Промовирани огласи »

По воодушевувањето што го предизвика новата верзија на легендарниот мобилен телефон „нокиа 3310“, многумина кои планираа да го купат би можеле да останат разочарани.

Иако новата во споредба со оригиналната верзија е значително подобрена, сепак уредот со мрежите комуницира преку застарената 2Г-технологија, која во многу делови на светот е веќе згасната, пренесува магазинот „The Lad Bible“.

 

Nokia 3310 (2017) vs Nokia 3310 (2000) #Nokia3310

A post shared by Agoez Bandz (@agoez_bandz) on

Доколку некој во Европа го набави новиот телефон 3310, но живее на друго место во светот или, пак, отпатува на некоја дестинација, нема да биде во можност да користи интернет на бидејќи не ќе може да се поврзе на локалната мрежа.  

Досега Канада, Австралија, Швајцарија, САД и Тајван имаат затворено повеќе од 2Г-мрежите на своја територија, а тој тренд го следат и други земји. Според ова, на многу од пазарите кон кои „Нокиа“ се стреми, телефонот едноставно би бил застарен.

Промовирани огласи »

KARIERA.mk добива огромен број на CV во текот на денот и многу од нашите апликанти веќе се повикани на интервјуа со атрактивни работодавци кои се дел од нашата листа на партнери.

Сепак да видиме какви биле почетоците на интервјуата во минатото:

Промовирани огласи »

Многу од нас се нашле во ситуација да се заљубат во својот колега или уште поинтересно во својот шеф. Дали треба да си дозволиме да ни се случи тоа или пак треба тотално да заборавиме на такво нешто?
Доколку не можете да одолеете, погледнете како да се движите низ таква врска - сепак некои компании не дозволуваат врски меѓу вработени.
Ова видео на кратко ги дава сите аспекти од една таква ситуација.

На вас останува да одлучите дали вашето работно место е локацијата каде можете и треба да го најдете вашиот животен сопатник.

Промовирани огласи »

Како во „шумата“ на реклами за кеш кредити да се направи онаа која не само што ќе биде забележана, туку и која ќе ги поттикне корисниците да одберат токму кеш кредит од вашата банка? Праксата покажува дека повеќето од нас, за кеш кредити се одлучуваат заради подмирување на некои итни потреби. Затоа кеш кредитите се нашето најбрзо решение. Во време кое од нас бара брзи одлуки, повеќето немаат време да се информираат за сите понуди за кеш кредитите од различни банки. Заради тоа реклама за кеш кредитите мора да биде информативна, забавна и пред се забележана.

Една таква реклама е онаа на McCann Белград за Халк банка во која се тргнува од фактот што сите банки во Србија одобруваат кеш кредити, но Халк банка нуди непроменлива каматна стапка во текот на првите две години на отплата. Ратата која не се менува донесува финансиска стабилност и предвидливост, што донесува душевен мир и своевидна мудрост. И тоа требаше да се прикаже преку една реклама.

Главниот јунак во рекламата кој го глуми Милош Самолов, штотуку зема кеш кредит од Халк банка и на секое прашање одговара со ХАЛК. И тоа се покажува како најточен, најмудар, најефикасен одговор на сите дилеми кои неговите комшии и сограѓани ги имаат во врска со своите финансии, вложувања, желби воопшто.

Поволна и единствена понуда, во комбинација со шармот на Милош донесува кампања која нема да остане незабележана.

Тим:

Креативен директор: Јана Савиќ Растовац

Креативци: Бојан Бабиќ, Дивна Пешкир, Бранко Андрејевиќ

Акаунт: Александра Брадиќ, Јована Стојановиќ

Стратешки планер: Александар Милојевиќ

Режија: Данило Бечковиќ

Продукција: Le Spot

Превземено од - marketing365

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »