Промовирани огласи »

Мерцедес е при крај со својата развојна програма за електричниот теренец EQE. Тој се претпоставува да биде пуштен во продажба во 2023 година, позициониран под претстојниот SUV EQS во новата линија на EV на германската фирма со дизајн од постојните електрични понуди на брендот, EQC SUV и салонот EQS.
 

Бидејќи има добра камуфлажа на прототиповите, немаме големи информации за стилот на теренецот на Mercedes EQE, но можеме да издвоиме неколку карактеристики како што се мазната предница, тенки LED предни светла, кои се заеднички за другите возила на марката со ознака EQ.

Решетката ќе содржи радари и сензори за технологиите за помош на возачот на EQE SUV. Ладењето ќе биде обезбедено со плиток отвор под главната решетка, за кој очекуваме да има некаква форма на активна лопатка што може да го затвори отворот за подобра аеродинамика.

Исто така ќе има сет од алуминиумски тркала со мала отпорност, што би требало да помогне да се извлечат уште неколку километри од батерискиот пакет на EV. Стрмно набиеното ветробранско стакло и ултра мазната површина исто така треба да имаат корист од опсегот.

Гледајќи кон иднината, Mercedes ќе го лансира овој врвен теренец EQS во 2022 година, кој на крајот ќе создаде своја варијанта на Maybach. Г-класата ќе биде целосно електрична во 2024 година со потврден модел наречен EQG, а во 2025 година, фирмата ќе ја лансира својата следна генерација на платформата MB.AE додека се движи кон да стане чисто електричен производител.
 

Промовирани огласи »

Инстаграм се искачи на 2 милијарди месечни активни корисници. Оваа вест ја објавиа анонимен вработен за CNBC. Компанијата во сопственост на Мета не - и веројатно нема - официјално да ги открие овие бројки, бидејќи е на удар на критики поради наводното лошо влијание врз децата и тинејџерите.

Последен пат кога Instagram јавно ја објави големината на својата корисничка база беше во 2018 година, кога платформата откри дека има 1 милијарда корисници. Беа потребни три години за Инстаграм да ја достигне границата од 2 милијарди.

Вработените кои ја известиле CNBC велат дека дознале за бројот за време на внатрешни разговори - еден од вработените, наводно, изјавил за CNBC дека Instagram го надминал прагот околу една недела пред одлуката на Facebook да го промени своето име во Meta.

Инстаграм очајнички се обидува да остане пред TikTok, брзорастечката видео-апликација за кратки видеа која штотуку надмина 1 милијарда корисници во септември - само три години откако апликацијата се спои со Musical.ly и стана широко достапна. Иако Инстаграм сè уште ја надминува платформата, засега не е јасно колку долго ќе трае тоа. Инстаграм нуди функција по функција што изгледа како пропаѓање на TikTok, а неговиот новообјавен Reels Visual Reply е само најновиот пример.
 

Промовирани огласи »

Град Скопје информира дека Инсекторатот за животна средина излегол на терен и на дивата депонија изрекол прекршочни казни во висина од 88 илјади евра за неколку лица кои фрлале отпад. Во соопштението од градот не се наведува за кои лица се работи и за каков отпад станува збор.

Според извештајот на инспекторатот на Град Скопје затекнатите лица нелегално исфрлале отпад и со тоа ја загадиле животната средина и ја загрозиле безбедноста по здравјето на граѓаните, што е спротивно на член 37 од Законот за управување со отпад, се вели во соопштението на Град Скопје.

Од градската управа нагласуваат дека мора да постојат системски решенија и дека секој мора да ги почитува законите кои ќе се спроведуваат неселективно.

Град Скопје нема да толерира ниту едно физичко или правно лице кое ја загадува околината и со тоа влијае на загадување на воздухот, почвата и водите, и свесно го загрозува здравјето и животот на скопјани, а секое прекршување ќе биде соодветно санкционирано, се вели во соопштението.

Промовирани огласи »

Јавното претпријатие „Паркинзи на општина Центар“ (ПОЦ) не планира да прави корекција на постојните цени за паркирање на паркинзите со коишто стопанисуваат во центарот на Скопје.

Имајќи во предвид дека сите јавни институции и приватни компании се лоцирани во центарот на градот, доколку ги намалиме цените за паркирање ќе ги поттикнеме граѓаните да ги користат своите автомобили повеќе и ќе предизвикаме поголем сообраќаен хаос и узурпација на паркинзите за резиденти кои се обидуваме да им ги обезбедиме на жителите од општината –  велат за Мета.мк од ЈП ПОЦ.

Од ПОЦ велат дека намалувањето на цените за паркирање од ЈП „Градски паркинг“ ќе го зголеми притисокот врз паркиралиштата со кои тие стопанисуваат, но тие се надеваат оти ќе се намали притисокот за паркирање врз резидентните паркиралишта на ЈП ПОЦ.

ЈП ПОЦ ќе продолжи да работи во насока намалување на комерцијални паркиралишта (паркиралишта со смс наплата) и зголемување на резидентни паркиралишта со цел да се обезбедат повеќе паркинг места за жителите и да им се овозможи полесен и побезбеден пристап до нивните домови – информираат од претпријатието.

Во зависност од тоа која зона станува збор (Зона 2, Зона 1, Зона 01, и Зона Ултра), цената за паркирање на паркинзите на ЈП ПОЦ во моментов изнесува од 50 до 100 денари за час, додека паркирањето кај паркингот на „Домот на градежници“ чини 250 денари за час. На овој начин, ЈП ПОЦ се стреми најголем дел од овие паркинг места да ги резервира за жителите на околните згради.

Повеќе на Мета.мк.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »