Промовирани огласи »

Капитални инвестиции во вредност од 10 милијарди и 885 милиони денари во делот на патната мрежа, железницата, гасификацијата и комуналната инфраструктура најавува Министерството за транспорт и врски за годинава. Планирани се активности за изградба на автопатски делници на Коридор 8 и Коридор 10 д, со 6,1 милијарда денари, интензивирање на изградбата на автопатот Кичево-Охрид и на експресните патишта, како и продолжување на изградбата на железницата кон Бугарија со 2,5 милијарди денари.

И за годинава се најавува интензивирање на изградбата на автопатот Кичево-Охрид, проект на две влади, а за кој рокот за завршување повторно се пролонгира, овој пат до крајот на 2023 година.

Изградбата на автопатот, во должина од 57 километри, стартуваше во 2014 година во мандатот на претходната Влада. Требаше да биде готов до 2018 година, но по промената на власта, според образложението на надлежните институции, поради пропусти во проектирањето, со анекс на Договорот рокот беше продолжен 30 јуни 2021.

Од ресорот транспорт очекуваат дека со усвојувањето на законските измени за анексот за продолжување на изградбата, градежните работи ќе се засилат со потребната динамика. Веќе се одобрени 63 од вкупно 70 нови проекти за автопатот и се отстрануваат институционалните пречки. Реализирани се 62 проценти од работите, а седумгодишниот проект чини 598 милиони евра.

На автопатот Скопје-Блаце се очекува до средината на годинава да биде пуштена за сообраќај првата фаза од ГП „Блаце“ до село Блаце, во должина од два километри, како и да биде распишана постапката за избор на изведувач за втората фаза од село Блаце до аеродромот Стенковец. На првата делница се завршени 48 проценти од градежни работи, а во тек се активности за асфалтирање, ископи, канали и бетонирање на други објекти. Инвестицијата за првата делница изнесува 14,2 милиони евра. За втората, од село Блаце до клучката Стенковец, која е во должина од 10,5 километри, се најавува тендерска постапка за вториот квартал годинава. Се очекува во првиот квартал годинава да биде готов основниот проект и да бидат завршени и инфраструктурните проекти за да може да започне постапката за избор на изведувач. Проектот вкупно чини 120 милиони евра, обезбедени со заем од Европската банка за обнова и развој (ЕБОР) и инвестициски грант од Инвестициската рамка за Западен Балкан (ВБИФ).

За наредниот период се очекуваат и конкретни чекори за реализација на најавата од Владата за изградба на три нови автопати со целосно променети постапки за избор на изведувач, односно без тендер, според меморандум потпишан со американско-турскиот конзорциум „Бехтел и Енка“.

Промовирани огласи »

Откупната цена на природниот гас на европскиот пазар порасна за повеќе од 200 отсто од почетокот на оваа година, најмногу поради тоа што залихите на природен гас се за четвртина пониски од петгодишниот просек. Аналитичарите велат дека овој енергенс допрва ќе поскапува, а исти се прогнозите и за растот на цените на струјата.  Додека има високи цени и за емисиите на CO2 на европскиот пазар, зголемена побарувачка за гас во Азија, особено ТНГ, како и руско-европските политички заплетки поврзани со пуштањето во употреба на гасоводот Северен тек 2 исто така ја билдаат цената.

Деновиве цената на природниот гас е над 140 евра за мегаватчас.Игор Грозданиќ, хрватски експерт и енергетичар за Индек.хрвели дека тешко дека гасот ќе оди под 100 евра за мегават час, а дека многумина кои се надеваат дека ќе падне под 60 евра за мегаватчас се лажат.

Сега цената е околу 140 евра.Значи поскапувањето е големо, но зборуваме за цената на индустрискиот гас. До април цената ќе биде како што е сега, а потоа ... Да речеме цените ќе бидат повисоки, а колку што ќе видиме никој нема кристална топка. Европа нема гас, не се наполнија складишта, а најголемиот проблем е што резервите на природен гас во земјите од Европската унија не се надополнуваат, вели тој.

Во Македонија проблемот со набавката на гасот резултираше и со поскапување на парното, деновиве и намалуивање на топлината во радијаторите. Струјата исто така поскапе.

Промовирани огласи »

Воспоставувањето на името на вашата компанија како старт-ап е предизвик. Вие сте слаби со буџетот, имате помалку или сте без ресурси и преплавени сте од постојано растечката пазарна конкуренција.

Значи, без разлика колку се одлични вашите услуги, колку се одлични и исплатливи вашите производи и колку е посветена вашата компанија, нема да донесе ништо добро додека не ја проширите вашата приказна јасно и гласно.

Но, како да го постигнете тоа? Па, развивањето на високо ефективни маркетинг стратегии е најдиректниот одговор на ова прашање. 

Бидејќи светот на маркетингот е толку полн со современи и ефективни техники за брендирање, разгласувањето на вашиот бизнис вербално изгледа како една од оние стари идеи што нема да функционираат во модерната маркетинг ера. 

За целосно искористување на оваа техника неопходно е да се изгради листа на лојални обожаватели кој целосно веруваат во вашите производи и услуги.

Објавувањето на релевантна содржина за вашата целна публика на социјалните медиуми и блоговите е еден од најефективните и докажани начини за зголемување на свесноста за брендот и генерално зголемување на ангажманот.

Но, сè уште не можеме да го игнорираме влијанието на офлајн маркетингот. На пример, можете да направите многу убаво креирани визит-картички и брошури и да им ги предадете на вашите потенцијални клиенти во различни можности за вмрежување. 

Покрај тоа,  промовирајте го вашиот бренд и производи на места каде што присуството на вашата целна публика е максимално.

Мора статистички да го анализирате секој дел од вашата стратегија и да откриете што функционирало, а што не. Ова ќе ви помогне да ја подобрите моментално ефективната стратегија и да ви каже каде треба да направите промени или што да избегнувате.

Деновиве тешко дека ќе најдете бизнис кој не користи е-пошта во својата маркетинг стратегија. Едноставно функционира. Околу 89% од маркетерите користат е-пошта како една од нивните основни алатки за генерирање на потенцијални клиенти до нивната веб-страница во 2021 година.

Одржувањето и развојот на бизнис како старт-ап е тешка работа. Потребно е многу посветеност, време и напор за споделување на центарот на вниманието со други брендови кои веќе доминираат на пазарот. 

Промовирани огласи »

Ситигруп ќе ги отпушти невакцинираните вработени до крајот на месецот, бидејќи останува на барањето за задолжителна вакцина што компанијата го објави во октомври.

Банката му даде рок на персоналот со седиште во Соединетите држави до 14 јануари да достави доказ за ставена вакцина против коронавирусот или да побара верски, медицински или правни исклучоци.

Работниците кои нема да го почитуваат ова а за кои кој е потребна целосна вакцинација, ќе бидат ставени на неплатено отсуство на 15 јануари и отпуштени на 31 јануари, рече извор од компанијата. Според него, некои вработени можеби нема да добијат бонуси на крајот на годината, освен ако не потпишат документи со кои се согласуваат да не ја тужат компанијата.

Повеќе од 90 отсто од 65.000 вработени во Ситигруп во САД го исполниле барањето, рече лицето.

Веста претходно ја објави Bloomberg News.

Правилата за вакцини се деликатно прашање за фирмите од Волстрит и другите големи работодавци. JPMorgan Chase, најголемата американска банка, не наметна услов, но на крајот на минатата година рече дека поради владините обврзувања „тешко или невозможно“ е компанијата да продолжи да вработува невакциниран персонал. Банката на Америка исто така не бара вакцина како услов за вработување, но силно го охрабри персоналот да добива вакцини и бустери, и побара од работниците да ја информираат компанијата за нивниот статус. 

Фото EPA 

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »