Компанијата Виз ер која е актуелна поради тоа што суспендира дестинации од аеродромите во Макеоднија откако Министерството за транспорт и врски ја прекина постапката за доделување финансиска поддршка за авиопревозници на која тие беа единствен понудувач достави одговори на прашањата кои Фактор ги испрати во петокот. Прашавме дали ќе се пријават на новиот оглас на Министерството за транспорт и врски, дали ќе летаат на сите дестинации и како го коменираат прекинот на постапката. Во одговорот нема конкретни одговори, но тврдат дека се псоветени на постојано проширување на својата мрежа со ниски цени и создавање на повеќе достапни туристички патувања од аеродромите в Скопје и Охрид.
Во последните 7 години, кога прв пат почнавме да работиме во Македонија, па се до денес Wizz Air е водечка авиокомпанија во државата. Компанијата со постојано инвестирање во локалните операции и со обезбедување на поволни можности за патниците ја стекна довербата и лојалноста на повеќе од 4,6 милиони патници, транспортирани од 2011 година од целата земја. Нашата македонска флота во Скопје се состои од 2 Airbus 321 и 2 Airbus A320, што значи инвестиција од над 430 милиони долари. Оваа година локалниот тим на WIZZ во Македонија порасна на повеќе од 140 локални членови и според индустриските стандарди, операциите на WIZZ отворија повеќе од 900 индиректни работни места во 2017 година, стои во одговорот.
Додаваат дека Wizz Air ја нагласува својата посветеност на македонските корисници преку постојано проширување на својата мрежа со ниски цени и создавање на повеќе достапни туристички патувања од аеродромите во Скопје и Охрид.
„Wizz Air во моментов нуди 30 рути до 14 земји со капацитет од 1,6 милиони седишта, остварени во продажба во 2018 година, што претставува раст од 23% во споредба со 2017 година. Оваа година авиокомпанијата го зголеми капацитетот на своите седишта со замена на 2 Airbus A320 авиони од локалната флота со два нови Airbus A321 и најави една нова рута од Охрид до Виена, која започнува во ноември.”, стои во одговорот.