Промовирани огласи »

Како компанија водена од премисата што поблиску до своите корисници кои секогаш се во фокусот на вниманието, Vip jа одбележува Светската недела за грижа на корисниците.

За таа цел, со особено задоволство денеска, Vip беше домаќин на група корисници кои одблиску се запознаа со работата на Центарот за Грижа за корисници и со вработените кои се секојдневна поддршка за барањата и потребите на корисниците. 

Во рамките на одбележувањето на Светската недела за грижата на корисниците во компанијата беа организирани неколку настани насочени кон едукација и следење на светските трендови во оваа област, a во насока на унапредување и интензивирање на комуникацијата со потрошувачите. 

Центарот за Грижа на корисници е местото каде корисниците на услугите на Vip имаат можност 24 часа, 7 дена во неделата и 365 дена во годината да добијат одговор на сите отворени прашања, да го кажат своето мислење едноставно да добијат совет за услуга или производ што е од нивен интерес. Речиси 100 млади луѓе  полни со ентузијазам се подготвени да излезат во  пресрет на секое корисничко барање или проблем преку различни канали. Контакт центрите за корисничка поддршка за резиденцијални и бизнис корисници како и за техничка поддршка се достапни на корисниците во секој момент, како и тимот кој што работи на поддршка на онлајн каналите- социјалните медиуми, live chat како и емаил.

Истовремено, Vip работи на нови иновативни и дигитални решенија за полесна и побрза комуникација и овозможување на врвно корисничко искуство за што корисниците наскоро ќе бидат известени.

Промовирани огласи »

Животот е позабавен кога одите онаму каде што ќе ве однесе вашето расположение. Компактно, тивко и агилно, новото AYGO лесно ќе ве води низ тесните градски улици. AYGO е дизајниран за да изненади со својот смел и препознатлив нов изглед. И со неколку сензационални бои во понудата, AYGO е вашиот начин да се издвоите од толпата.

Промовиранo уште во 2005 година, првата генерација на AYGO беше дизајнирана да привлече млади, урбани клиенти, и да внесе поголемо чувство на разиграност во брендот Toyota.

Со промовирање на нови и уникатни бои секоја сезона, посебни пакети на опрема на локалните пазари како и обемни освежувања во 2008 и 2012 година, AYGO остана постојано свеж што резултираше со вкупна продажба од повеќе од 760,000 возила, со освојување на нови купувачи и задржување на истите, со што брендот го зацврсти своето присуство во сегментот А.

Од неговата промоција во 2014 година, актуелната генерација на AYGO бележи значителен успех во сегментот А во Европа. Со препознатливиот “X” дизајн на предниот дел на автомобилот и големиот избор на опции за индивидуализација, новото AYGO ви гарантира истакнување во морето на автомобили.

Привлекувајќи ги повеќе купувачите со префинет вкус, од оние кои купуваат автомобил само за превоз од точка А до точка Б, возбудливиот дизајн и одличните динамички возни својства го направија AYGO еден од најдобрите возила во класата.

Во 2017 година, AYGO беше на врвот во сегментот во кој припаѓа, со продадени повеќе од 85,000 возила и удел во пазарот од 6,6%.

Новото AYGO продолжува да ја зацврстува уникатната генеза на моделот и посебноста во својот сегмент. Инженерите и дизајнерите во Toyota не само што го унапредија младешкиот и уникатен имиџ, туку го редизајнираа и погонот овозможувајќи пониска потрошувачка на гориво, подобри перформанси и возни својства, кои го направија овој автомобил уште позабавен за возење.

Новото AYGO е веќе достапно во продажниот салон на овластениот импортер за TOYOTA во Македонија со почетна цена од 9.390 Евра. Седум уникатни пакети на опрема во перфектен склад  со возбудлив ентериер, и надворешни бои на каросерија кои ќе ве пленат на прв поглед.  

Промовирани огласи »

Македонците најчесто склучуваат мешани бракови со припадниците на српската заедница, и ова може да се забележи од податоците на Државниот завод за статистика за 2017 година, пренесува Фактор.

Минатата година 69 Македонки стапиле во брак со Срби, а 83 невести од српска националност се омажиле за Македонци.

Веднаш зад Србите по бројност се Албанците.

Голем број Македонци се женат со Албанки од соседна Албанија. На вакви бракови најчесто се решаваат мажите од руралните средини. Во бројки, минатата година 57 жени Албанки се омажиле за Македонци, а 23 Македонки за Албанци.

Од друга страна во истиот период 9 Турчинки се омажиле за Македонци, а 25 Македонки се венчале со Турци.

Податоците покажуваат дека 7 Влаинки се омажиле за Македонци, додека двојно повеќе Македонки се омажиле за Власи.

Дванаесет Бошњачки лани се омажиле за Македонци и исто толку Македонки за Бошњаци.

Има 8 регистрирани бракови меѓу младоженец Македонец и Ромка, и исто толку помеѓу Ром и Македонка, покажуваат статистиките. 

Промовирани огласи »

Двајцата најбогати луѓе на светот одлучија да се здружат и да работат на развој на бактерија која треба да го намали користењето на азотни ѓубрива. Сметаат дека тоа е конкретен начин да се спаси планетата Земја.

Во септември група милијардери инвеститори меѓу кои се Џеф Безос, Бил Гејтс и Мајкл Блумберг одлучија да издвојат милијарда долари за вложување во енергетска стартап компанија.

Инвестициите се дел од фондот наречен Пробивен енергетски потфат, направен со цел за компаниите капиталот да можат да го вратат после 20 години, а кој треба на научниците и инженерите да им овозможи работа на трансформативни енергетски технологии.

Една од тие компании е калифорниската "Pivot Bio" која од милијардерите добила 70 милиони за работа на генетски модифицирана бактерија.

Оваа компанија идентификувала голем проблем во земјоделството: фармерите користат премногу азотни ѓубрива, кои доста влијаат на загадувањето. Како што расте билката, на неа и е потребно се повеќе храна, па фармерите се повеќе користат ѓубриво.

Ѓубривата испуштаат азотни-оксиди, чиј гас долго останува во воздухот и земјиштето, а ги загадува и реките и потоците. Тој е и токсичен по луѓето бидејќи во контакт со загадената вода може да се разболат и да им откажат бубрезите и црниот дроб.

„Pivot Bio“ открила бактерија која може да ја намали потребата за користење на ова опасно ѓубриво. Според зборовите на претставници од компаниите, таа бактерија се криела во природата, но поради користење на фертилизатори останала неактивна.

Со генетско модифицирање на оваа бактерија, компанијата им помага да се активираат во присуство на азотни ѓубрива. Фармерите ќе можат да ги напраскаат семињата со бактеријата во течен облик.

"PivotBio" на фармерите им предлага да користат и понатаму исти методи на кои навикнале, но така што на својата смеса ѓубрива и инсектициди, при првото ѓубрење ќе и додадат генетски модифицирана бактерија.

Тем Карстен, извршен директор на компанијата рекол дека на светското производство на ѓубриво одат околу 3-4 отсто од светската енергија и дека при самиот процес на производство во атмосфера испуштаат штетни гасови.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »