Промовирани огласи »

Што е маркетинг?

Маркетингот е поедноставен дефиниран како „поставување на вистинскиот производ на вистинското место, по вистинска цена, во вистинско време.

Оваа дефиниција има поголем проспект и треба да се знаат сите работи за да се биде во тек со конкуренцијата. Маркетингот е широк поим кој го заклучува целокупниот процес за тоа како функционира бизнисот.

Па, како навистина функционира деловниот процес?

Употребата на маркетиншкиот микс е апсолутно ефикасен и продуктивен начин да се осигура дека ќе се случи „поставување на вистинскиот производ на вистинското место“.

Маркетиншкиот микс е клучна алатка за разбирање на процесот и целокупната работа на бизнисот. Тоа помага да ги планирате вашите деловни стратегии за добро да се натпреварувате на пазарот. Маркетинг миксот најчесто се извршува преку 4P на маркетингот: Цена, Производ, Промоција и Место.

1) ПРОИЗВОД: - Тоа е материјално добро или услуга што му се обезбедува на клиентот за исполнување на неговите барања. Клиентите или потрошувачите се она за што работите. Треба да развиете врска со нив и треба да разберете каков производ и квалитет бараат и да ги исполните за да се натпреварувате во светот на бизнисот. Потенцијалните купувачи на производот треба да се идентификуваат и разберат.

2) ЦЕНА: - Цената го покрива вистинскиот износ што ќе го ставите пред вашиот клиент. Цената на производот директно влијае на продажбата. „Согледаната вредност“ и квалитетот се однесуваат на важноста и добрата волја што ја поседува компанијата. Ако вредноста е поголема од воочената вредност, тогаш производот нема да може добро да се натпреварува на пазарот. Едноставно правило.

3) ПРОМОЦИЈА: Стратегиите и техниките за маркетинг комуникација потпаѓаат под вредностите на промотивниот микс. Од организацијата зависи како избрале да го промовираат својот производ. Но запомнете го ова, промоцијата е навистина најважниот микс од сите работи што ги правите во бизнисот. Ако вашиот производ нема деловна вредност, тогаш дури и ако неговиот квалитет е висок и потрошувачите би го сакале. Ако не се промовира добро и ако не ги привлече очите на потрошувачите, ќе пропадне.

4) МЕСТО: Местото каде што го поставувате вашиот бизнис на терен исто така е важно, треба да ја испитате околината и пазарот. Евалуацијата и знаењето за тоа каде да го поставите вашиот бизнис ќе помогне вашиот бизнис да расте.

Овие се 4P на маркетингот и може да бидат 4P на вашиот успех доколку работите на тоа и ги разбирате критериумите.

Промовирани огласи »

Зимските минусни температури сеуште се тука, а режиските трошоци се веќе скапи поради зголемувањето на цените на енергијата, па луѓето често ја влошуваат ситуацијата со несовесно зголемување на термостатите, велат експертите. Сепак, постојат голем број на трикови со кои може да се дојде до, не само поевтино, туку и поефикасно греење.

Намалете го греењето за степен

Се разбира, никој не треба да смрзнува во својот дом или да биде принуден да носи дополнителен слој облека. Сепак, не е неопходно да се постави термостатот на највисока можна температура за да се чувствувате удобно.

На пример, германската Федерална агенција за животна средина препорачува собите да се загреваат до приближно 20 степени Целзиусови во текот на денот.

За кујната, каде што топлината и онака се создава со готвење, обично се доволни 18, а за спалните соби се повеќе од доволни 17 степени. На крајот на краиштата, кога таквите температури се на отворено, обично сме веќе во маици.

Намалувањето на температурата може да ви заштеди пари. Според непрофитната консултантска фирма CO2online, трошоците за греење се намалуваат во просек за околу шест проценти за секој степен Целзиусов.

Повремените паузи во греењето исто така можат да направат разлика. Навечер не е лоша идејата да ја спуштите температурата за пет степени, а кога не сте дома, да ја поставите на 15 степени.

Не ги покривајте радијаторите

Сите сме го доживеале. Греењето е поставено на 20 степени, но изгледа дека е многу поладно од тоа. Во некои околности, можно е тоа навистина да е така.

Според иницијативата Wärme +, Здружението на производители на опрема за греење, завесите над радијаторите и мебелот пред нив може да бидат пречка за пренос на топлина во просторијата.

Ако термостатичките вентили се покриени, тие не можат точно да ја одредат собната температура и затоа не можат правилно да ја регулираат.

Обезвоздушување на радијаторот

Ако радијаторот не се загрева правилно, особено во горниот дел, засилувањето на термостатот нема да помогне. Тоа значи дека има воздух во цевките во радијаторот, кој мора да се отстрани со процесот на обезвоздушување.

За да го направите ова, ќе ви треба клуч за да го отворите вентилот од страната на радијаторот и да го оставите отворен додека водата не почне да истекува. Можете да поставите кофа под вентилот за да го заштитите подот.

Не ја зголемувајте топлината „до крај“ кога ќе се вратите дома

Дали го вклучувате термостатот до крај откако ќе влезете во студена куќа? За жал, ова нема да го забрза процесот на загревање и може да ве чини дополнително.

Тоа е затоа што термостатот ја контролира само конечната температура во просторијата, но не и брзината со која ќе се достигне. Ако го поставите термостатот на „пет“, на просторијата ќе и треба исто толку време да се загрее како да сте го поставиле на „три“. И ако го зголемите греењето до крај, радијаторот ќе се загрева со полна моќност многу подолго, непотребно.

Широко отворени прозорци

Дури и во зимските денови, неопходно е редовно проветрување на просторијата за да се спречи формирање на мувла. Сепак, прозорците не треба долго да се отвораат „на кип“. Овој тип на вентилација е неефикасен бидејќи пропушта само мала количина на воздух и веројатно ќе ги зголеми сметките за греење, според Zukunft Altbau, информативната служба за реновирање на стари згради. Ако вентилирате премногу долго, топлината ќе исчезне.

Во меѓувреме, ѕидовите околу прозорците се ладат, што дополнително ја црпи топлината од собите. Затоа се предлага собите редовно да се проветруваат, така што прозорците се отвораат широко – во зима приближно на секои два часа по пет минути.

Промовирани огласи »

Џим О'Шеа е еден од оние кои не паѓаат на трендови и потрошувачки трикови, па поради тоа не го менува својот автомобил на неколку години, туку вози еден ист веќе со децении.

 Неодамна одбележал 30 години откако отишол во салонот на "Волво" и купил модел "740". Веројатно "за инает" не неговите татко и чичко кои во тоа време работеле во салонот на "Форд", па не чуди тоа што уште од тогаш најавил дека со "Волво" ќе мине милион милји.

30 години подоцна, во ноември минатата година, го остварил ветувањето. А сега му се јавиле од "Волво". Го повикале да го посети салонот во близина, каде како подарок добил клучеви од ново "Волво С60". Интересно, клучевите му ги предал директорот на салонот Стефен Линч, истиот оној што му го продал возилото во 1991-ва година.

Возбудени сме што можеме да се погрижиме за Џин и да му дадеме нов автомобил. Го заслужи и не можеме да бидеме посреќни за него, изјавил Линч откако му ги предал клучевите.

Сепак, престижната црна лимузина не ја добил во трајна сопственост, туку му е дадена на две години користење со платено осигурување и одржување. Во секој случај, убав гест. Оние што го познаваат Џим велат тешко дека тој ќе може да го замени славниот "740" кој веќе му е влезен под кожа.

Потсетуваме, автомобил со најголема километража е Волво, и тоа моделот "P1800" со 5,23 милиони минати километри.

Промовирани огласи »

Поскапувањето на цигарите беше најавено уште минатиот месец, иако никој од производителите и увозниците на цигари во Македонија официјално не ја потврди таа информација.

Како што кажуваат купувачите, цигарите се поскапени за дури 10 денари.

Вакво нешто се очекуваше со оглед на трендот на зголемување на цените на суровините, репроматеријалите и енергенсите, пред сѐ гасот и електричната енергија, кои имаат значителен удел во производството.

Притисок врз цената на цигарите создава и редовното годишно зголемување на акцизата, која како дополнителна давачка ја воведе државата за да го дестимулира пушењето. Имено, секоја година, почнувајќи од 2013 година, па сѐ до 2023 година, акцизата на цигарите се зголемува за најмалку пет денари по кутија.

Во изминатите години, за да избегнат поголемо поскапување на цигарите, некои производители и увозници на цигари, носеа одлуки да преземат дел од трошокот за зголемената акциза врз себе.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »