи во системот ќе биде примено барањето, па ако треба ќе се врши дополнителна проверка на податоците.

Дозволата за патување ќе важи три години, односно до крај на важноста на патниот документ.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »