Долго пред метаверсот да стане главен тренд на IT компаниите, постоеше Minecraft. Тоа е платформа која започна како видео игра за избегнување експлозии од суштества во облик на кактус што ве следат и стана видео содржина со кој милиони играчи ја креираат својата содржина и ја поставуваат на Youtube. Денес, YouTube, во соработка со развивачот на Minecraft, Мојанг, прославува невиден трилионити приказ.
![](/uploads/articles/Screenshot_7.jpg)
Една од вработените во Мојанг, Лидија Винтерс, ги припишува трилиони прегледи на нејзиниот тим, за нивното залагање и креативност кои придонесоа играта да се стекне со голема популарност. Причината зошто Minecraft е толку успешна на YouTube е затоа што видеата на YouTube се начин на раскажување приказни“, вели таа. „Значи, кога играте Minecraft можете да направите било каква приказна во светот на Minecraft, тоа е најгоолемата причина зошто имаме толку многу луѓе кои создаваат содржина за Minecraft“.
Според бројките, заедницата на YouTube на Minecraft има над 35.000 создавачи од над 150 земји вкучувајќи го и најголемиот Youtuber Pewdiepie.
Minecraft е најпопуларната игра на YouTube досега. Во 2020 година заработи над 200 милијарди прегледи. Дел од таа навидум недопирлива популарност е поради природата на Minecraft. Тоа е отворен простор (open world) за сите видови креации, начин на кој ниедна друга видео игра не може да се пофали.