Како што влегуваме во постпандемиската ера, повеќето од нас ќе увидат дека работното место е сменето.
Додека некои компании преживеаа поради силата на нивните иницијативи, принудувањето на вработените да се вратат во канцеларијата има свои предизвици.
Всушност, едно јануарско истражување, спроведено од LiveCareer, покажа дека една третина од работниците ќе се откажат пред да се вратат во канцеларијата со полно работно време.
Една од најголемите пречки на канцелариското работно место е поврзување на луѓе кои не работат заедно на полно работно време. Вие не можете да ја присилите тимската култура. Вистинската врска често се јавува како резултат на интеракција лице в лице и спонтани разговори. На вработените им треба пристап до соодветни канали за комуникација за да можат ефективно да останат во контакт, каде и да се. Направете план за комуникација преку Интернет и додајте интеграција на сопствени апликации за вработените да можат беспрекорно да премиат од кауч во сала за состаноци.
Осигурете се дека вашите работници се свесни за стандардните безбедносни упатства, вклучително и правила за социјално растојание во канцеларијата и протоколи за чистење.
Добредојдовте назад во канцеларијата!