Над 1.000.000 луѓе се насочени кон технологијата со цел да им помогне да научат јазици. Се прави истражување со цел да се дознае зошто оваа апликација за учење е толку популарен метод и кои се предностите што ги нуди.
Фејсбук сега има околу 1.6 милијарди корисници, што е еднакво на скоро една четвртина од популацијата во светот. Овој број зачудува кога ќе помислите дека 3,3 милијарди на светот 7,2 милијарди се поврзани на интернет. Од друга страна пак гигантот Гугл, се справува со околу 4 милијарди пребарувања на ден.
Што се случува со интернет компаниите кога не се фокусираат на потребите, а во преден план ги ставаат желбите?
Во 2007 година неколку експерти од Babbel се соединија за да го направат учењето на јазици лесно, ефикасно и достапно за сите. Цел тим од лингвисти, наставници, полиглоти и креатори на содржини подготвуваат индивидуални курсеви на четиринаесет различни странски јазици.
Како функционира?
Бројките говорат сами за себе: над 1.000.000 луѓе избираат да учат јазици со Babbel и бројот постојано расте. Но зошто Babbel апликацијата стана толку популарна?
Еве неколку причини:
Од неколу ентузијасти кои започнаа да работат во Берлин, Babbel апликацијата еволуираше во широк спектар на експерти обединети со една цел, а тоа е создавање на најдобрите алатки за учење на јазици.
Апликацијата базирана на учење има неколку својствени предности. Ја имате достапна на вашиот мобилен телефон во секое време, целосно подготвена да ве води низ лавиринтот на современиот живот. Апликацијата постојано се надоградува и ажурира.
Но, колку и да изгледа Германската граматика комплицирана или пак некои од Француските зборови тешки за разбирање, тука е Babbel апликацијата за да ги поедностави работите.
Сите 1.000.000 ученици имаат своја интересна приказна зошто сакаат да учат јазици и зошто ја користат оваа апликација. Некои од приказните се доста инспиративни, на пример Џани. Тој е најстариот ученик има 101година и сака да учу јазик за да си ја олесни комуникацијата на Скајп со својата правнука. Сесилија пак ја користи апликацијата со цел да научи Германски и да се пресели да живее во Берлин.
Ова спизание е формирано пред две години, со цел да се промовираат забавни и образовни статии, уметнички дела и видеа на тема за јазикот и културата. Се печати на шест различни јазици – и го читаат над десет милиони луѓе месечно.
Образовната индустрија често заостанува зад другите, но Babbel апликацијата има за цел да го промени тоа и ние веруваме дека и претстои светла иднина.