Нaм ни требаат вашите информации за работа и безбедност, но вие контролирате дали ние нив го користиме за рекламирање, пишува основачот на Фејсбук, Марк Цукерберг во колумна за wsj.
Кога почнав со Фејсбук, јас не се обидував да изградам глобална компанија. Сфатив дека можете најдете речиси се на интернет- музика, книги, информации, освен нешто што е најважно: луѓе. Затоа јас создадов услуга која луѓето можат да ја користат за да се поврзат и да научат за другите. Со текот на годините, милијарди го откривме тоа како корисно, и ние создадовме повеќе услуги што луѓето низ светот ги сакаат и ги употребуваат секој ден.
Неодамна слушнав многу прашања за нашиот бизнис модел, па сакам да ги објаснам принципите за тоа како работиме.
Верувам дека секој треба да има глас и да може да се поврзе. Ако сме посветени тогаш ни е потребна услуга која е достапна за секого. Најдобар начин да го направите тоа е да нудите услугите бесплатно.
Луѓето постојано ни кажуваат дека ако сакаат да гледаат реклами, но тие сакаат да бидат релевантни. Тоа значи дека треба да ги разбереме нивните интереси. Значи врз основа на тоа кои страници им се допаѓаат, ги кликаат, ние создаваме категории - на пример, луѓе на кои им се допаѓаат страниците градинарството и живеат во Шпанија - а потоа наплаќаат да објавуваат реклами во таа категорија.
Иако рекламирањето на одредени начини постоело многу пред интернетот, онлајн рекламирањето овозможува многу попрецизно таргетирање и затоа има повеќе релевантни реклами.
Интернетот исто така овозможува многу поголема транспарентност и контрола над рекламите што ги гледате од телевизија, радио или печат.
Целата колумна овде.