Промовирани огласи »

Компјутерите стануваат подобри во пишувањето сопствен код, но софтверските инженери можеби сè уште не треба да се грижат дали ќе ги загубат своите работни места. 

DeepMind, лабораторија за вештачка интелигенција во Велика Британија, купена од Google во 2014 година, во средата објави дека создала софтвер наречен AlphaCode кој може да кодира исто толку добро како и просечен човечки програмер. 

Фирмата со седиште во Лондон ги тестираше способностите на AlphaCode на натпревар за кодирање на Codeforces - платформа која им овозможува на човечките кодери да се натпреваруваат еден против друг.

Истражувачите со децении се обидуваат да ги научат компјутерите да пишуваат код, но концептот допрва треба да оди, делумно затоа што алатките за вештачка интелигенција што треба да пишуваат нов код не биле доволно разновидни.

Минатиот јуни Мајкрософт објави систем за вештачка интелигенција што може да препорача код за развивачите на софтвер да го користат додека работат. Мајкрософт и GitHub го развија со помош на OpenAI, старт-ап за истражување на вештачка интелигенција што Мајкрософт го поддржа во 2019 година. Нат Фридман, извршен директор на GitHub, го опишува GitHub Copilot како виртуелна верзија на она што креаторите на софтвер го нарекуваат пар програмер - тоа е кога двајца програмери заедно работат рамо до рамо на истиот проект. Алатката ги разгледува постоечките кодови и коментари во тековната датотека и нуди една или повеќе линии за додавање. Како што програмерите прифаќаат или одбиваат предлози, моделот учи и станува пософистициран со текот на времето.

Промовирани огласи »

И додека во некои земји како Финска, Монако и Естонија патарините не се наплаќаат, патувањето низ Франција или Италија може скапо да ве чини.

Според една британска студија која анализирала колку треба да потрошиме за патување по автопати, мостови и тунели, Французите имаат највисоки патарини во Европа, додека во земји како Финска, Естонија и Монако тие се бесплатни.

Како што пренесува „N1“, во Естонија патарина се плаќа само за возила потешки од 3,5 тони. Ако не сакате да трошите повеќе на патарини во Франција, Италија и Норвешка, ќе сакате да тргнете по споредни патишта.

На пример, ќе платите околу 3900 денариза патување од Париз до Марсеј на автопатот А6 / А7 (775 км). Италијанската рута од Милано до Неапол (773 км) чини 3774 денари, додека Норвешка е на трето место според цените на патарините.

Од Бодо до Осло треба да се издвојат околу 3248 денари. Како што стои во текстот Македонија е најисплатлива, односно од Петровац до Велес патарината е околу 150 динари (78 денари)

Кога станува збор за Србија, патарината од Суботица до Врање (531 км) за патнички возила е 1027 денари. Меѓу поевтините мостови е оној што ги поврзува Норвешка и Шведска и чини околу 131 денар, а патарината за „Great St Bernard“ во Швајцарија е околу 3.000 динари.

Според „Пун Куфер“, најевтини се тунелите Созина во Црна Гора и пристанишниот тунел во Даблин, Ирска.

Промовирани огласи »

УПОЗ, синдикатот на администрацијата, на средбата со новиот министер за администрација и информатичко општество Адмирим Алити исплата на К-15 за 2020,  право кое не го добиле, иако според нив, им следува согласно Гранскиот колективен договор. 

Синдикатот побара и во Буџетот за 2022 година да се предвидат средства за годишниот регрес. Алити, според соопштението на УПОЗ, рекол дека со ребаланс на буџетот ќе бидат обезбедни средства за исплата на регрес за годишен одмор. 
Напоменал и дека на седница на Владата ќе го покрене и прашањето за не исплатата на регресот за годишен одмор за 2020 година, со оглед што веќе се покренати тужби во граѓанскиот суд за остварување на ова право, а со цел да се спречи дополнително оштетување на буџетот со исплата на адвокатски и судски трошоци.

Промовирани огласи »

Никој не кажал дека e против она законско редовно усогласување на платата и дополнителното. Јас јасно сум кажал дека треба да се промени формулата онака како што предлагаше една од страните. А тоа што некој сака да манипулира и извртува тоа е нивна работа. Да бидеме начисто никој не е против зголемување на платите, напротив, изјави за „Топ тема“ на Телма професорот и член на ИК на ВМРО-ДПМНЕ Трајко Славески.

Тој додаде дека донесувањето за минималната плата можеше да биде донесено со помали тензии и со помали поделби во општеството.

Тоа е така затоа што кај нас синдикати од приватниот сектор речиси и да не постојат. Има податок дека само околу 5 % од вработените во приватниот сектор членуваат во синдикати. Доколку има синдикати кои со месеци ќе се среќаваат со работодавачите нема да доаѓаме до ултиматуми и закани, рече Славески.

Славески изјави дека кога ќе праша некој зошто нема синдикати кај приватниците, а 5 години имаме социјалдемократска влада, треба да се знае дека СДСМ ја носи вината зошто е тоа така во приватниот сектор и има вакви тензии во општеството.

Јас јавно ги прашував зошто не се усогласат со колективните договори, односно членот 8 од законот. Но, немаше одговор. Не се усогласија платите кога се зголеми платата од 12.000 на 14.500. Еве сега во моментов наставник кој има 24.000 плата треба да има 44.000 плата според коефициентот, истакна Славески.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »