Како што се менуваат времињата, така се менуваат и социјалните норми за лично и професионално однесување, но тоа не значи дека основниот бонтон не е важен. Понекогаш забораваме дека бизнисот е поврзан со луѓе. Ни недостасуваат компетентни и доверливи луѓе во деловниот свет, манирите можат да ја направат разликата. Дали би сакале да соработувате, да работите или да купувате од некој кој има високи стандарди на професионално однесување?
Многумина, но не сите, од нас ги следат овие 5 проверени правила за подобро однесување. Дали и вие?
1. Претставување
Секогаш запознавајте ги луѓето со другите секогаш кога ќе им се укаже прилика, освен ако не знаете дека веќе се запознаени. Тоа ги прави луѓето да се чувствуваат ценети, без разлика на нивниот статус или позиција.
2. Ракувањето
Не само што овој едноставен гест покажува дека сте љубезни, самоуверени и пристапливи, туку и го поставува тонот за секоја потенцијална идна професионална врска. Во многу лежерна работна атмосфера, можеби ќе можете да се извлечете со климање или здраво, но вреди да вложите дополнителни напори за да ја пружите раката.
3. Секогаш кажувајте „Ве молам“ и „Благодарам“.
Ова треба да се подразбира, но дури и во многу лежерна професионална атмосфера, оваа основна форма на учтивост е сè уште императив.
4. Точност
Сите сме зафатени, но да се биде точен им покажува на другите дека го цениш нивното време. Ако доцните не значи дека сте позафатени од другите тоа само значи дека сте невнимателни.
5. Исклучете го телефонот за време на состаноците
Кога сте на состанок, фокусирајте се на дискусијата на состанокот. Не примајте повици, пораки или е-пошта. Тоа е непочитување на другите присутни. Тоа исто така прави состаноците да траат подолго бидејќи учесниците постојано го губат фокусот.