Промовирани огласи »

Граѓаните од земјава се повеќе се навлекуваат на купување преку интернет. Шопингот онлајн во државава и натаму расте со забрзано темпо. Спроведената анкета во првиот квартал на 2019 година во државава, во која испитаниците се изјаснуваат за направените онлајн нарачки и купувања во последните 12 месеци, покажува раст од 14 проценти, односно онлајн купувале 35,9 проценти од интернет корисниците, наспроти 31,6 проценти  во истиот период минатата година, информира Асоцијацијата за е-трговија.

Интернет пенетрацијата во првото тримесечје од 2019 година е зголемена на 81,8 проценти опфат на домаќинствата, наспроти 79,3 проценти во истиот период минатата година. Според резултатите, има подобрување и во начинот на пристап (фиксно широко појасно и мобилно) потребен за вршење на е-трговија. Осумдесет и еден процент од Македонците на возраст 15-74 години употребиле интернет во последните три месеци наспроти 79,2 проценти во истиот период лани. Притоа 72,9 проценти користеле интернет секој ден, наспроти 68,7 проценти лани, при што мажите користеле интернет повеќе (74,9 проценти) од жените (70,8 проценти).

Анализата на Асоцијацијата вo која се користени податоци на Државниот завод за статистика покажува дека Македонците интернетот најмногу го користеле на социјалните мрежи. 

И годинава, исто како и лани, граѓаните од земјава најмногу купувале облека и спортска опрема или 35,8 проценти, по што со 10,5 проценти  следат производи за домаќинство и 10,4 проценти електронска опрема. Најголемиот дел од он лајн купувањата 38,8 проценти се од продавачи од нашата земја. Ако во минатото доминантна онлајн трговија била од продавачите од другиот дел на светот, годинава тоа е намалено на 20 проценти, со 11 проценти учество на продавачите од Европска Унија.

Промовирани огласи »

Еден период беа беспални, па ги плаќавме по два денари, а за во иднина се најавува дека нивната цена ќе се зголеми најмалку на 10 денари, што значи дека цената на истите може да биде и повисока. 

Граѓаните и фирмите имаат рок од една година да се прилагодат и полека да почнат да ги исфрлаат од употреба, велат од Асоцијацијата. за управување со отпад.

Целта е да се селектира отпадот и да се намали употребата на пластични кеси.

Со ваквата одлука се очекува граѓаните да се откажат од нивната употреба, за што имаат рок од речиси една година велат од Асоцијацијата за управување со отпад.

Наместо тоа се апелира граѓаните да пазарат во свои платнени торби, или пак со хартиени ќеси. 

Загадувањето со пластика денес е едно од најгорливите прашања кога станува збор за животната средина, поради фактот што забрзаното производство на пластични производи кои потоа се фрлаат е поголемо од капацитетите за справување со тие производи на светско ниво. Ваквото загадување е највидливо во земјите од Азија и Африка, каде или не постојат системи за собирање на отпадот, или истите се неефикасни. Но, ако го погледнеме и развиениот свет, особено земјите со ниски стапки на рециклирање, ќе забележиме дека и таму има проблем со соодветното собирање на отпадната пластика. Пластичниот отпад стана толку актуелен што доведе и до активности за изготвување и на глобална спогодба за овој проблем, која ќе се преговара на ниво на Обединетите нации.

Промовирани огласи »

HAPPY WEEK акција во Нептун со најголеми празнични попусти и до 60 рати БЕЗ камата на цените со попуст! Од 24-31 декември, до 60 рати без камата со haPPy кредитот или до 24 рати без камата со кредитни картички и синдикална продажба, потрошувачите ќе можат да си ги купат потребните производи по промотивни цени со големи попусти.

Оваа празнична сезона, изненадете ги вашите најблиски и подарете им нов уред по супер ниски цени и уживајте заедно во најубавиот дел од годината! Тимот на Нептун се погрижи со акцијата да бидат опфатени огромен број на најбарани и најпродавани производи, спакувани во идеални понуди со бенефицирано финансирање на рати без камата со цел да им се олесни начинот на купување на потрошувачите за време на новогодишните празници. Разгледајте ги понудите во 25-те продажни салони на Нептун ширум Македонија или онлајн на www.neptun.mk и изберете од најголемиoт избор на: телевизори, фрижидери, машини за перење, плотни, фурни, сушари, лаптопи и таблети, мобилни телефони, мали апарати за домаќинство и апарати за нега и убавина од брендовите: Beko, Samsung, LG, Huawei, Sony, Apple, Grundig, Elektrolux, Candy, Asus, Acer, Lenovo, Fuego, Bosch, Tefal, Rowenta и многу други. Посетете ги Нептун продавниците за време на оваа акција и уверете се во одличните понуди!

Нептун најголемата малопродажна и дистрибутивна мрежа во Македонија на апарати за домаќинство, уреди за ладење и греење, телевизори, гејминг опрема, смартфони и ИТ уреди, е присутна 21 год. на македонскиот пазар преку 25 продажни салони во 21 град во Македонија и преку 80 големопродажни партнери. Со брендови во своето портфолио како Beko, LG, Samsung, Sony, Apple, Philips, Bosch, Asus, Huawei, Hitachi, Fuego и многу други, Нептун е позициониран како апсолутен лидер на пазарот во државава.

Промовирани огласи »

Имателите на оваа картичка, на возраст од 18 до 25 години добиваат и бесплатен бесконтактен стикер за мобилен телефон

Новата Mastercard дебитна картичка за млади на УНИБанка,  доаѓа со модерен дизајн и пакет на многубројни бесплатни услуги. Имателите на оваа картичка може да добијат и бесплатна бесконтактна стикер картичка, која се лепи на мобилниот телефон и со која може да се прават трансакции без воопшто да се носи паричник.

Бесконтактната стикер картичка на УНИБанка е една од најновите технологии и форми на средствата за плаќање. Со неа клиентите добиваат квалитетна и брза услуга без да носат готовина и без да воведуваат ПИН при плаќања до 750 денари. Едноставно е, само треба да се залепи стикер картичката на мобилниот телефон, да се доближи до ПОС терминалот и плаќањето е завршено.

Новиот продукт нуди и бесплатно електронско и мобилно банкарство, како и бесплатна СМС услуга за првите шест месеци од издавање на картичката и е идеално за секојдневна употреба, без дополнителна грижа за паричникот.

За повеќе информации: http://unibank.mk/categories/view/984     

           

За контакти:
Андреа Стојановска
PR & Event Manager
KIWI Advertising Agency
Email: [email protected]

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »