Промовирани огласи »

По тагата доаѓа потрагата по правда за роднините на загинатите во жестоката сообраќајна несреќа на автопатот Струма. Судот може да досуди отштета до 250.000 лева (125.000 евра) за едно починато лице или вкупно 13 милиони евра доколку се докаже дека патот е причина за смртта на македонските граѓани, пишува бугарски „Блиц“.

Според бугарскиот адвокат Николај Димитров, вината за несреќата е комплексна, како на возачот на автобусот, така и на инфраструктурата.

Но, од друга страна, може да се докаже и вина во изградениот пат и неговото одржување. Роднините на жртвите можат да поднесат барање за надомест на нематеријална штета. Случајот е комплициран бидејќи бројот на загинати е огромен, а границите на осигурувањето од граѓанска одговорност на автобусот во Македонија се ограничени и нема да можат да ги покријат сите побарувања, вели адвокатот Димитров.

Пресметките покажуваат дека парите од осигурувањето нема да бидат доволни ниту за една десетина за покривање на штетите. Така, доколку се докаже вина на матичната Агенција за патна инфраструктура (РИА), најверојатно сите наследници ќе побаруваат отштета жалејќи се на патните услови, бидејќи Бугарија е местото каде што се случи несреќата. Експерти од бугарските осигурителни компании коментираат дека се очекува сумата да достигне најмалку 25 милиони лева (12,5 милиони евра).

Помеѓу 100.000 и 125.000 евра може да побара секој од родителите доколку нивно на дете загинало во несреќата. Возрасните деца без родители можат да добијат до 100.000 евра за изгубен родител, а за починат брат, сестра, баба или дедо сумата е околу 25.000 евра, пишува бугарски „Блиц“.

Промовирани огласи »

Една од најголемите заблуди за лојалноста на компанијата и задржувањето на вработените е дека тој или таа е лојален затоа што тие работеле за компанијата долги години и на тој начин го застапуваат брендот на вработените. Ова е првата грешка што ја прават повеќето компании и деловни професионалци. Вработен кој долго време работи за вашата компанија не е нужно лојален, ниту нужно го прифаќа етосот на компанијата или ги поддржува нејзините цели за раст.

1. Лојалните вработени ја поттикнуваат продуктивноста на работното место

Како што споменавме претходно, лојалните вработени веќе имаат природен глад за подобрување и успех. Тие секогаш смислуваат нови начини да се справат со предизвиците на денот и да и помогнат на компанијата да расте.

2. Искуството на клиентот ќе ја направи или скрши корпорацијата

Ако вработениот ја искористува негативната енергија, внимавајте на нив. Лојалниот вработен веќе има почит кон компанијата и ги дава приоритетните вредности таму. Ако клиентите продолжат да имаат негативно искуство од истата личност, тоа може да ја уништи репутацијата на компанијата. Дури и ако се работи за еден клиент, во некои случаи е потребен само тој еден инцидент за да се тргнат работите и сè да се стави на земја. 

3. Лојалноста го подобрува имиџот на корпорацијата

Вработените се важни повеќе отколку што мислат повеќето луѓе. Повеќе од половина од имиџот на компанијата го градат вработените. На крајот на краиштата, тие се оние што ги прават производите и ги носат под брендот на компанијата. Најлесен начин да се уверите дека ова е присутно на работното место е да се осигурате дека организацијата го објавува она што го сака за возврат.

Промовирани огласи »

Агенцијата за администрација (agencija za administracija) е самостоен државен орган со својство на правно лице, со права, обврски и одговорности утврдени во Законот за административните службеници. 

Мисијата на Агенцијата е да овозможи развој и одржливост на професионална и сервисно-ориентирана администрација, преку организација на постапките за селекција на кандидатите за административни службеници, спроведување на испитот за административно управување и остварување на правната заштита на административните службеници во втор степен.

 

Постапка за селекција на кандидати за вработување (agencija za administracija) 

Прва фаза – Административната селекција се состои од проверка на внесените податоци во пријавата за вработување со условите во јавниот оглас, приложените докази во пријавата и нивно бодување. 

Втора фаза – Испитот за административен службеник се состои од два дела: стручен дел и, делот за проверка на знаење на еден од трите најчесто користени јазици на Европската Унија (англиски, француски, германски).

Трета фаза – Проверката на веродостојност на доказите ја врши Комисијата за селекција најмалку три часа пред почетокот на интервјуто. Кандидатите се должни да ги донесат на увид во оригинал, или заверен препис, сите докази прикачени електронски кон пријавата.

Во сите три фази на селекцијата, кандидатите може да освојат најмногу 100 бодови. Комисијата за селекција, од конечните ранг-листи по работни места, избира онолку најдобро рангирани кандидати со припадност на заедница, за која согласно годишниот план на институцијата се предвидени нови вработувања, колку што извршители се бараат за тоа работно место и во рок од три дена и ги предлага на институцијата.

Во рок од пет дена од конечноста на одлуката за избор, раководното лице на институцијата носи решение, односно склучува договор за вработување на неопределено време.

 

Промовирани огласи »

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »