Промовирани огласи »

Една од најголемите заблуди за лојалноста на компанијата и задржувањето на вработените е дека тој или таа е лојален затоа што тие работеле за компанијата долги години и на тој начин го застапуваат брендот на вработените. Ова е првата грешка што ја прават повеќето компании и деловни професионалци. Вработен кој долго време работи за вашата компанија не е нужно лојален, ниту нужно го прифаќа етосот на компанијата или ги поддржува нејзините цели за раст.

1. Лојалните вработени ја поттикнуваат продуктивноста на работното место

Како што споменавме претходно, лојалните вработени веќе имаат природен глад за подобрување и успех. Тие секогаш смислуваат нови начини да се справат со предизвиците на денот и да и помогнат на компанијата да расте.

2. Искуството на клиентот ќе ја направи или скрши корпорацијата

Ако вработениот ја искористува негативната енергија, внимавајте на нив. Лојалниот вработен веќе има почит кон компанијата и ги дава приоритетните вредности таму. Ако клиентите продолжат да имаат негативно искуство од истата личност, тоа може да ја уништи репутацијата на компанијата. Дури и ако се работи за еден клиент, во некои случаи е потребен само тој еден инцидент за да се тргнат работите и сè да се стави на земја. 

3. Лојалноста го подобрува имиџот на корпорацијата

Вработените се важни повеќе отколку што мислат повеќето луѓе. Повеќе од половина од имиџот на компанијата го градат вработените. На крајот на краиштата, тие се оние што ги прават производите и ги носат под брендот на компанијата. Најлесен начин да се уверите дека ова е присутно на работното место е да се осигурате дека организацијата го објавува она што го сака за возврат.

Промовирани огласи »

Агенцијата за администрација (agencija za administracija) е самостоен државен орган со својство на правно лице, со права, обврски и одговорности утврдени во Законот за административните службеници. 

Мисијата на Агенцијата е да овозможи развој и одржливост на професионална и сервисно-ориентирана администрација, преку организација на постапките за селекција на кандидатите за административни службеници, спроведување на испитот за административно управување и остварување на правната заштита на административните службеници во втор степен.

 

Постапка за селекција на кандидати за вработување (agencija za administracija) 

Прва фаза – Административната селекција се состои од проверка на внесените податоци во пријавата за вработување со условите во јавниот оглас, приложените докази во пријавата и нивно бодување. 

Втора фаза – Испитот за административен службеник се состои од два дела: стручен дел и, делот за проверка на знаење на еден од трите најчесто користени јазици на Европската Унија (англиски, француски, германски).

Трета фаза – Проверката на веродостојност на доказите ја врши Комисијата за селекција најмалку три часа пред почетокот на интервјуто. Кандидатите се должни да ги донесат на увид во оригинал, или заверен препис, сите докази прикачени електронски кон пријавата.

Во сите три фази на селекцијата, кандидатите може да освојат најмногу 100 бодови. Комисијата за селекција, од конечните ранг-листи по работни места, избира онолку најдобро рангирани кандидати со припадност на заедница, за која согласно годишниот план на институцијата се предвидени нови вработувања, колку што извршители се бараат за тоа работно место и во рок од три дена и ги предлага на институцијата.

Во рок од пет дена од конечноста на одлуката за избор, раководното лице на институцијата носи решение, односно склучува договор за вработување на неопределено време.

 

Промовирани огласи »

Промовирани огласи »

Оливер Спасовски, министерот за внатрешни работи, на денешната прес-конференција рече дека возачите на превозни транспортни возила не можат да полагаат испити за потребниот сертификат во Државниот испитен центар затоа што за постапката за набавка на нов софтвер било потребно време.

Над 1.500 возачи чекаат да ги положат овие испити, од кои некои осум месеци, а нивните компании поради тоа не можат да ги добијат потребните лиценци. Голем број институции се нефункционални поради ненавремената тендерска набавка на софтверски услуги за полагање на испити на над 1.500 возачи и со тоа доследно да се почитуваат законските прописи.

Причината поради неможноста да полагаат е поради тоа што обвинителството отвори истрага против Драги Рашковски кој од позиција на генерален секретар на Владата, во август минатата година склучил договор со фирмата „Инвока“за одржување на електронскиот систем за државни испити во 13 институции вреден 150 илјади евра. 

Секако дека тоа е надлежност на Владата, на Генералниот секретаријат, јас имам информација дека веќе е потпишан договорот и ќе се започне со полагање на испититите. За тоа треба претходно требало да биде избран изведувач, но вон законските рамки не може да биде тоа направено. 

Постапката не ја води МВР, туку генералниот секретаријат. Мора да има постапка, бидејќи ќе има злоупотреба ако нема постапка. Тоа не тангира и нас како МВР и добро е што проблемот сега  е надминат, рече Спасовски.

Фирмите превозници од денот на отворањето на истрагата против Рашковски не се во можност да полагаат за Сертификат а со самото тоа ниту да добијат извод од лиценца за возилата. Владата во меѓувреме распишала тендер за избор на нова фирма.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »