Промовирани огласи »

Радиото завзема значајно место во секој дом и секое работно место. Според многу истражувања, на луѓето особено им е важно да слушаат добра и квалитетна музика додека се возат во нивниот автомобил на пат кон работа. Музиката е важен фактор за нашето расположение во текот на денот, па затоа луѓето слушаат различни радио станици, но нашите истражувања покажуваат дека последниов месец доста често е слушано српското радио Nаxi (Naxi Radio 96,9 FM).

Што е тоа што го привлече вниманието кај голем број на слушатели? Nаxi e радио кое нуди квалитетна музика кое го погодува вкусот на секој слушател со богата содржина на песни од различни жанрови. За да ја проверите содржината на радиото можете да тоа да го сторите на https://www.naxi.rs/  Важна улога за слушателите е што ова радио не преплавува со реклами во текот на песните и водителите имаат и особено интересен пристап кон содржините кои се нудат. На вас останува да одберете дали во текот на вашето работно време преферирате да работите во тишина или пак можеби ќе вклучите музика во позадина.

Можете да ги следите следни жанрови:

https://www.naxi.rs/rock 

https://www.naxi.rs/latino

https://www.naxi.rs/clubbing

https://www.naxi.rs/dance

https://www.naxi.rs/lounge и доста други

Промовирани огласи »

Фатмир Битиќи, вицепремиерот за економски прашања, во емисијата „25 минути“ на ТВ 24 вели дека предлог-законот со кој ќе се воведе еколошка такса на горивата се носи по скратена постапка поради, како што вели тој,  Парискиот договор за климатски промени.

Мислам дека се уште не е дефинирано дали ќе оди со европско знаменце, тоа ќе видат правниците и ние тоа го прифаќаме дека така треба да биде. Меѓутоа ние сме меѓу оние земји кои треба да имаат дадено национален придонес кон Парискиот договор и затоа мислам дека не треба да се отстрани европското знаме од законот, рече Битиќи.

Вицепремиерот сепак смета дека сепак можеби требало да се одвои време за дополнителна дискусија, но рече дека со финансиските средства кои ќе се добијат од еколошката такса нивото на емисијата на ЦО2 ќе се намали за повеќе од половина.

Промовирани огласи »

Pinterest започна да забранува реклами за слабеење од 1 јули. Новата политика, исто така, забранува рекламирање со „кој било јазик или фотографии што идеализираат или оцрнуваат одредени типови на тела“.

Компанијата вели дека рекламите што промовираат здрав начин на живот и фитнес услуги и производи се уште се дозволени „се додека не се фокусираат на слабеење“.

Pinterest е место каде луѓето доаѓаат за инспирација. Секој припаѓа таму, без оглед на обликот на телото или големината, се вели во соопштението.

Тие ја сменија својата политика заснована на упатствата на Националното здружение за нарушувања во исхраната (NEDA), кое на почетокот на пандемијата Ковид-19 започна да бележи зголемена активност на нивната линија за помош.

Националното здружение на нарушувања во исхраната го поздравува потегот на Pinterest. Тие станаа првата платформа за забрана на сите реклами што поттикнуваат и / или повикуваат на губење на тежината, рече Елизабет Томпсон, привремен извршен директор на Националната асоцијација за нарушувања во исхраната.

Ова е неопходен чекор за да се направи приоритет на менталното здравје и благосостојба на корисниците на Pinterest, особено оние погодени од културата на јадење, непријатност на телото и нарушувања во исхраната, додава таа.

Промовирани огласи »

Автопатот што се заканува да ја банкротира црногорската економија почнува на ридовите во околината на Подгорица, а засега завршува во зафрлен планински терен источно од градот.

Автопатот што го гради кинеска државна компанија не е довршен, па возилата го користат стариот пат, што поминува под него. Тој исто така сè уште не е платен. Првата рата од заемот од милијарда долари од кинеска државна банка пристигнува на наплата овој месец и нејасно е дали Црна Гора ќе може да си го дозволи тоа, имајќи предвид дека поради овој проект, државниот долг порасна на повеќе од 100% од бруто домашниот производ.

„Најтрагично од сè е што и кога ќе биде довршен, патот нема да води никаде. Имаме шега која вели дека ова е автопат од никаде до никаде“, вели министерот за правда на Црна Гора, Драган Шоќ.

Оваа 40-километарска делница е дел од предложениот автопат од 432 километри, што би одел од пристаништето во Бар до Белград. Сегашната влада на Црна Гора вели дека првата секција создала толку многу долгови, што не е во можност да го изгради остатокот од автопатот.

Ова нема да го плати само сегашната, туку и идни генерации. Но, проблемот не е во Кина. Ова е наша лоша одлука, вели Шоќ.

АВТОПАТОТ КИЧЕВО-ОХРИД ТРЕБАШЕ ДА ЧИНИ 374 МИЛИОНИ ЕВРА, НО ЦЕНАТА ДОСТИГНА 600 МИЛИОНИ ЕВРА – АНАЛИЗА НА ИНСТУТОТ ЗА ДЕМОКРАТИЈА ЗА „ЕВТИНИТЕ“ КИНЕСКИ КРЕДИТИ

Договорот за изградба на автопатот беше потпишан во 2014. Според него, ако Црна Гора не ѝ исплати на кинеската банка „Експорт-импорт“ на време, таа има право да заплени земјиште во државата, под услов потоа да не се користи за воени или дипломатски цели.

„Црна Гора со години имаше во план да го изгради овој автопат, но европските банки не беа заинтересирани да ѝ позајмат пари, зашто не веруваа дека ќе може да ги врати. Никој не може да разбере што добива Кина со тоа што влезе во проектот“, вели Милица Тодоровиќ, претседателката на Центарот за демократска транзиција.

Според аналитичарот Стефан Владисављев, ова беше шанса за Кина да го зголеми своето влијание во регионот, кога веќе ЕУ не сакаше да ѝ помогне на Црна Гора.

Ова е лесен начин да навлезе на европска територија и да го прошири своето влијание, смета Владисављев.

И Кина го прави тоа веќе со години. Го купи пристаништето во Пиреја кај Атина и го претвори во второ најголемо на Медитеранот и гради милијарди долари вредни автопатишта и железнички пруги. Меѓу нив е и автопатот Кичево-Охрид, чија изградба доцни веќе четири години и чија цена порасна од 374 на 600 милиони евра.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »