Промовирани огласи »

Wizz Air го финализираше својот распоред за зимската сезона за базата во Скопје, кој започнува на 30 октомври, оваа година и завршува на 25 март, следната година. Унгарскиот нискобуџетен превозник ќе сообраќа на 30 линии од Скопје во текот на сезоната, една помалку од оваа летна сеоза. Релацијата Скопје - Малта е таа што не е спомената во распоредот на зимско-сезоната. Летовите на оваа релација ќе престанат на 29 октомври и се очекува да бидат обновени следната летна сезона. Летовите за Братислава ќе се зголемуваат три пати неделно во текот на зимската сезона.

Од 31-ви октомври, авиокомпанијата ќе ги отстрани трите авиони Ербас А321 со 230 седишта од базата и ќе ги замени со Ербас А321нео со 9 седишта поголем капацитет од А321.

Wizz Air ќе работи со различен распоред во периодот декември - јануари и во него некои линии ќе се зголемат, а на некои ќе го променат денот на летање. 

Промовирани огласи »

Согласно изборната програма на градоначалникот Тимчо Муцунски и заложбата за осовременување на образовниот процес, секое дете што посетува настава во четврто одделение во основните училишта во Општина Аеродром, во новата учебна година ќе добие бесплатен таблет.

Предвидено е над 800 дечиња да добијат таблет, со што се остварува ветувањето за модерно и современо образование за секое дете во Аеродром. Со оваа мерка, покрај тоа што ќе значи помош за родителите и семејниот буџет, истовремено ќе се подигне и свеста за дигитализацијата и модерните предизвици. Овој проект ќе се имплементира секоја година и претставува континуиран процес што ќе им помогне на најмладите полесно да го совладаат образовниот процес.Предвидено е над 800 дечиња да добијат таблет, со што се остварува ветувањето за модерно и современо образование за секое дете во Аеродром. Со оваа мерка, покрај тоа што ќе значи помош за родителите и семејниот буџет, истовремено ќе се подигне и свеста за дигитализацијата и модерните предизвици. Овој проект ќе се имплементира секоја година и претставува континуиран процес што ќе им помогне на најмладите полесно да го совладаат образовниот процес.

Промовирани огласи »

Трошоците на живот во јули во однос на јуни годинава  во државава се зголемени за 1,9 проценти, а цените на мало за 2,5 проценти. Споредено со јули лани, трошоците на живот минатиот месец биле повисоки за 16 проценти, а цените на мало за 14 проценти, објави денеска Државниот завод за статистика.

Пораст на трошоците на животот во јули во однос на претходниот месец е забележан кај лебот и житата за 4,8 проценти, сирењето и урдата за 4,5 проценти, млекото за 3,6  проценти, свежото и разладеното овошје за 2,9 проценти, виното за 2,5  проценти, месото за 1,8  проценти. Кај шеќерот, џемот, медот, чоколадата и кондиторските производи, жестоките пијалаци порастот е за 1,1 процент, прехранбените производи неспоменати на друго место за еден процент, минералната вода, газираните пијалаци, соковите од овошје и зеленчук за 0,4  проценти, а кај кафето, чајот и какаото за 0,2 проценти.

Во јули, исто така, пораст на трошоците на животот е забележан и кај воздухопловниот патнички транспорт за 36,5 проценти, туристичките аранжмани за 11,3 отсто, електричната енергија за 9,9  проценти, поправката на апаратите за домаќинствата за 8,8  поценти, услугите за сместување за 5,9 отсто, поправката на аудио-визуелната, фотографската и информатичката опрема за 5 проценти, другите печатени материјали за 3,3 отсто, рестораните, кафулињата и слично за 3,1  порценти.

Во јули, исто така, пораст на трошоците на животот е забележан и кај воздухопловниот патнички транспорт за 36,5 проценти, туристичките аранжмани за 11,3 отсто, електричната енергија за 9,9  проценти, поправката на апаратите за домаќинствата за 8,8  поценти, услугите за сместување за 5,9 отсто, поправката на аудио-визуелната, фотографската и информатичката опрема за 5 проценти, другите печатени материјали за 3,3 отсто, рестораните, кафулињата и слично за 3,1  порценти.

Исто така, пораст има и кај моторциклите за 2,7 проценти, фризерските салони и центрите за разубавување за 2,6 отсто, електричните апарати за лична хигиена за 2,5 проценти, домашните услуги и услугите за домаќинствата за 2,4 проценти, велосипедите за 2,3 отсто, течните горива за домаќинствата, цврстите горива за 1,8  проценти, малите алатки и останатите додатоци за 1,6 отсто.

Кај услугите за одржување и поправки на живеалиштето  трошоците на живот се зголемени за 1,5 проценти, производите за домаќинставата-нетрајни, домашните миленици и сродните производи за 1,4 отсто, поправките на мебелот, покуќнината и покривките за подот за 1,2 проценти, гасот за домаќинствата за 1,1 отсто, резервните делови и приборот за сопствените превозни средства за еден процент, другите лични предмети за 0,8 проценти, големите електрични апарати за домаќинствата, услугите за култура за 0,7 отсто, материјалите за одржување и поправки на живеалиштето, малите електрични апарати за домаќинствата, другите услуги за опремата за сопствен превоз за 0,5 проценти, мебелот и покуќнината, одржувањето и поправките на сопствените превозни средства, фотографската и кинематографската опрема и оптичките инструменти, медиумите за снимање, канцелариските материјали и материјалите за цртање, накитот, часовниците и рачните часовници за 0.4 отсто, облеката, другата облека и додатоците за облека, патниот патнички транспорт, другите апарати и производи за лична хигиена за 0,3 проценти, поправките и изнајмувањето на обувките, стаклените садови, кујнскиот прибор и другата опрема, парамедицинските услуги, другите услуги неспоменати на друго место за 0,2 отсто.

Намалување на индексите на трошоците на животот во јули 2022 година, во споредба со претходниот месец, е забележано кај свежиот и разладениот зеленчук освен компирите и другите коренести плодови за 6,4 проценти, рибата и морските плодови за 1,8 отсто и маслото и маснотиите за 1,6 проценти.

Во јули, исто така, намалување на индексот на трошоците на животот е забележан и кај актуелните ренти исплатени од станарите за 2,7 отсто, другите медицински производи за 1,7 проценти, другото образование за 1,1 отсто, моторните возила за 0,9 процент, теписите и другите подни покривки, горивата и мазивата за сопствените превозни средства, опремата за прием, снимање и репродукција на звук и слики за 0,8 отсто, фармацевтските производи, градините, растенијата и цвеќињата за 0,4  проценти.

Промовирани огласи »

TОЛЛАКС, една од најуспешните малопродажни компании, сопственик на ланецот на 20 специјализирани продавници М1киоск, М1медиа, и Поло маркет во моментов има отворени работни места за: 

M1 РУЗВЕЛТОВА, СКОПЈАНКА ПРОДАЖЕН ПЕРСОНАЛ

M1 ГТЦ ПРОДАЖЕН ПЕРСОНАЛ

BRAND MANAGER ВО М1 КИОСК

Исто така во моментов е отворена позиција за:

ПРОДАЖЕН ПЕРСОНАЛ ВО ПОЛО МАРКЕТОТ

За да ги видите сите огласи кликнете ТУКА!

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »