Промовирани огласи »

Властите во Германија вчера ги соопштија плановите да ги укинат најголемиот дел од рестрикциите поврзани со пандемијата на КОВИД-19 до 20-ти март, одлука која се совпаѓа и со плановите на соседните Австрија и Швајцарија кои сакаат да ги скратат своите ограничувања дури и пред овој датум.

Планот во три чекори доби поддршка од канцеларот Олаф Шолц, како и 16-те државни гувернери откако официјалните податоци покажаа дека инфекциите со коронавирусот започнаа да се намалуваат во Германија.

Пикот веројатно е веќе достигнат, изјавил Шолц.

Промената треба да започне со укинување на мерките со кои луѓето беа спречени да посетуваат неесенцијални бизниси без доказ за вакцинација, а ќе се скрати и лимитот на приватни собири на вакцинирани лица.

Со почеток од 4-ти март ќе се опуштат рестрикциите за влез во ресторани и барови, со тоа што ќе биде потребен само негативен тест, наместо како досега – доказ за вакцинација или прележаност на вирусот плус тест или бустер доза од вакцините.

Останатите мерки ќе се укинат на 20-ти март, но Шолц предупреди дека носењето маски и мерките за држење социјална дистанца и понатаму ќе останат на сила.

Инфекциите од новата омикрон варијанта на вирусот во Германија започнаа да растат нешто подоцна од другите европски држави. Надлежните сметаат дека ова е поради рестриктивните мерки кои беа воведени во декември.

Сепак, другите земји, меѓу кои и соседната Данска, побрзо ги укинаа своите рестрикции што предизвика притисок и Германија да ги следи овие чекори. Претходно и Австрија најави дека ќе ги укине речиси сите мерки на 5-ти март, а Швајцарија ќе го стори истото оваа недела.

Во меѓувреме најавената задолжителна вакцинација на сите полнолетни лица во Германија изгледа дека нема да се исполни. Иако Шолц беше за оваа идеја пред добивањето на функцијата во декември, сепак неговата владејачка коалиција е поделена по ова прашање и го остави на одлука на парламентот. Во моментов не се знае кога пратениците ќе гласаат по овој предлог и какво ограничување би добило мнозинска поддршка.

Промовирани огласи »

Што е маркетинг?

Маркетингот е поедноставен дефиниран како „поставување на вистинскиот производ на вистинското место, по вистинска цена, во вистинско време.

Оваа дефиниција има поголем проспект и треба да се знаат сите работи за да се биде во тек со конкуренцијата. Маркетингот е широк поим кој го заклучува целокупниот процес за тоа како функционира бизнисот.

Па, како навистина функционира деловниот процес?

Употребата на маркетиншкиот микс е апсолутно ефикасен и продуктивен начин да се осигура дека ќе се случи „поставување на вистинскиот производ на вистинското место“.

Маркетиншкиот микс е клучна алатка за разбирање на процесот и целокупната работа на бизнисот. Тоа помага да ги планирате вашите деловни стратегии за добро да се натпреварувате на пазарот. Маркетинг миксот најчесто се извршува преку 4P на маркетингот: Цена, Производ, Промоција и Место.

1) ПРОИЗВОД: - Тоа е материјално добро или услуга што му се обезбедува на клиентот за исполнување на неговите барања. Клиентите или потрошувачите се она за што работите. Треба да развиете врска со нив и треба да разберете каков производ и квалитет бараат и да ги исполните за да се натпреварувате во светот на бизнисот. Потенцијалните купувачи на производот треба да се идентификуваат и разберат.

2) ЦЕНА: - Цената го покрива вистинскиот износ што ќе го ставите пред вашиот клиент. Цената на производот директно влијае на продажбата. „Согледаната вредност“ и квалитетот се однесуваат на важноста и добрата волја што ја поседува компанијата. Ако вредноста е поголема од воочената вредност, тогаш производот нема да може добро да се натпреварува на пазарот. Едноставно правило.

3) ПРОМОЦИЈА: Стратегиите и техниките за маркетинг комуникација потпаѓаат под вредностите на промотивниот микс. Од организацијата зависи како избрале да го промовираат својот производ. Но запомнете го ова, промоцијата е навистина најважниот микс од сите работи што ги правите во бизнисот. Ако вашиот производ нема деловна вредност, тогаш дури и ако неговиот квалитет е висок и потрошувачите би го сакале. Ако не се промовира добро и ако не ги привлече очите на потрошувачите, ќе пропадне.

4) МЕСТО: Местото каде што го поставувате вашиот бизнис на терен исто така е важно, треба да ја испитате околината и пазарот. Евалуацијата и знаењето за тоа каде да го поставите вашиот бизнис ќе помогне вашиот бизнис да расте.

Овие се 4P на маркетингот и може да бидат 4P на вашиот успех доколку работите на тоа и ги разбирате критериумите.

Промовирани огласи »

Зимските минусни температури сеуште се тука, а режиските трошоци се веќе скапи поради зголемувањето на цените на енергијата, па луѓето често ја влошуваат ситуацијата со несовесно зголемување на термостатите, велат експертите. Сепак, постојат голем број на трикови со кои може да се дојде до, не само поевтино, туку и поефикасно греење.

Намалете го греењето за степен

Се разбира, никој не треба да смрзнува во својот дом или да биде принуден да носи дополнителен слој облека. Сепак, не е неопходно да се постави термостатот на највисока можна температура за да се чувствувате удобно.

На пример, германската Федерална агенција за животна средина препорачува собите да се загреваат до приближно 20 степени Целзиусови во текот на денот.

За кујната, каде што топлината и онака се создава со готвење, обично се доволни 18, а за спалните соби се повеќе од доволни 17 степени. На крајот на краиштата, кога таквите температури се на отворено, обично сме веќе во маици.

Намалувањето на температурата може да ви заштеди пари. Според непрофитната консултантска фирма CO2online, трошоците за греење се намалуваат во просек за околу шест проценти за секој степен Целзиусов.

Повремените паузи во греењето исто така можат да направат разлика. Навечер не е лоша идејата да ја спуштите температурата за пет степени, а кога не сте дома, да ја поставите на 15 степени.

Не ги покривајте радијаторите

Сите сме го доживеале. Греењето е поставено на 20 степени, но изгледа дека е многу поладно од тоа. Во некои околности, можно е тоа навистина да е така.

Според иницијативата Wärme +, Здружението на производители на опрема за греење, завесите над радијаторите и мебелот пред нив може да бидат пречка за пренос на топлина во просторијата.

Ако термостатичките вентили се покриени, тие не можат точно да ја одредат собната температура и затоа не можат правилно да ја регулираат.

Обезвоздушување на радијаторот

Ако радијаторот не се загрева правилно, особено во горниот дел, засилувањето на термостатот нема да помогне. Тоа значи дека има воздух во цевките во радијаторот, кој мора да се отстрани со процесот на обезвоздушување.

За да го направите ова, ќе ви треба клуч за да го отворите вентилот од страната на радијаторот и да го оставите отворен додека водата не почне да истекува. Можете да поставите кофа под вентилот за да го заштитите подот.

Не ја зголемувајте топлината „до крај“ кога ќе се вратите дома

Дали го вклучувате термостатот до крај откако ќе влезете во студена куќа? За жал, ова нема да го забрза процесот на загревање и може да ве чини дополнително.

Тоа е затоа што термостатот ја контролира само конечната температура во просторијата, но не и брзината со која ќе се достигне. Ако го поставите термостатот на „пет“, на просторијата ќе и треба исто толку време да се загрее како да сте го поставиле на „три“. И ако го зголемите греењето до крај, радијаторот ќе се загрева со полна моќност многу подолго, непотребно.

Широко отворени прозорци

Дури и во зимските денови, неопходно е редовно проветрување на просторијата за да се спречи формирање на мувла. Сепак, прозорците не треба долго да се отвораат „на кип“. Овој тип на вентилација е неефикасен бидејќи пропушта само мала количина на воздух и веројатно ќе ги зголеми сметките за греење, според Zukunft Altbau, информативната служба за реновирање на стари згради. Ако вентилирате премногу долго, топлината ќе исчезне.

Во меѓувреме, ѕидовите околу прозорците се ладат, што дополнително ја црпи топлината од собите. Затоа се предлага собите редовно да се проветруваат, така што прозорците се отвораат широко – во зима приближно на секои два часа по пет минути.

Промовирани огласи »

Џим О'Шеа е еден од оние кои не паѓаат на трендови и потрошувачки трикови, па поради тоа не го менува својот автомобил на неколку години, туку вози еден ист веќе со децении.

 Неодамна одбележал 30 години откако отишол во салонот на "Волво" и купил модел "740". Веројатно "за инает" не неговите татко и чичко кои во тоа време работеле во салонот на "Форд", па не чуди тоа што уште од тогаш најавил дека со "Волво" ќе мине милион милји.

30 години подоцна, во ноември минатата година, го остварил ветувањето. А сега му се јавиле од "Волво". Го повикале да го посети салонот во близина, каде како подарок добил клучеви од ново "Волво С60". Интересно, клучевите му ги предал директорот на салонот Стефен Линч, истиот оној што му го продал возилото во 1991-ва година.

Возбудени сме што можеме да се погрижиме за Џин и да му дадеме нов автомобил. Го заслужи и не можеме да бидеме посреќни за него, изјавил Линч откако му ги предал клучевите.

Сепак, престижната црна лимузина не ја добил во трајна сопственост, туку му е дадена на две години користење со платено осигурување и одржување. Во секој случај, убав гест. Оние што го познаваат Џим велат тешко дека тој ќе може да го замени славниот "740" кој веќе му е влезен под кожа.

Потсетуваме, автомобил со најголема километража е Волво, и тоа моделот "P1800" со 5,23 милиони минати километри.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »